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    Genialer OTC-Wert für weniger als 1 Euro-Cent ? - 500 Beiträge pro Seite

    eröffnet am 24.10.05 13:07:02 von
    neuester Beitrag 23.01.06 22:42:45 von
    Beiträge: 4
    ID: 1.015.099
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      schrieb am 24.10.05 13:07:02
      Beitrag Nr. 1 ()
      Hallo WO-Community,

      da sich viele von Euch für OTC-Werte interessieren, möchte ich Euch auf Femone (FEMO; WKN: A0CAG1):cool::cool::cool:aufmerksam machen. FEMO wird nur in den USA gehandelt.

      Einerseits verteibt Femone unter seiner Sparte Biopro Technology http://www.bioprotechnology.com in den USA, Canada, Australien und Neuseeland Produkte gegen Elektrosmog,

      u.a. Chips gegen elekrtromagnetische Strahlen von Handys.
      http://www.bioprotechnology.com/BioProTemplate.aspx?ItemID=9…

      Femone erwirtschaftet den größten Anteil seines Umsatzes mit der Sparte Biopro Technology. Die Umsatzentwicklung könnt Ihr bei Yahoo nachlesen.http://finance.yahoo.com/q/is?s=FEMO.OB
      Sollte dieser Trend weitergehen, ist der break-even absehbar.
      Ich kenne keinen anderen OTC-Wert in dieser Preisklasse, der ein ähnliches Umsatzwachstum vorweisen kann.


      Femo vertreibt andererseits Kosmetika unter der Marke Femone. http://www.femone.com

      Das geniale an Femone ist, daß sie die Exklusivrechte für Channoine Cosmetics in den USA haben. Channoine ist eine überaus erfolgreiche Kosmetikmarke aus Österreich.

      Man muß allerdings bedenken, daß die Umsätze mit der Produktpalette von Femone bislang recht dünn sind. (Das starke Umsatzwachstum der vergangenen Quartale ist der Produktpalette von Biopro Technology zu verdanken.)

      Unter langfristigen Aspekten halte ich aber auch die Sparte Femone mit Channoine Cosmetics für sehr interessant.

      The History of CHANNOINE COSMETICS

      A Brilliant Beginning

      Already a visionary entrepreneur in his early 20`s, CHANNOINE`s founder Winfried L. Holboeck, discovered the financial rewards of business success very early in life. His passion for business continued to bring exciting and profitable opportunities his way. CHANNOINE would be Mr. Holboeck`s next masterwork. When he launched CHANNOINE in 1984 in the exclusive principality of Liechtenstein in Europe, he envisioned a spectacular company that set new standards in the competitive European skin care and cosmetic market with high quality products, sophisticated packaging, and an unparalleled beauty and business philosophy.

      Matched By Unsurpassed Success
      By the late 80`s, with Mr. Holboeck`s Midas touch, CHANNOINE emerged as a leader in the European skincare and cosmetics field. A few years later, CHANNOINE`s dramatic growth called for the design of a larger headquarters that now serves as the focal point for its successful European operations in Austria, Germany, Switzerland, Liechtenstein, Italy, and Poland. In 2002, CHANNOINE`s dynamic European enterprise posted sales in excess of $100 million dollars. With its recent expansion into North America in 2002 and growing demand for its products in the United States and Canada, CHANNOINE is on its way to becoming a global force.

      Creating Ageless Beauty

      At the heart of CHANNOINE`s philosophy is Holboeck`s uncompromising use of the finest, natural and nature-identical ingredients and the most beneficial ingredient concentrations in the industry. Its innovative formulations, cosmeceutical-like benefits, and Systematized Skin Care approach offer the results many have been unable to find with other well-known brands. Premium quality can also be seen in CHANNOINE`s award-winning packaging. In some cases, CHANNOINE even uses 24-carat gold plated bottles- adding an extra touch of elegance. Beyond exceptional products and packaging, Mr. Holboeck insisted on VIP treatment for each customer through professional one-on-one beauty consultations.

      Holboeck believed that customers needed and deserved individual attention, and felt this approach was the only way to convey CHANNOINE`s superior product characteristics.

      Many of its customers credit their trusted Independent CHANNOINE Business Associate as one of the many reasons they use CHANNOINE. Building on the success of CHANNOINE Europe, the consultation approach was reorganized for the North American market to make it quick, simple and effective, yet still true to Mr. Hoelboeck`s vision of a customer-focused, consultation-driven product line.



      Femo könnte eine geniale Zukunft vor sich haben, was meint Ihr ?

      Das einzige, was mich irritiert, ist, daß in den letzten Monaten viele neue Aktien emittiert wurden. Leider kommen wohl noch einige hinzu.
      Avatar
      schrieb am 24.10.05 14:31:07
      Beitrag Nr. 2 ()
      Klingt interessant.Schadet ja nicht sich 10000 Stk. ins Depot zu legen :D
      Avatar
      schrieb am 09.11.05 21:36:07
      Beitrag Nr. 3 ()
      Morgen ist Hauptversammlung. U.a. wird dann die Umbenennung der Firma in "ACTIS Global Ventures" erfolgen, da der Name Femone Inc. scheinbar nicht mehr zeitgemäß ist.
      Avatar
      schrieb am 23.01.06 22:42:45
      Beitrag Nr. 4 ()
      hätte nicht gedacht, daß es so genial läuft. Bin leider nicht mehr dabei. Wünsche aber allen, die noch dabei sind, viel Glück.;)

      Gruß AcrossAsia


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