SUNWIN - let`s go sweet....jetzt erst recht!!!! - Älteste Beiträge zuerst (Seite 4808)
eröffnet am 01.04.07 13:45:28 von
neuester Beitrag 05.04.24 20:37:53 von
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Antwort auf Beitrag Nr.: 47.580.892 von berma am 21.08.14 22:37:39Die Flasche hätt bei der WM als Bandenwerbung für Furore sorgen sollen - Den Gag hat Coca Cola total verpennt.
Antwort auf Beitrag Nr.: 47.588.452 von R32 am 22.08.14 18:41:54So ist es leider,hatte ich als die WM noch lief auch schon moniert.
Bzgl. Stevia-Cola:
Coca-Cola Life soll im September in USA und Schweden eingeführt werden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_Life
Konkurrenz Pepsi ist mit "Pepsi Next" bereits auf dem Markt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pepsi_Next
U.a. in Frankreich, wusste ich gar nicht.
Bringe mal eine mit, wenn ich wieder drüben bin, zum Probieren...
Coca-Cola Life soll im September in USA und Schweden eingeführt werden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_Life
Konkurrenz Pepsi ist mit "Pepsi Next" bereits auf dem Markt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pepsi_Next
U.a. in Frankreich, wusste ich gar nicht.
Bringe mal eine mit, wenn ich wieder drüben bin, zum Probieren...
Antwort auf Beitrag Nr.: 47.580.892 von berma am 21.08.14 22:37:39http://www.cokecce.com/news-and-events/news/coca-cola-enterp…
der link funzt - danke
der link funzt - danke
Antwort auf Beitrag Nr.: 47.590.861 von schniddelwutz am 23.08.14 09:14:36stellt euch mal vor was wäre wenn diese dämliche höchstgrenze wegfallen würde! war da nicht ein belgischer professor dran sich dafür zu verkämpfen? ich meine ich habe da noch so was in erinnerung
Antwort auf Beitrag Nr.: 47.588.452 von R32 am 22.08.14 18:41:54Um den Bekanntheitsgrad weltweit zu steigern, wäre das zweifellos eine tolle Aktion gewesen.
Jedoch, die Coca Cola life ist erst in wenigen Ländern erhältlich; andererseits kostet Werbung Geld und im Rahmen der Fußball-WM sehr viel Geld. Aus unternehmerischer Sicht macht es keinen Sinn, ein Produkt weltweit zu bewerben, das aber "noch nicht" weltweit zu kaufen ist und aus diesem Grund ad hoc auch noch keine nennenswerten Umsätze erzielen kann. Das käme bei den Coca Cola Aktionären (Warren Buffett etc.) sicherlich nicht gut an.
Jedoch, die Coca Cola life ist erst in wenigen Ländern erhältlich; andererseits kostet Werbung Geld und im Rahmen der Fußball-WM sehr viel Geld. Aus unternehmerischer Sicht macht es keinen Sinn, ein Produkt weltweit zu bewerben, das aber "noch nicht" weltweit zu kaufen ist und aus diesem Grund ad hoc auch noch keine nennenswerten Umsätze erzielen kann. Das käme bei den Coca Cola Aktionären (Warren Buffett etc.) sicherlich nicht gut an.
Form 10-Q for TRUE DRINKS HOLDINGS, INC.
Quarterly Report
Ihr erinnert Euch sicher: Aquaball
http://biz.yahoo.com/e/140813/truu10-q.html
Auszüge:
Overview
True Drinks Holdings, Inc. (the "Company", "us" or "we") was incorporated in the state of Nevada in January 2001 and is the holding company for True Drinks, Inc. ("True Drinks"), a beverage company incorporated in the state of Delaware in January 2012 that specializes in all-natural, vitamin-enhanced drinks. Our primary business is the development, marketing, sale and distribution of our flagship product, AquaBall� Naturally Flavored Water, a vitamin-enhanced, naturally flavored water drink packaged in our patented stacking spherical bottles. We distribute the AquaBall� nationally through select retail channels, such as grocery stores, mass merchandisers, drug stores and online. We also market and distribute Bazi� All Natural Energy, a liquid nutritional supplement drink, which is currently distributed online and through our existing database of customers.
Our principal place of business is 18552 MacArthur Boulevard, Suite 325, Irvine, California, 92612. Our telephone number is (949) 203-2500. Our corporate website address is http://www.truedrinks.com. Our Common Stock, par value $0.001 ("Common Stock") is currently listed for quotation on the Over-the-Counter marketplace ("OTCQB") under the symbol TRUU.
Table of Contents
Comparison of the Three Months Ended June 30, 2014 to the Three Months Ended June 30, 2013.
Net Sales
Net sales for the three months ended June 30, 2014 were $1,161,142, compared with sales of $1,303,371 for the three months ended June 30, 2013. Sales for the three months ended June 30, 2013 included cerain non-recurring large promotion-related shipments to Winn-Dixie and Walgreens. Sales for the three months ended June 30, 2014 grew 78% from the three months ended March 31, 2014. This quarter-over-quarter increase was principally due to the introduction of six packs of AquaBall Naturally Flavored Water to accounts such as Rite Aid and Toys'R'Us, along with the introduction of our club pack at Sam's Club.
The percentage that each product category represented of our net sales is as follows:
Three Months Ended
June 30, 2014
Product Category (% of Sales)
AquaBall� 95 %
Bazi� 5 %
While no assurances can be given, management currently anticipated that net sales will increase in subsequent periods as a result of existing distribution agreements, and anticipated sales to key accounts established during the quarter ended June 30, 2014.
Quarterly Report
Ihr erinnert Euch sicher: Aquaball
http://biz.yahoo.com/e/140813/truu10-q.html
Auszüge:
Overview
True Drinks Holdings, Inc. (the "Company", "us" or "we") was incorporated in the state of Nevada in January 2001 and is the holding company for True Drinks, Inc. ("True Drinks"), a beverage company incorporated in the state of Delaware in January 2012 that specializes in all-natural, vitamin-enhanced drinks. Our primary business is the development, marketing, sale and distribution of our flagship product, AquaBall� Naturally Flavored Water, a vitamin-enhanced, naturally flavored water drink packaged in our patented stacking spherical bottles. We distribute the AquaBall� nationally through select retail channels, such as grocery stores, mass merchandisers, drug stores and online. We also market and distribute Bazi� All Natural Energy, a liquid nutritional supplement drink, which is currently distributed online and through our existing database of customers.
Our principal place of business is 18552 MacArthur Boulevard, Suite 325, Irvine, California, 92612. Our telephone number is (949) 203-2500. Our corporate website address is http://www.truedrinks.com. Our Common Stock, par value $0.001 ("Common Stock") is currently listed for quotation on the Over-the-Counter marketplace ("OTCQB") under the symbol TRUU.
Table of Contents
Comparison of the Three Months Ended June 30, 2014 to the Three Months Ended June 30, 2013.
Net Sales
Net sales for the three months ended June 30, 2014 were $1,161,142, compared with sales of $1,303,371 for the three months ended June 30, 2013. Sales for the three months ended June 30, 2013 included cerain non-recurring large promotion-related shipments to Winn-Dixie and Walgreens. Sales for the three months ended June 30, 2014 grew 78% from the three months ended March 31, 2014. This quarter-over-quarter increase was principally due to the introduction of six packs of AquaBall Naturally Flavored Water to accounts such as Rite Aid and Toys'R'Us, along with the introduction of our club pack at Sam's Club.
The percentage that each product category represented of our net sales is as follows:
Three Months Ended
June 30, 2014
Product Category (% of Sales)
AquaBall� 95 %
Bazi� 5 %
While no assurances can be given, management currently anticipated that net sales will increase in subsequent periods as a result of existing distribution agreements, and anticipated sales to key accounts established during the quarter ended June 30, 2014.
Income Statement
View: Annual Data | Quarterly Data
Period Ending Jun 30, 2014 Mar 31, 2014 Dec 31, 2013 Sep 30, 2013
Total Revenue 1,161 651 418 518
Cost of Revenue 966 529 256 407
View: Annual Data | Quarterly Data
Period Ending Jun 30, 2014 Mar 31, 2014 Dec 31, 2013 Sep 30, 2013
Total Revenue 1,161 651 418 518
Cost of Revenue 966 529 256 407
Na, ja bei der Süßstoffperformance kann man nur Sauer werden, es gibt halt noch mehr Player in dem Geschäft- ich denke , meine persönliche Meinung, Sunwin ist von geringerer Bedeutung - eher Bedeutungslos - kein Schw... interessiert sich
dafür, volumenloser "Handel"
dafür, volumenloser "Handel"
Da muss ich widersprechen. Habe kürzlich gesehen, dass in einem anderen Forum ein frühere WDauernörgler (hier hieß er 3xToi)doch ganz euphorisch zum Stevia-Konsum aufruft, damit die Sunny aus den puschen kommt. In diesem Forum nennt sich der user auch 3xToi.
Ich kenne niemanden sonst der sich solch einen Nick-Namen verpassen würde......
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