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    -->> Coach Industries -> letzte Chance zum Einstieg !! - 500 Beiträge pro Seite

    eröffnet am 03.03.06 09:24:56 von
    neuester Beitrag 29.03.07 17:06:31 von
    Beiträge: 56
    ID: 1.044.612
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     Ja Nein
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 09:24:56
      Beitrag Nr. 1 ()
      Jetzt schreibt sogar schon Betafaktor in seiner neusten Ausgabe darüber :D

      Fazit: Zocken Sie mit, wenn Sie mit den Usancen von US-Pennystocks vertraut sind. Hier lauert ein Verdoppler, demm O`Donnell will an die US-Börse AMEX - das geht aber nur mit einem Aktienkurs von mindestens 1 USD.

      Aktuell: 0,44 USD


      Greetinxx Heinerle2
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 10:13:11
      Beitrag Nr. 2 ()
      Ich bin mal dabei -der Chart sieht sehr "Explosiv" aus!


      Gruss B.
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 10:17:58
      Beitrag Nr. 3 ()
      Bodenbildung scheint abgeschlossen zu sein!
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 10:23:10
      Beitrag Nr. 4 ()
      und vom Gewinn kaufen wir uns eine Limousine von Coach...:)

      Mehr Infos unter:http://www.limoland.com/
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 10:24:43
      Beitrag Nr. 5 ()
      am 28ten hatte die Geselslchaft noch u.a. folgendes gemeldet:

      Europa-Road Show vom 27.2. bis 3.3. in Zürich, München und Frankfurt

      -> könnte mE durchaus sein, daß der eine oder andere Newsletter noch mit der Story ums Eck kommt, we will see :-)


      Greetinxx Heinerle2

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      Avatar
      schrieb am 03.03.06 10:25:46
      Beitrag Nr. 6 ()
      Wird in FRA über Pari bezahlt?
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 11:14:38
      Beitrag Nr. 7 ()
      Direkt6
      ein bisschen.


      Hier die BetaFaktor Analyse:


      Coach Industries: OTC, aber oho

      Nur selektiv machen wir ja Ausflüge in die Pennystock-Gefilde des USFreiverkehrs
      »Over the Counter« (OTC).

      Aber jetzt sind wir wieder mal
      bei einem Wert fündig geworden, dessen Fundamentaldaten interessant aussehen, und der voraussichtlich viel Geschäft mit deutschen Automobilfirmen und Banken macht.
      Die Gesellschaft, auf die wir Sie aufmerksam machen wollen, heißt

      Coach Industries Group (OTC: CIGI),

      und fungiert als Holding für die
      Tochtergesellschaften Fleet Plan, CDS, CTMC und SCB. Coach Industries ist tätig im Bereich Management von Fahrzeugflotten. Hierfür werden
      Finanzdienstleistungen, Leasing, Software und Versicherungsprodukte
      offeriert. Der sexy Aspekt liegt darin, dass man sich auf kleinere
      und mittelständische Flottenbetriebe fokussiert (mit bis ca. 500 Fahrzeugen),
      während vergleichbare Konkurrenten fast alle nur Großbetriebe
      mit vierstelligen Fahrzeugflotten im Auge haben.

      Der Ansatz von Coach Industries liegt nun darin, dass man bei Automobilherstellern
      und Versicherungen Großkontingente eingekauft, die
      man gestückelt an die kleineren Kunden weitergibt. Von den günstigeren
      Einkaufskonditionen gibt man einen Teil an die Kunden weiter, die sich
      über die besseren Preise ebenfalls freuen. Obwohl das Geschäftsmodell
      relativ simpel ist – aber eben weil sich kaum ein anderes Unternehmen
      darauf fokussiert –, explodierte von 2004 auf 2005 der Umsatz
      von 84 auf 260 Mio. USD. Für dieses Jahr stehen 423 Mio. USD in
      den Plandaten.
      Im Hintergrundgespräch mit BetaFaktor versicherte CEO Frank O’Donnell,
      dass das Einhalten der Pläne mittlerweile fast kein Problem mehr
      sei. Denn vor wenigen Tagen sicherte Dresdner Kleinwort Wasserstein
      eine Besicherungs-Fazilität von 100 Mio. USD zu. Diese ergänzt eine
      bereits bestehende Kreditfazilität von Daimler-Chrysler über 40 Mio.
      USD. Mit diesen Papieren in der Tasche ist der CEO derzeit in Verhandlungen
      mit VW über den Kauf von rund 1.000 Neufahrzeugen. Das ist
      aber nur ein Drittel der Summe. Demnächst stehen weitere Gespräche
      mit Daimler-Chrysler und Toyota an.
      Letztendlich ist das Geschäft sehr Cash-intensiv. Coach Industries können
      Sie deshalb fast wie eine Bank ansehen, deren Fokus im Leasing-
      Geschäft liegt. Sogar O’Donnell bringt es auf die einfache Formel: »Wie
      leihen uns Geld für 7%, und verleihen es für 15%.« Beim aktuellen Business-
      Plan, der mit den neuen Kreditbesicherungslinien plausibler als je
      zuvor ist, generiert das Geschäft 2007 rund 12 bis 15 Mio. EUR echtes
      Cash.
      In Anbetracht einer aktuellen Marktkapitalisierung von unter 15 Mio.
      USD mehr als megagünstig.
      Im Unternehmen gibt es lediglich noch etwas
      Restrukturierungsbedarf, den O’Donnell allerdings als »nicht besonders
      hoch« einstuft. Die Wurzeln von Coach Industries entstammen
      nämlich der Fertigung von so genannten Stretch-Limousinen, also
      überlangen Luxus-Autos. Aus dieser Zeit stammen die guten Verbindungen
      zu Automobilfirmen – und man erarbeitete sich das Know-how mit
      Finanzierungshilfen für die Kunden. Heute passt das kleine Fertigungsgeschäft
      natürlich nicht mehr zum stark wachsenden Finanzdienstleistungsbereich,
      darüber ist sich auch O’Donnell im Klaren. Aber noch tut er
      sich schwer, die Gründerwurzeln zu kappen. Das ist aber zusätzliche
      Fantasie für nächstes Jahr.
      Die Story von Coach Industries ist hierzulande absolut unbekannt.
      Nach unseren Recherchen gehören wir zu den ersten Finanzmedien, die
      über diesen Titel schreiben. Das wird aber nicht so bleiben. Kredite von
      einer deutschen Bank sowie Aufträge bei deutschen Automobilfirmen
      werden das Unternehmen früher oder später auch in die hiesigen Medien
      hieven. Zocken Sie mit, wenn Sie mit den Usancen von US-Pennystocks
      vertraut sind.
      Hier lauert ein Verdoppler, denn O’Donnell will an
      die US-Börse Amex – das geht aber nur mit einem Aktienkurs von mindestens
      1 USD.



      BetaFaktor 09/06b Seite 2
      Unternehmen: Coach Industries
      ISIN: DE0005754402
      Kurs: 0,4 USD
      Aktienzahl: 37,54 Mio.
      Börsenwert: 15 Mio. USD
      Internet: www.cigi.cc
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 11:29:56
      Beitrag Nr. 8 ()

      Denn vor wenigen Tagen sicherte Dresdner Kleinwort Wasserstein eine Besicherungs-Fazilität von 100 Mio. USD zu.
      Wenn das kein "Ritterschlag" ist...
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 11:48:22
      Beitrag Nr. 9 ()
      Es ist wohl nur eine Frage der Zeit bis andere uns bekannte Briefe auf diese Story aufmeksam werden.(ist doch die Aktie prädestiniert dafür)
      Stichwort:"Pennystock*******" ;)

      Gruss B.

      P.S. der fühe Vogel fängt den Wurm...
      Avatar
      schrieb am 03.03.06 12:16:27
      Beitrag Nr. 10 ()
      [posting]20.483.082 von Buddah am 03.03.06 11:48:22[/posting]Also ich hab ihn gefangen und gehe mal davon aus das die demnächst durch die Decke schießen könnten. ;)
      Avatar
      schrieb am 04.03.06 14:42:52
      Beitrag Nr. 11 ()
      hallo co(u)ach-liebhaber;)
      bin ein früher vogel
      und hoffe auf höhenflug
      danke heinerle für die thread-eröffnung

      noch eine frage zum betafaktor:
      kann man den als seriös bezeichnen oder ist das
      so´n pusher-brief?

      mercy
      heymo
      Avatar
      schrieb am 04.03.06 16:05:57
      Beitrag Nr. 12 ()
      [posting]20.506.414 von heymo am 04.03.06 14:42:52[/posting]Ein gewisser Pusheffekt wird wohl mit jeder Empfehlung unvermeidbar erzielt, egal ob in einem Börsenbrief, Zeitschrift (Börse Online) oder im Fernsehen.

      Das bleibt halt nicht aus aber wie ich gehört habe soll der Betafaktor wohl nicht vergleichbar sein mit den einschlägigen Pusherblättchen, also dementsprechend Seriös. Ausserdem ist er bei weitem nicht so bekannt wie viele andere Blättchen.

      Ich denke wir werden alle am Ende ganz gut mit unserer Entscheidung fahren...

      :)
      Avatar
      schrieb am 04.03.06 16:37:00
      Beitrag Nr. 13 ()
      [posting]20.508.823 von TradingOutperformer am 04.03.06 16:05:57[/posting]Man merkt an der Empfehlung schon, dass betafaktor keinerlei Erfahrung auf dem OTC-Parkett verfügt. Ich denke mal, da ist denen über irgendeinen Kontakt einer deutschen Empfehlung mal der CEO ins Haus gebracht worden, der gerade hier unterwegs war. Die ganzen Tücken der Bewertung von Coach sind betafaktor gerantiert nicht geläufig oder was es heißt, wenn eine Alpha Capital aus Liechtenstein sich bei einem OTC-Wert engagiert :laugh:

      Viel Erfolg

      Art
      Avatar
      schrieb am 06.03.06 13:47:01
      Beitrag Nr. 14 ()
      [posting]20.509.826 von Art Bechstein am 04.03.06 16:37:00[/posting]Also wenn ich mir die "Raketen" vieler anderer Börsenbriefe anschaue, die nach 4 Moanten sang und klanglos wieder in Canada und sonstwo verschwinden nachdem Sie den halben Planten ncoh Gold, Uran und Öl abgegrasst haben (:laugh::laugh: :laugh: ) , dann drängt sich schnell die Frage auf, wie es denn mit der profesionalität dieser Briefe bestellt ist?!

      Da ist mir die Coach Industries Story doch 1000 mal lieber als jeder Explorer Mist....

      :D:D:D
      Avatar
      schrieb am 06.03.06 18:11:59
      Beitrag Nr. 15 ()
      [posting]20.533.955 von TradingOutperformer am 06.03.06 13:47:01[/posting]da stimme ich Dir zu. Der Bericht ist auch absolut seriös geschrieben und betont auch durchaus Risiken. Bei mir ist Maßstab bei Betafaktor nur zigmal höher als bei BV, PSR oder Frick. Die Unerfahrenheit siehst Du z.B. an der Sache mit dem 1$ für AMEX - das stimmt natürlich nicht und auch ein paar andere Sachen sind halt anders als bei deutschen OTC-Werten - aber grundsätzlich ist dieser Wert sicherlich nicht zu vergleichen mit den Zockeraktien, die im MicroCent-Bereich notieren.

      Hatte zwar überlegt zu kaufen, habe aber heute morgen nochmal bei CMCA.OB zugekauft. Das ist eher was für einen Zockerbrief :laugh:

      Art
      Avatar
      schrieb am 12.03.06 12:06:34
      Beitrag Nr. 16 ()
      [posting]20.539.537 von Art Bechstein am 06.03.06 18:11:59[/posting]Ja, drauf vertrauen was andere schreiben mache ich sowieso nicht.
      Einzig das die Aktie noch ziemlich niedrig bewertet ist, mittlerweile Ihre erste Empfehlung hat und aller Vorraussicht nach noch einen Anstieg vor sich hat treibt mich in die Aktie.
      Ich bin in Pennystocks immer nur mit Risikokapital investiert, sprich entweder Sie verdoppelt und vervierfacht oder verzehnfacht sich halt wie man es bei so einem Wert wohl erwarten kann, oder ich akzeptiere bei scheitern auch einen Totalverlust des eingesetzten Kapitals.

      CMCA.OB schaue ich mir mal an...

      :)
      Avatar
      schrieb am 30.03.06 12:24:26
      Beitrag Nr. 17 ()
      :eek::D
      Avatar
      schrieb am 30.03.06 12:54:14
      Beitrag Nr. 18 ()
      hi, krass, heut morge ngabs die noch bei 0,32. sind zahlen per 31.3. rausgekommen, ob die aber soo gut sind? ich warte erstmal usa ab, umgerechnet dürften die nur bei 0,33 stehen...
      Avatar
      schrieb am 03.04.06 09:36:23
      Beitrag Nr. 19 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 21.008.026 von saturn999 am 30.03.06 12:54:14Krass, kurs müßte hier bei umgerechnet 0,3 liegen, sk imn amiland war 0,36:rolleyes:
      Avatar
      schrieb am 07.04.06 07:48:46
      Beitrag Nr. 20 ()
      jetzt stimmt es wieder :cool:
      Avatar
      schrieb am 10.04.06 10:31:12
      Beitrag Nr. 21 ()
      Ich glaube es tut sich bald was.... ;)
      Avatar
      schrieb am 13.04.06 10:31:52
      Beitrag Nr. 22 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 21.140.710 von TradingOutperformer am 10.04.06 10:31:12Hohe Umsätze, aber kein Kursgewinn, wass bedeutet das?:rolleyes:
      Avatar
      schrieb am 13.04.06 10:49:48
      Beitrag Nr. 23 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 21.187.767 von saturn999 am 13.04.06 10:31:52Ich sehe keine hohen Umsätze. 22.000st. wurden heute gehandelt, das sind nicht mal 10.000€.

      Nicht Weltbewegendes....

      ;)
      Avatar
      schrieb am 25.04.06 20:48:41
      Beitrag Nr. 24 ()
      Hier ein interessanter Artikel aus der FuW vom 12.04.2006:


      Hohes Risiko: Vor jedem Flughafen, vor jedem Hotel in den USA sind sie in grosser Zahl anzutreffen: Schwarz gekleidete Fahrer mit meist schwarzen Limousinen. Das Leasingunternehmen Coach Industries (Nasdaq CIGI: 0.38$ am Montag) beschafft, finanziert und verleast Limousinen. Der Dienstleister konzentriert sich auf Unternehmenskunden, für die es sich nicht lohnt, eine eigene Flotte zu betreiben. Die Gesellschaft verfügt über 7000 Fahrzeuge mit 7500 Fahrern und kooperiert mit Daimler Chrysler. Vor wenigen Wochen erhielt das Leasingunternehmen von der Dresdner Bank eine Kreditlinie über 100 Mio.$ zugesagt.
      Nach 83 Mio.$ im «Gründungsjahr» 2004 – das Unternehmen übernahm einen bestehenen Aktienmantel – kletterte der Umsatz im vergangenen Jahr auf 260 Mio.$. Im laufenden Jahr soll Coach nach Ansicht der kleinen Investmentboutique Harbor Crest Partner mit Einnahmen von 423 Mio.$ die Profitschwelle überschreiten und einen Gewinn von 11 Cent pro Aktie erzielen. Harbor Crest unterstützt Coach in der Umsetzung des Geschäftsplans. 2008 soll das Unternehmen zum Umsatzmilliardär avancieren.

      Coach erzielt den Gewinn aus der Zinsdifferenz zwischen Leasingvertrag und Mittelaufnahme. Chief Executive Officer Frank O’Donnell erläutert gegenüber «Finanz und Wirtschaft», die Spanne betrage 7% und sei vertraglich gegen Zinserhöhungen abgesichert. «Das wichtigste für den Erfolg ist eine Führung, die das Zinsdifferenzgeschäft versteht», führt er aus. Als Glücksfall bezeichnet O’Donnell die Verpflichtung von Susan Weisman als Finanzchefin. Weisman arbeitete zuvor in gleicher Funktion für Bank Atlantic, ein 5-Mrd.-$-Institut.

      Ursprünglich begann Coach Industries als Hersteller von Geschäftswagen und baute Autos der Massenhersteller auf die Bedürfnisse der Kunden um – zum Beispiel nach typisch amerikanischer Art gestreckt. 2006 will sich Coach aus diesem Geschäftsbereich verabschieden; dadurch entfallen 60 der rund 100 Arbeitsstellen. Die im US-Bundesstaat Florida beheimatete Gesellschaft weist lediglich eine Marktkapitalisierung von 8 Mio.$ auf und wird am Nasdaq nur im Nebensegment gehandelt (OTC, Over the counter). Zwar verfügt das Unternehmen über eine bestechende Marktidee, ein ausgewiesenes Management und gute Geschäftsbeziehungen, doch die Eintrittsbarrieren in das Geschäft sind tief. Engagieren sollten sich nur Investoren, die auch einen Totalverlust verkraften können. Mehr Transparenz werden Investoren erhalten, wenn das Unternehmen – wie geplant – im laufenden Jahr an der Amex kotiert wird.WG
      Avatar
      schrieb am 26.04.06 08:30:13
      Beitrag Nr. 25 ()
      0,45 $

      das sollten Geldkurse um die 0,36 hier werden .... bezahlt um die 0,4 .. also noch 0,6 bis zur 1 :D
      Avatar
      schrieb am 26.04.06 16:37:52
      Beitrag Nr. 26 ()
      0,46USD:lick:

      da muss wohl erst ein Bäcker mal laut nachrechnen und auf
      die Story von Coach Industries hinweisen.
      Hier lauert ein Verdoppler, denn O’Donnell will an
      die US-Börse Amex – das geht aber nur mit einem Aktienkurs von mindestens 1 USD.
      :D
      Avatar
      schrieb am 26.04.06 17:35:40
      Beitrag Nr. 27 ()
      sag ich doch :kiss:... KZ 1 + X ... und da wollen dann wieder alle :D
      Avatar
      schrieb am 28.04.06 21:54:31
      Beitrag Nr. 28 ()
      Scheint ja umsatzmässig gut zu laufen...;)


      Coach Industries Group, Inc. - 'CIGI' - Revises First Quarter Revenue Guidance Upward
      Friday April 28, 8:45 am ET


      Projects in Excess of $75 Million in Revenues for Q1 for 2006; Compared to $58 Million for Q1 2005


      COOPER CITY, FL--(MARKET WIRE)--Apr 28, 2006 -- Coach Industries (OTC BB:CIGI.OB - News), which offers an array of financial services and insurance products to commercial fleet operators, today announced revised guidance for the first quarter ended March 31, 2006.

      The Company expects to report revenues for the first quarter exceeding $75 million compared to the previously announced range of $68-$70 million. This quarterly sales projection represents an increase of more than 29% over the $58 million of sales reported for the same period of 2005. The Company sited strong demand in their contract settlement division as the key to the quarterly increase. CIGI's driver base increased 1,300 drivers or 23% from March 31, 2005 compared to March 31, 2006.

      Frank O'Donnell, Chairman and Chief Executive Officer of Coach Industries, commented, "The growth of our existing operations is gaining momentum, and the synergies across divisions are beginning to have a positive impact as we continue to emerge as the sole provider in our industry able to offer our clients insurance, subcontractor settlement, vehicle manufacturing and financing. Our future movement into the daily rental leasing market and establishing Coach as a captive insurance company should further our momentum as we expand our service offerings throughout 2006."
      Avatar
      schrieb am 28.04.06 23:03:49
      Beitrag Nr. 29 ()
      geplant waren 68-70 Mill USD

      geworden sind es 75 Mill. USD :lick:;)
      Avatar
      schrieb am 28.04.06 23:14:24
      Beitrag Nr. 30 ()
      dazu nochmal den letzten Artikel vom Betafaktor:
      Die Experten von "BetaFaktor" erkennen bei der Coach Industries-Aktie (/ WKN 893929) Fantasie. Bei dem Titel habe sich kursmäßig noch wenig getan. 2005 seien 256,2 (Vorjahr 83,6) Mio. US-Dollar durch die Bücher gegangen, wobei noch ein geplanter Verlust von 5,0 Mio. US-Dollar bzw. 25 Cent hängen geblieben sei. Das Management habe parallel dazu den Ausblick gegeben, dass im laufenden 1. Quartal 60 bis 70 Mio. US-Dollar (+16%) umgesetzt würden. Die Experten hätten sich dabei einen Tick mehr erhofft, da das Erreichen der 2006er Umsatzprognose von 423 Mio. US-Dollar schon etwas sportlich erscheine. Dem Vernehmen nach sei aber mittlerweile mit den neuen Kreditlinien ein Fahrzeugpark bei VW eingekauft worden, der freilich erst in den nächsten Quartalen zusätzliche Erlöse einspüle. Die Experten von "BetaFaktor" sehen bei der Coach Industries-Aktie Fantasie. Bei dem Titel stünden alle Ampeln weiter auf Grün.


      75 Mill. USD sinds geworden - würde sagen die Ampeln stehen auf hellgrün - bin ja mal gespannt wo der Kurs bei der im laufenden Jahr geplanten Notierung an der Amex stehen wird:D
      Avatar
      schrieb am 09.05.06 10:46:02
      Beitrag Nr. 31 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 21.372.297 von Indexking am 28.04.06 23:14:24krass, kurs umgerechnet bei 0,31 und hier kaufen sie für 0,35:eek:
      Avatar
      schrieb am 23.05.06 15:54:43
      Beitrag Nr. 32 ()
      Fuer diesen Titel scheint sich momentan niemand zu interessieren. Denke, man muss hier den ersten positiven Quartalsabschluss abwarten, damit etwas Schwung in den Titel kommt...
      Avatar
      schrieb am 27.06.06 15:10:06
      Beitrag Nr. 33 ()
      dürfte bald einen kräftigen Schwung nach Norden geben ;)
      Avatar
      schrieb am 27.06.06 15:38:21
      Beitrag Nr. 34 ()
      0,35 $ in den USA gestern

      macht 0,2778 €


      1 Dollar wir kommen :eek::cool::D
      Avatar
      schrieb am 30.06.06 14:11:49
      Beitrag Nr. 35 ()
      der Countdown läuft bereits


      0,31 € ;) 0,80 € = 1 Dollar wir kommen :D
      Avatar
      schrieb am 03.07.06 18:19:03
      Beitrag Nr. 36 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 22.361.544 von Indexking am 30.06.06 14:11:49Dat ward wohl nix mehr mit dem Dollar :laugh:

      Gibts irgendwelche News :rolleyes:?
      Avatar
      schrieb am 03.07.06 18:28:02
      Beitrag Nr. 37 ()
      Hatte Sie auch auf meiner Watchlist....! Wenn ich die Informationen richtig verstanden habe, so steckt der Firmenchef in irgendwelche kriminellen Machenschaften, FBI hat wohl ermittelt, Anklage ist erhoben und es geht um Erpressung, Raub, Mordversuch:confused: etc.!!
      Avatar
      schrieb am 03.07.06 18:33:52
      Beitrag Nr. 38 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 22.397.839 von Pieselwitz am 03.07.06 18:28:02Kannst Du die News mal reinstellen?

      Danke!
      Avatar
      schrieb am 03.07.06 18:39:54
      Beitrag Nr. 39 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 22.397.839 von Pieselwitz am 03.07.06 18:28:02:confused:
      Avatar
      schrieb am 03.07.06 22:41:41
      Beitrag Nr. 40 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 22.398.046 von Joggerin am 03.07.06 18:39:54Wenn die Person identisch ist, dann sieht es in der Tat leider sehr schlecht aus ... :mad::mad::cry::cry:
      http://ragingbull.lycos.com/mboard/boards.cgi?board=BB%3ACIG…

      Greetinxx Heinerle2
      Avatar
      schrieb am 03.07.06 22:46:31
      Beitrag Nr. 41 ()
      Hallo,

      ich stelle mal den Artikel herein:

      CIGI's O'Donnell still being sought

      Accused head of South Florida crime family arrested

      By Jon Burstein
      South Florida Sun-Sentinel
      Posted July 1 2006


      A Palm Beach Gardens grandfather accused of heading the Genovese crime family's South Florida operations was arrested Friday morning along with a 96-year-old Miami man believed to be one of the organization's "soldiers."

      In a 29-page indictment unsealed in Fort Lauderdale against seven men with nicknames like "The Baker" and "The Fat Man," federal prosecutors say the defendants committed an array of crimes, including robbery, money laundering, extortion and loan sharking. Early morning raids in Florida and New York resulted in the arrests of six of the seven men.



      LocalLinks

      The brains behind the operation was Renaldi "Ray" Ruggiero, 72, who as a Genovese capo supervised the crime family's soldiers and associates in South Florida, according to the indictment.

      Ruggiero participated in an attempt to extort $1.5 million from a business owner and also approved the robbery of a bookie in Boynton Beach, according to the indictment. In addition, Ruggiero and some of the defendants conspired to use a Cooper City company to launder what they believed was drug money, federal authorities said.

      "The criminal activities of La Cosa Nostra are not just the stuff of movies and TV," said U.S. Attorney R. Alexander Acosta. "The Genovese crime family, its members and associates ran their South Florida operations through fear, violence and intimidation."

      Federal agents went into Ruggiero's Palm Beach Gardens home about 5:30 a.m., waking him from his living room recliner, according to his wife of 51 years, Rose Ruggiero.

      She said she's never seen any indication that her husband, a grandfather of four, is involved with organized crime. The past three years, he's been coping with serious heart problems, spending time in the hospital as recently as last month, Rose Ruggiero said.

      "I don't understand it," she said. "I really don't understand it."

      Also arrested Friday was Albert "The Old Man" Facchiano, 96, who spent 10 years behind bars in the 1980s for racketeering. A New York federal grand jury indicted Facchiano, of Miami, in February along with 31 other alleged members of the Genovese crime family, including reputed boss Liborio "Barney" Bellomo. Facchiano is accused in that case of helping other Genovese members track down and intimidate a witness who was going to testify against some family members in 2002.

      Facchiano is charged in the South Florida case with conspiracy to commit loan sharking.

      Facchiano, Ruggiero and three other defendants -- Mitchell Weissman, 54, of Boca Raton; Joseph "The Baker" Colasacco, 54, of Deerfield Beach; and Charles "The Fat Man" Steinberg, 30, of Coral Springs -- had brief hearings Friday at the Fort Lauderdale federal courthouse. A sixth defendant, Clement "Clem" Santoro, 50, was picked up in New York and a seventh, Francis J. O'Donnell, 47, was still being sought Friday.

      Facchiano, his white hair neatly slicked back and wearing a gray sweat jacket, hobbled into the courtroom with a cane. When it came time for his hearing, he got up and then teetered unsteadily as he went down a step to be by his attorney's side. She had to speak loudly in his ear so he could understand what was happening.

      As U.S. Magistrate Lurana Snow, prosecutors and his attorney discussed his bond, Facchiano blurted out, "Tell her I plead not guilty."

      Snow agreed to allow the nonagenarian's daughter to sign off on a $100,000 bond for him. The other four men arrested in Florida are awaiting pretrial detention hearings set for next week. None of them entered pleas Friday.

      The indictment charges all seven defendants with conspiracy to violate the Racketeer Influence Corrupt Organization statue, alleging the criminal enterprise dates back to 1994. Court records list Facchiano as a Genovese "soldier" and Colasacco, Weissman, O'Donnell, Santoro and Steinberg as "non-member associates."

      The indictment cites three specific crimes:

      From September 2003 to June 2005, Ruggiero, Colasacco, Weissman, O'Donnell and Santoro conspired to extort a business owner who is not identified in court records. At one point, the men lured the victim to a Coral Springs office and Santoro put a gun to his head.

      In May 2003, an undercover Miami-Dade police detective posing as a drug dealer was asked by Ruggiero, O'Donnell, Colasacco and Weissman if they could launder his drug money, federal authorities said. The four men "cleaned up" $280,000 through one of O'Donnell's companies, Coach Industries Group Inc. They took a 10 percent cut of the laundered money.

      In 2002, Ruggiero approved Steinberg robbing a bookie in Boynton Beach of about $39,000.
      Avatar
      schrieb am 03.07.06 23:13:57
      Beitrag Nr. 42 ()
      ist wohl kein Witwen und Waisenpapier :D
      Avatar
      schrieb am 04.07.06 07:16:14
      Beitrag Nr. 43 ()
      wer nimmt das mit dem Komma schon so genau .. ob nun 0,1 oder 1 ..ist doch fast das Selbe :laugh::laugh::laugh:
      Avatar
      schrieb am 06.07.06 23:52:52
      Beitrag Nr. 44 ()
      Basierend auf der Mitteilung der Unternehmung besteht eine gewisse Hoffnung, dass sie nicht direkt von den Problemen ihres CEO betroffen ist:

      "On June 30, 2006, Coach Industries Group, Inc. and its subsidiaries (the "Registrant") learned that the federal government indicted Francis O'Donnell, the Registrant's Chief Executive Officer, among others, based on allegations of RICO conspiracy, conspiracy to commit extortion and money laundering. The indictment filed by the federal government affirmatively states that checks drawn in connection with the alleged money laundering activities were drawn from six other companies, and not the Registrant. Statements published by various news organizations implicating the Registrant as a conduit to the alleged money laundering are inaccurate. The indictment also names Mitchell Weissman, who is not related to the Registrant's Chief Financial Officer, Susan Weisman, or the Registrant.

      Effective immediately, the Board of Directors has appointed Mr. Steven Rothman as Chairperson of an Interim Executive Management Committee. Mr. Rothman joined the Company effective February 2006 as an independent member of the Board of Directors.

      "
      Avatar
      schrieb am 07.07.06 19:17:56
      Beitrag Nr. 45 ()
      bis jetzt in den USA bereits 50% wieder rauf - umgerechnet

      zur Zeit 0,19€


      immer das Gleiche - vor einem Anstieg auf die 1 Dollar-Marke
      wird halt vorher nochmals kräftig geschüttelt;):D
      Avatar
      schrieb am 07.07.06 20:08:10
      Beitrag Nr. 46 ()
      Last: 0.26


      Percent Change:
      +63.52%
      :eek:;):lick::D
      Avatar
      schrieb am 10.07.06 16:15:28
      Beitrag Nr. 47 ()
      0,30 in den USA


      also fast 0,24€ ;)
      Avatar
      schrieb am 11.07.06 21:39:57
      Beitrag Nr. 48 ()
      Hab absolut keine Ahnung wo das mit dieser Firma hinführt...
      Hat jemand von Euch neuere Infos?:confused:
      Avatar
      schrieb am 15.08.06 19:59:27
      Beitrag Nr. 49 ()
      hier was Neues;):

      Coach Industries Group - CIGI - Reports Second Quarter 2006 Financial Results
      TUESDAY, AUGUST 15, 2006 9:05 AM
      - BusinessWire




      CIGI
      0.20 +0.04





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      COOPER CITY, Fla., Aug 15, 2006 (BUSINESS WIRE) -- Coach Industries Group, Inc. (CIGI) :

      -- First Quarter Revenues Increase 32% to $85 Million

      -- Guidance of $75 to $78 million in revenue for the Second Quarter of 2006 Exceeded by 10%

      -- Six Month Revenue Increase of 35% to $160 Million

      -- Independent Contractor Base of Clients grows from 5800 to over 7800

      Coach Industries Group, Inc. ("Coach") (CIGI) , which offers an array of financial services to commercial fleet operators, including vehicle financing and specialty insurance products, today reported financial results for the second quarter ended June 30, 2006.

      Revenues for the second quarter of 2006 reached $85 million versus $63 million for the same period in 2005, an increase of 32%. Net loss for the quarter ended June 30, 2006 was $(1.2 million) or $(0.04) per share fully diluted compared to $225,000 net income or $0.01 per share basic and $0.02 per share fully diluted for the same period of 2005. Earnings (loss) before interest, taxes, depreciation and amortization EBITDA for the three months ended June 30, 2006 and 2005 was $(859,000) and $611,000.

      Revenues for the six months ended June 30, 2006 reached $160 million versus $121 million for the same period in 2005, an increase of 35%. Net loss for the six months ended June 30, 2006 was $(1.6 million) or $(0.05) per share fully diluted compared to $(52,000) or $(0.00) per share fully diluted for the same period of 2005. EBITDA for the six months ended June 30, 2006 and 2005 was $(872,000) and $699,000.

      Operations at Corporate Development Services continue to lead increases in the number of Independent Contractors supported from 5,800 drivers at June 30, 2005 to over 7,800 drivers at June 30, 2006, resulting in Net Income for the segment of $293,000 and $552,000 for the three and six months ended June 30, 2006 compared to $168,000 and $336,000 for the same periods of 2005. "We are thrilled with the growth in our driver base and the opportunity to support that driver base with our risk sharing agreement that we entered into with Dallas National Insurance and HighPoint effective May 1, 2006 to support our drivers through providing them accident and occupational insurance. As of August 2006, our driver base has increased to 8,300 drivers increasing our market share," stated CDS President Robert Lefebvre.

      The manufacturing segment reported a Net Loss of $(38,000) and $(102,000) for the three and six months ended June 30, 2006 compared to net income of $377,000 and $574,000 for the same periods in 2005. The Manufacturing segment reported a Net Loss of $1.2 million for the full year, ending December 31, 2005. The second quarter is typically the strongest quarter for limousine sales. "The manufacturing segment is poised for profitability. Today the plant has 22 deposits with an average deposit of approximately 10% of the purchase price compared to 10 at June 30, 2006. The marketplace has embraced the Springfield brand as reliable and dependable stretch limousines. During the second half of 2005 and early 2006, the facility spent a lot of time and strengthened the quality of our product and we are seeing those results today. Our warranty charges have reduced by seventy percent of what they were prior year; the marketplace has renewed confidence in the brand. We have stepped up our marketing efforts and focused on direct sales channels as well. We have also reduced overhead per vehicle for the three month period from $9,000 in 2005 to $4,700 in 2006," stated Chief Operating Officer, Mark Khandjian.

      The financial services segment reported a net loss of $76,000 and $137,000 for the three and six months ended June 30, 2006 compared to net income of $26,000 and $68,000 for the same periods in 2005. Overhead costs associated with the Daily Rental business for 2006 were $73,000 and $166,000 for the three and six months ended June 30, 2006. Effective June 1st, those expenses were eliminated. Lease production for the three and six months ended June 30, 2006 were $1.9 million and $2.5 compared to $.5 million and $3.0 million for the same periods in 2005. The financial services segment is directly impacted by operations of the manufacturing and independent contractor segments.

      Operating expenses at the parent increased for the three and six months ended June 30, 2006 $1.4 million and $1.9 million compared to $186,000 and $1.0 million for the same periods in 2005. Expenses for the three months ended June 30, 2006 increased by $133,000 for legal expenses, $180,000 for investor relations expenses and $108,000 for amortization of consulting expenses. The net change in the warrant liability valuation resulted in an expense of $45,000 for the three months ended June 30. In addition, the Company recorded an expense associated with the registration of the Company's stock and warrants of $80,000. Similar increases were recorded for the six month period in 2006.

      "Over the course of 2005 Coach established itself as the premier financial service provider for the commercial fleet industry," stated Steven H. Rothman, Chairman and Interim Chief Executive Officer of Coach. "Our financial services business units have been the primary focus of our business model and we intend to continue to build our lease and insurance portfolios as we simplify the lives of our Commercial Fleet Operators. All segments are beginning to demonstrate the consistent performance necessary to demonstrate overall profitability."

      "The Coach Executive Management team will continue to take costs out of operations and increase utilization of its personnel in all areas of the organization. We are reorganizing the Company in an attempt to lower our consulting, legal and other expenses that have prevented the Company from showing an EBITDA profit," added Susan Weisman, Chief Financial Officer.

      About Coach Industries Group, Inc.

      Coach Industries Group, Inc. (CIGI) ("Coach") is a holding company focused on providing financial services to Commercial Fleet Operators.

      Safe Harbor Statement

      The statements contained in this release which are not historical facts are forward-looking statements that are subject to risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those set forth in or implied by forward-looking statements. These risks and uncertainties include Coach Industries Group, Inc. entry into new commercial businesses, the risk of obtaining financing, recruiting and retaining qualified personnel, and other risks described in Coach Industries Group, Inc.'s Securities and Exchange Commission filings. The forward looking statements in this press release speak only as of the date hereof and disclaims any Coach Industries Group, Inc.'s obligation to provide updates, revisions or amendments to any forward looking statement to reflect changes in Coach Industries Group, Inc.'s expectations or future events.


      COACH INDUSTRIES GROUP, INC.

      CONSOLIDATED CONDENSED BALANCE SHEETS

      June 30, December 31,
      2006 2005
      (Unaudited)
      -------------------------
      ASSETS
      CURRENT ASSETS:
      Cash and cash equivalents $ 1,549,671 $ 3,046,069
      Restricted cash 247,265 247,196
      Collateral account - accident and
      occupational insurance program 219,958 -
      Accounts receivable, net 3,100,307 1,582,335
      Supply inventory 1,240,025 1,363,694
      Lease receivable - current 1,503,029 1,559,635
      Due from affiliates 245,215 -
      Accounts receivable - other 172,681 190,681
      Prepaid expenses and other current assets 683,793 445,915
      ------------ ------------
      Total current assets 8,961,944 8,435,525
      ------------ ------------
      PROPERTY AND EQUIPMENT, net 2,093,935 2,231,347
      INTANGIBLE - CUSTOMER LIST, net 2,230,000 2,290,000
      LEASE RECEIVABLES, net 4,903,546 3,443,793
      DEFERRED LOAN COSTS, net 384,937 379,313
      GOODWILL 6,290,959 6,304,182
      ------------ ------------
      $ 24,865,321 $ 23,084,160
      ============ ============
      LIABILITIES AND SHAREHOLDERS' EQUITY
      CURRENT LIABILITIES:
      Accounts payable and accrued expenses $ 2,623,787 $ 1,215,170
      Advance payment contract settlement 2,657,374 1,868,000
      Insurance loss reserve 405,173
      Accrued interest payable 118,155 109,854
      Warrant liability 235,507 574,998
      Related party payable 25,100 376,246
      Current portion lease finance obligation 1,415,881 1,354,167
      Current portion of long-term debt 1,799,266 1,465,119
      Warranty reserve 120,694 116,392
      Customer deposits 44,000 41,000
      Accrued wages 108,986 61,019
      Note payable - related parties 425,000 650,000
      Lines of credit 950,659 894,418
      ------------ ------------
      Total current liabilities 10,929,582 8,726,383
      ------------ ------------
      OTHER LIABILITIES:
      Convertible notes payable - long term 5,037,943 5,534,881
      Lease financing obligation 4,444,832 3,075,971
      Minority interest (76,769) -
      COMMITMENTS AND CONTINGENCIES
      SHAREHOLDERS' EQUITY:
      Common stock $0.001 par value; 50,000,000
      shares authorized; 29,133,375 and
      29,038,214 shares issued and outstanding,
      respectively 29,134 29,038
      Additional paid-in capital 20,002,966 19,915,720
      Restricted stock - unearned compensation (735,431) (938,680)
      Accumulated deficit (14,766,936) (13,259,153)
      ------------ ------------
      Total shareholders' equity 4,529,733 5,746,925
      ------------ ------------
      TOTAL LIABILITIES AND SHAREHOLDERS' EQUITY $ 24,865,321 $ 23,084,160
      ============ ============




      COACH INDUSTRIES GROUP, INC.

      CONSOLIDATED CONDENSED STATEMENTS OF OPERATIONS

      For the Three Months For the Six Months
      Ended Ended
      June 30, (Unaudited) June 30, (Unaudited)
      ----------------------- -------------------------
      2006 2005 2006 2005
      ----------- ----------- ------------ ------------
      REVENUES $84,838,101 $62,749,676 $159,915,666 $120,828,511
      COST OF GOODS SOLD 83,362,154 61,516,521 157,161,318 117,779,284
      ----------- ----------- ------------ ------------

      GROSS PROFIT 1,475,947 1,233,155 2,754,348 3,049,227
      ----------- ----------- ------------ ------------
      OPERATING EXPENSES:

      General and
      Administrative 1,773,467 620,588 3,333,037 2,121,256

      Research and
      development - 106,050 - 106,050
      Warrant liability
      mark to market 45,549 - (339,491) -
      Registration Rights
      Expense 80,000 - 80,000 -
      Provision (recovery)
      for lease losses
      and uncollectible
      accounts receivable 82,340 (14,169) 69,854 16,899

      Amortization of
      deferred
      compensation 166,585 58,963 246,288 116,413
      Sales and marketing 236,779 316,139 402,616 505,200
      Rent 77,849 81,965 165,257 154,195
      Gain on settlement
      related to the
      relocation of CTMC
      facility - (434,000) - (434,000)
      Interest Expense
      Associate
      with convertible
      Note Conversion - 188,000 - 188,000
      Interest expense 230,196 83,966 485,839 327,866
      ----------- ----------- ------------ ------------


      Total operating
      expenses 2,692,765 1,007,502 4,443,400 3,101,879
      ----------- ----------- ------------ ------------
      Income (loss) before
      provision for
      income taxes and
      minority interest (1,216,818) 225,653 (1,689,052) (52,652)
      ----------- ----------- ------------ ------------
      Minority interest
      portion of joint
      venture loss (14,086) - (101,269) -
      ----------- ----------- ------------ ------------
      Income (loss) before
      income taxes (1,202,732) 225,653 (1,587,783) (52,652)
      ----------- ----------- ------------ ------------
      Income taxes - - - -
      ----------- ----------- ------------ ------------
      NET INCOME (LOSS) $(1,202,732) $ 225,653 $(1,587,783) $ (52,652)
      =========== =========== ============ ============
      Basic net
      Earnings(loss) per
      share :
      Net loss per share $ (0.04) $ 0.01 $ (0.05) $ (0.00)
      =========== =========== ============ ============
      Fully diluted net
      earnings (loss) per
      shares $ (0.04) $ 0.02 $ (0.05) $ (0.00)
      =========== =========== ============ ============
      Basic weighted
      average common
      shares outstanding 29,133,000 17,555,354 29,038,000 17, 990,589
      =========== =========== ============ ============
      Fully diluted
      weighted average
      shares of common
      shares outstanding 29,133,000 22,791,093 29,038,000 17,990,589
      =========== =========== ============ ============



      SOURCE: Coach Industries Group, Inc.

      Coach Industries Group, Inc., Cooper City
      Steven H. Rothman, 954-602-1400
      IR@cigi.cc


      Copyright Business Wire 2006
      Avatar
      schrieb am 22.11.06 16:41:49
      Beitrag Nr. 50 ()
      die Überschrift muss wohl jetzt heißen




      letzte Chance zum Ausstieg :mad:
      Avatar
      schrieb am 08.12.06 18:07:14
      Beitrag Nr. 51 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 25.594.305 von Indexking am 22.11.06 16:41:49Last: 0.10 Change:
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      Coach Industries Group Inc. Appoints New CEO and Vice Chairman
      TUESDAY, DECEMBER 05, 2006 4:07 PM
      - BusinessWire




      CIGI
      0.10 +0.04





      Enter Symbol:



      Enter Keyword:



      COOPER CITY, Fla., Dec 05, 2006 (BUSINESS WIRE) -- Coach Industries Group, Inc. ("Coach Industries") (CIGI) , which offers an array of financial services to commercial fleet operators, including vehicle financing and specialty insurance products, today announced the appointment of Robert L. Lefebvre as the new Chief Executive Officer and Vice Chairman of Coach Industries Group, Inc. effective immediately. Mr. Lefebvre has been the President of SubContracting Concepts Inc. (SCI), a wholly owned subsidiary of Coach Industries, since its inception 10 years ago. SCI has been the best performing unit in the CIGI family since they were acquired in 2004. The Coach board recognizes Mr. Lefebvre's years of business experience as a very positive asset in the restructuring and execution of the CIGI business plan. Steven Rothman, which has been acting as Interim CEO, will remain on as Chairman.

      "Bob Lefebvre is just the kind of executive Coach Industries needs right now to restructure our business units," states Rothman. "Since Bob founded SCI ten years ago, that corporation has never experienced a loss while Bob has been at the helm. His hands on management style is precisely what we need right now. Our board recognizes Bob's years of business experience as an asset in the restructuring and execution of our business plan. We are very happy to have Bob accept this position and we look forward to his input in getting the job done."

      Mr. Lefebvre's business history is a series of successful ventures that have had many crossovers into the commercial fleet operator business models. He began his career in 1958 while serving a five-year tour of duty in the US Air Force as a systems analyst. While in the Air Force's Pacific Air Command, Mr. Lefebvre was part of a seven member team whose responsibility was the conversion from punch card accounting systems to the newly developed computer.

      After his discharge in 1963, Mr. Lefebvre spent a number of years as a systems analyst at the Glens Falls Hospital. In 1970, capitalizing on changes in Medicare reimbursement policies that provided for direct reimbursement to hospital based physicians, he founded Regional Data Center (RDC), a company designed to manage the accounts receivables for the hospital based physician. RDC grew very quickly to a company collecting over $400 million per year from 29 offices in New York. Mr. Lefebvre then merged his company into Advacare, a national accounts receivable management firm and continued as Vice President until Advacare went public.

      Mr. Lefebvre again became active in business by founding a Professional Employment Organization called Total Benefit Management (TBM) which he still maintains an equity position.

      "I'm very excited about the opportunity to make a difference for the employees, clients and shareholders of Coach Industries. I have always believed in our business model and I will be empowering my staff to create strategies that can improve the Coach financial position and facilitate the cross marketing opportunities we have between the business units," states Lefebvre. "The key to any successful business is the people and I feel very strongly that the people we will have in place will embrace the opportunity to accomplish our goal for profitability and growth."

      Bill Lerner, CIGI Board member, states, "Bob is a hands on, down to earth, logical businessman. His past successes are very encouraging to all of us involved. We fully support Bob and will contribute in any way that we can to assist him achieve financial stability."

      About Coach Industries Group, Inc.

      Coach Industries Group, Inc. (CIGI) ("Coach") is a holding company focused on providing financial services and the manufacturing of luxury limousine and specialty vehicles to Commercial Fleet Operators.

      Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995: The Statements which are not historical facts contained in this press release are forward-looking statements that involve certain risks and uncertainties including but not limited to risks associated with the uncertainty of future financial results, additional financing requirements, development of new products, government approval processes, the impact of competitive products or pricing, technological changes, the effect of economic conditions and other uncertainties detailed in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission.

      SOURCE: Coach Industries Group, Inc.

      Coach Industries Group, Inc., Cooper City
      Robert L. Lefebvre, 954-602-1400
      IR@cigi.cc




      der Neue macht ja schon richtig Dampf :eek:


      gute Chance für alle die noch drin sind :mad: Verluste zu realisieren;)


      DER KING :D
      Avatar
      schrieb am 21.12.06 22:15:32
      Beitrag Nr. 52 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 26.029.212 von Indexking am 08.12.06 18:07:14
      der Neue ist gut ;):D


      Coach Industries Group Inc. and SCI Two-Wheel, Inc. Settle Lawsuit with Former Insurance Carrier Transguard Insurance Company of America, Inc.
      THURSDAY, DECEMBER 21, 2006 11:37 AM
      - BusinessWire


      COOPER CITY, Fla., Dec 21, 2006 (BUSINESS WIRE) -- Coach Industries Group, Inc. ("Coach") (CIGI) , which offers an array of financial services to commercial fleet operators, including vehicle financing and specialty insurance products, today announced that it, along with its subsidiaries Subcontracting Concepts, Inc. (Connecticut) ("SCI-CT"), Subcontracting Concepts, Inc. (New York) ("SCI-NY") and SCI Two-Wheel, Inc. ("SCI-2") (collectively, the "Defendants") had settled litigation brought by Transguard Insurance Company of America, Inc. ("TGIA") and National Association of Independent Truckers, LLC ("NAIT), (collectively, the "Plaintiffs"). Plaintiffs initiated the lawsuit with allegations of breach of fiduciary duty, breach of contract (implied and in fact) and an account stated, seeking damages of $1,054,000. Plaintiffs field a counterclaim against TGIA and NAIT and a third-party claim against Transguard General Insurance Agency, Inc. ("TGG") alleging breach of a December 4, 2004 Insurance Program Marketing Agreement. As consideration for the settlement, the Defendants

      -- Paid the Plaintiffs $400,000 on December 12, 2006;

      -- Agreed that TGIA could retain $80,000 held in escrow on behalf of the Defendants; and

      -- Waived a claim that Defendants had made premium overpayments to TGIA of $47,000.

      Robert L. Lefebvre, Coach Chief Executive Officer, stated: "We are happy to have this case behind us. Both companies had a difference of opinion on the wording of the two-year agreement and unfortunately it had to go before a Federal Judge to settle the dispute. We are happy with the judge's mediation reasoning. Transguard was a good carrier for us and they continue to act in a professional manner in the handling of claims incurred by our drivers during the agreement period and we thank them for that."

      "Bob did a great job in explaining our case and getting this litigation behind us," stated Steve Rothman, Coach Chairman of the Board. "Bob's main objective as the new CEO is to try and clear our plate of some of the litigation that we are currently involved in. He is an excellent negotiator and straight shooter. We applaud his victory here."

      About Coach Industries Group, Inc.

      Coach Industries Group, Inc. (CIGI) ("Coach") is a holding company focused on providing financial services and the manufacturing of luxury limousine and specialty vehicles to Commercial Fleet Operators.

      Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995: The Statements which are not historical facts contained in this press release are forward-looking statements that involve certain risks and uncertainties including but not limited to risks associated with the uncertainty of future financial results, additional financing requirements, development of new products, government approval processes, the impact of competitive products or pricing, technological changes, the effect of economic conditions and other uncertainties detailed in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission.

      SOURCE: Coach Industries Group, Inc.

      Coach Industries Group, Inc., Cooper City
      Robert L. Lefebvre, 954-602-1400
      IR@cigi.cc


      Copyright Business Wire 2006
      Avatar
      schrieb am 29.03.07 11:39:52
      Beitrag Nr. 53 ()
      ob"s von Betafaktor noch einmal ein Update gibt :laugh::cool::D
      Avatar
      schrieb am 29.03.07 15:29:30
      Beitrag Nr. 54 ()
      na, hört sich nicht schlecht an

      Betafaktor, übernehmen Sie :D



      Imperial Systems, Inc. to Acquire Assets of Springfield Coach Industries Group, Inc. and Coach Financial Services, Inc.

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      Last Update: 2:43 PM ET Mar 28, 2007



      COOPER CITY, Fla., Mar 28, 2007 (BUSINESS WIRE) -- Coach Industries Group, Inc. ("Coach Industries") (CIGI : coach inds group inc com
      News , chart , profile , more
      Last: 0.07+0.01+16.67%

      7:56am 03/29/2007

      CIGI0.07, +0.01, +16.7%) , which offers an array of financial services to commercial fleet operators, including vehicle financing and specialty insurance products, today announced that Imperial Systems, Inc. (the "Purchaser") has reached a definitive agreement to acquire the assets of Springfield Coach Industries Group, Inc. (the "Company") and Coach Financial Services, Inc. ("CFS" and together with the Company collectively the "Seller"), both wholly-owned subsidiaries of Coach Industries Group, Inc. ("Coach") for a total of $2.5 million, subject to terms satisfactory to Laurus Master Funds, LLC ("Laurus"). All of the $2,500,000 received from the Seller will be allocated to Laurus from Coach Industries, the principal creditor, thereby leaving a principal balance of $4,337,209 owed by the Coach Industries to Laurus.
      Robert L. Lefebvre, Coach CEO commented, "We believe this transaction is in the best interests of our shareholders in our effort to maximize value for them. As a result of this transaction, we believe that the Coach Industries of today is in a much better position and more profitable than the Coach Industries of yesterday.
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      7:56am 03/29/2007

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      Coach Industries Group, Inc., Cooper City Robert L. Lefebvre, 954-602-1400 IR@cigi.cc Copyright Business Wire 2007
      Avatar
      schrieb am 29.03.07 16:50:19
      Beitrag Nr. 55 ()
      Robert L. Lefebvre, Coach CEO commented, "We believe this transaction is in the best interests of our shareholders in our effort to maximize value for them. As a result of this transaction, we believe that the Coach Industries of today is in a much better position and more profitable than the Coach Industries of yesterday.
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      na dann :D
      Avatar
      schrieb am 29.03.07 17:06:31
      Beitrag Nr. 56 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 28.565.277 von cure am 29.03.07 16:50:19


      Bald stehen hier die Ampeln wieder auf grün :D


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