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also was so zur Zeit mit unserem Baby abgeht, ist schon nicht mehr normal, innerhalb weniger Tage nahezu 50% eingebrochen, ohne dass auch nur eine schlechte Nachricht rausgekommen wäre.

Ich sehe das im Prinzip wie meine Vorredner, aber es hätte durchaus nichts geschadet, bei Kursen um die USD 2,50-2,60 mal einen Teil wegzugeben und jetzt entweder für´s gleiche Geld mehr Stücke wieder gekauft oder die gleiche Anzahl wieder erworben, aber mit wesentlich weniger Einsatz....

Aber wäre, was, und wieso, man weiss es doch erst immer hinterher, was die richtige Lösung gewesen wäre.

Auf alle Fälle bin ich nach wie vor überzeugt, dass sich DVW langfristig durchsetzt und wir auch wieder bessere Zeiten sehen.

Wir sprechen mal in einem halben Jahr über die dann gültigen Kurse....

eine Meldung noch, vom 9.5.06, die ja eigentlich auch wieder positiv zu sehen ist aber rein geschäftlich wohl eher wenig bedeutet. Aber mit einem guten Ruf zu leben ist besser, als mit einem schlechten Image....

Covad Named Finalist for ''2006 Outsourcing Excellence Awards'' from Outsourcing Center; Company Chosen for Innovative Use of Off-Shore Call-Center Partners to Improve Customer Satisfaction and Churn Rates

TUESDAY, MAY 09, 2006 10:00 AM - BusinessWire
DVW 1.90 -0.09
nachbörslich sogar am Tagestief bei 1,75 USD, wieder -0,24 USD, naja..

SAN JOSE, Calif., May 09, 2006 (BUSINESS WIRE) -- Covad Communications Group, Inc. (DVW) , a leading national provider of integrated voice and data communications, has been named a finalist for Outsourcing Center's "2006 Outsourcing Excellence Awards," sponsored by Everest Group and Forbes Magazine. Covad was chosen for its innovative use of off-shore call-center partners to cost-effectively diversify and improve its customer service operations, directly resulting in improved customer satisfaction and churn results for its broadband data services. Eight out of ten Covad broadband data customers surveyed would recommend Covad to someone else.

"The increase in our customer satisfaction rating in the first quarter of this year is driven by several factors, most notably a cross-functional program of enhanced customer service," said Brett Flinchum, senior vice president of customer operations for Covad. "We achieved this improvement while simultaneously reducing our customer operations budget by more than 20% compared to the same period last year."

An example of a satisfied Covad customer is Tony Ondrusek, publisher, Insurance & Financial Advisor Monthly, who said, "Covad outpaced the local phone company's customer service by a mile. I am a customer for life."

Covad's focus on creating a seamless, superior customer experience through its partnerships with off-shore call-center providers in Canada and India has proven successful. The company's enhanced customer service program includes event-triggered marketing such as anniversary and other holiday recognition, proactive customer communication, escalated attention to service questions, and a realignment of internal resources to drive numerous quality touches that improve customer loyalty.

Covad's customer satisfaction improvement coincides with the company's positive churn record for its direct broadband data services. Covad has achieved seven consecutive quarters of churn improvement in its direct broadband data services.

The Outsourcing Excellence Award winners will be chosen by a panel of industry experts and announced in June.
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V.Mac
 
aus der Diskussion: langsam wird es peinlich, seit 19.10. jeden Tag +20% ! Covad Communications !
Autor (Datum des Eintrages): V.Mac  (11.05.06 23:09:48)
Beitrag: 526 von 705 (ID:21530813)
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