IEM 548880... Neues Investmentkapital über 100Mio USD !!!! - 500 Beiträge pro Seite
eröffnet am 04.04.07 11:30:30 von
neuester Beitrag 13.09.07 14:03:13 von
neuester Beitrag 13.09.07 14:03:13 von
Beiträge: 72
ID: 1.122.819
ID: 1.122.819
Aufrufe heute: 0
Gesamt: 8.114
Gesamt: 8.114
Aktive User: 0
ISIN: DE000A0STYJ1 · WKN: A0STYJ
Werte aus der Branche Printmedien
Wertpapier | Kurs | Perf. % |
---|---|---|
1,0000 | +66,64 | |
1,9000 | +33,80 | |
14,230 | +18,58 | |
7,9800 | +10,76 | |
1,8300 | +10,24 |
Wertpapier | Kurs | Perf. % |
---|---|---|
2,7800 | -8,55 | |
10,920 | -9,23 | |
3,8900 | -19,79 | |
5,3400 | -28,80 | |
40,40 | -42,45 |
Finanzierung von 10 internationalen Genrefilmen über die kommenden drei Jahre gesichert.
Die Tochtergesellschaft der IM Internationalmedia AG, Intermedia Film Equities Ltd., und Media 3 Films haben sich gemeinsam 100 Mio. USD für die Entwicklung und Finanzierung von bis zu 10 internationalen Genrefilmen über die kommenden drei Jahre gesichert.
Media 3 Films ist ein in Beverly Hills von den Schauspielern Brian J. White (THE FAMILY STONE, STOMP THE YARD) und Boris Kodjoe (MADEA’S FAMILY REUNION, BROWN SUGAR) sowie dem Regisseur Sylvain White (STOMP THE YARD) und dem Finanzexperten Darius Kirksey neu gegründetes, unabhängiges Produktionsunternehmen, das Kino-, TV- und Animationsfilme für den nationalen wie auch internationalen Markt entwickelt und produziert. Die Zusammenarbeit der beiden Unternehmensgruppen wird sich auf die Produktion von Genrefilmen mit Budgets zwischen 5 und 15 Mio. USD konzentrieren. Dabei wird es sich um Koproduktionen handeln, bei denen die Internationalmedia Gruppe neben der Koproduktion zusätzlich auch den weltweiten Vertrieb verantwortet. Die beiden Unternehmensgruppen arbeiten aktiv daran, bereits im Frühjahr 2008 das erste gemeinsame Projekt in die Kinos bringen zu können.
Das Investmentkapital für die gemeinsamen Produktionen in Höhe von 100 Mio. USD wurde von Darius Kirksey (im Auftrag von White, LLC) initiiert und wird durch die UBS bereitgestellt.
Vorstandsvorsitzender Martin Schürmann: „Wir sind über das Potenzial, das in dieser Zusammenarbeit steckt hoch erfreut. Durch dieses Übereinkommen haben wir uns eine zusätzliche Möglichkeit (CapCo deal wird noch kommen ...meine meinung)geschaffen, Filme an ein Publikum liefern zu können, das traditionell von den großen Studios nicht ausreichend versorgt wird.
Media 3 Films Partner Sylvian White: „Wir sind sehr glücklich darüber, durch die zugesagte Finanzierung dieser Zusammenarbeit in der Lage zu sein, eine Anzahl von vielseitigen und qualitativ hochwertigen Genrefilmen, die sowohl nationalen wie auch internationalen Publikumsgeschmack anspricht, zu produzieren.
Media 3 Films Partner Brian J. White ergänzt: „Wir sind davon überzeugt, dass die Internationalmedia Gruppe und Media 3 Films die notwendige Erfahrung und den kreativen Drang hat, sehr erfolgreiche Filme über die kommenden Jahre hinweg zu produzieren. Wir freuen uns, die Internationalmedia Gruppe als Partner zu haben. Sie hat ihre Fähigkeit und Hingabe, Qualitätsfilme zu produzieren und auf der ganzen Welt zu veröffentlichen, bereits mehrmals eindrucksvoll unter Beweis gestellt."
(quelle: gsc-research)
sehr gut herr schürmann verschiedene möglichkeiten ausschöpfen und realisieren
wenn der CapCo deal noch pupliziert wird geht hier der punk ab
noch schläft der markt
aber wie lange noch
Die Tochtergesellschaft der IM Internationalmedia AG, Intermedia Film Equities Ltd., und Media 3 Films haben sich gemeinsam 100 Mio. USD für die Entwicklung und Finanzierung von bis zu 10 internationalen Genrefilmen über die kommenden drei Jahre gesichert.
Media 3 Films ist ein in Beverly Hills von den Schauspielern Brian J. White (THE FAMILY STONE, STOMP THE YARD) und Boris Kodjoe (MADEA’S FAMILY REUNION, BROWN SUGAR) sowie dem Regisseur Sylvain White (STOMP THE YARD) und dem Finanzexperten Darius Kirksey neu gegründetes, unabhängiges Produktionsunternehmen, das Kino-, TV- und Animationsfilme für den nationalen wie auch internationalen Markt entwickelt und produziert. Die Zusammenarbeit der beiden Unternehmensgruppen wird sich auf die Produktion von Genrefilmen mit Budgets zwischen 5 und 15 Mio. USD konzentrieren. Dabei wird es sich um Koproduktionen handeln, bei denen die Internationalmedia Gruppe neben der Koproduktion zusätzlich auch den weltweiten Vertrieb verantwortet. Die beiden Unternehmensgruppen arbeiten aktiv daran, bereits im Frühjahr 2008 das erste gemeinsame Projekt in die Kinos bringen zu können.
Das Investmentkapital für die gemeinsamen Produktionen in Höhe von 100 Mio. USD wurde von Darius Kirksey (im Auftrag von White, LLC) initiiert und wird durch die UBS bereitgestellt.
Vorstandsvorsitzender Martin Schürmann: „Wir sind über das Potenzial, das in dieser Zusammenarbeit steckt hoch erfreut. Durch dieses Übereinkommen haben wir uns eine zusätzliche Möglichkeit (CapCo deal wird noch kommen ...meine meinung)geschaffen, Filme an ein Publikum liefern zu können, das traditionell von den großen Studios nicht ausreichend versorgt wird.
Media 3 Films Partner Sylvian White: „Wir sind sehr glücklich darüber, durch die zugesagte Finanzierung dieser Zusammenarbeit in der Lage zu sein, eine Anzahl von vielseitigen und qualitativ hochwertigen Genrefilmen, die sowohl nationalen wie auch internationalen Publikumsgeschmack anspricht, zu produzieren.
Media 3 Films Partner Brian J. White ergänzt: „Wir sind davon überzeugt, dass die Internationalmedia Gruppe und Media 3 Films die notwendige Erfahrung und den kreativen Drang hat, sehr erfolgreiche Filme über die kommenden Jahre hinweg zu produzieren. Wir freuen uns, die Internationalmedia Gruppe als Partner zu haben. Sie hat ihre Fähigkeit und Hingabe, Qualitätsfilme zu produzieren und auf der ganzen Welt zu veröffentlichen, bereits mehrmals eindrucksvoll unter Beweis gestellt."
(quelle: gsc-research)
sehr gut herr schürmann verschiedene möglichkeiten ausschöpfen und realisieren
wenn der CapCo deal noch pupliziert wird geht hier der punk ab
noch schläft der markt
aber wie lange noch
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.654.859 von LAMBORGINI am 04.04.07 11:30:30Hallo,
nach § 63 UrhG ist bei nicht selbst
verfassten Artikeln stets eine bzw. die
Quellenangabe erforderlich
Bitte die Quelltextangabe mit Erscheinungsdatum
in den Thread einstellen !
MfG
MaatMOD
nach § 63 UrhG ist bei nicht selbst
verfassten Artikeln stets eine bzw. die
Quellenangabe erforderlich
Bitte die Quelltextangabe mit Erscheinungsdatum
in den Thread einstellen !
MfG
MaatMOD
Der CapCo-deal wird hoffentlich nicht pupliziert.
Dieser nasse Furz aus dem letzten November ist m. E. mit der gestrigen Meldung unnötig geworden.
Das Rad, das IEM mit der gestern bekannt gegebenen Vereinbarung drehen kann, ist mir groß genug.
Wenn sich die Firma in zu viele fremd finanzierte Projekte gleichzeitig stürzen würde, wäre das eher gefährlich als nützlich.
Viel besser als der CapCo-Deal wäre jetzt noch eine zweite Vereinbarung ähnlicher Struktur für den TV-Bereich.
Es ist noch ein gutes Stück Weges, aber 50 Mio Umsatz p.a., 5% Umsatzrendite, dann wäre Aalles wunderbar und die Skala wieder nach oben offen.
Dieser nasse Furz aus dem letzten November ist m. E. mit der gestrigen Meldung unnötig geworden.
Das Rad, das IEM mit der gestern bekannt gegebenen Vereinbarung drehen kann, ist mir groß genug.
Wenn sich die Firma in zu viele fremd finanzierte Projekte gleichzeitig stürzen würde, wäre das eher gefährlich als nützlich.
Viel besser als der CapCo-Deal wäre jetzt noch eine zweite Vereinbarung ähnlicher Struktur für den TV-Bereich.
Es ist noch ein gutes Stück Weges, aber 50 Mio Umsatz p.a., 5% Umsatzrendite, dann wäre Aalles wunderbar und die Skala wieder nach oben offen.
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.655.335 von MaatMod am 04.04.07 11:52:15http://www.gsc-research.de/gsc/nachrichten/detailansicht/ind…
Ahoi !
Ahoi !
kommisch der kurs reagiert gar nicht
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.655.775 von Fix2007 am 04.04.07 12:13:45Vielleicht sind ja schon fast alle (bis auf meine) Aktien in den Händen der so genannten ungenannten Investoren!!!
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.655.831 von ulfer am 04.04.07 12:17:02Ach ja, dann muss es ja jetzt heißen: Schür me zum Schotter!!!
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.655.494 von Idealist6 am 04.04.07 11:59:19danke idealist6 + CC
mußte leider wech
der kurs reagiert noch nicht weil es keiner glaubt
aber wie schon gesagt hier kann man nur geld verdienen wenn man einen langen atem hat oder rosarote brillen trägt
mußte leider wech
der kurs reagiert noch nicht weil es keiner glaubt
aber wie schon gesagt hier kann man nur geld verdienen wenn man einen langen atem hat oder rosarote brillen trägt
.. und warum schreibt IEM da nur ein Pressemitteilung und keine adhoc?
ganz einfach powerline, die IR ist erst ab Mai wieder besetzt
CC
CC
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.655.428 von psedm am 04.04.07 11:56:19psedm,
eine umsatzrendite von 5 % ????
aber, du weisst schon(da bin ich ganz sicher), dass IM keine
bäckerei, sondern ein FILMPRODZENT bis zum vertrieb usw ist.
da sind 5 % mehr als "uninteressant".
aber wie du schon sagst: die skala nach oben offen - frage mich
jetzt nicht, in welche regionen............
gruss - th.
eine umsatzrendite von 5 % ????
aber, du weisst schon(da bin ich ganz sicher), dass IM keine
bäckerei, sondern ein FILMPRODZENT bis zum vertrieb usw ist.
da sind 5 % mehr als "uninteressant".
aber wie du schon sagst: die skala nach oben offen - frage mich
jetzt nicht, in welche regionen............
gruss - th.
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.666.773 von thamakuas am 04.04.07 20:24:34Du hast schon recht, in der Vergangenheit war für IEM eine Umsatzrendite von fünf Prozent absolut außer Reichweite, das bislang beste Jahr war glaube ich 2005 mit rund minus zehn Prozent.
Aber man darf ja mal träumen.
Aber man darf ja mal träumen.
nach der heutigen Meldung kann ich hier nur jedem raten,
sofort und dick einzusteigen,
denn jetzt geht es definitiv los und das nicht zu wenig !!!
(deshalb war es ja keine öffentliche Meldung,
damit es wenige Kleinanleger mitbekommen !)
sofort und dick einzusteigen,
denn jetzt geht es definitiv los und das nicht zu wenig !!!
(deshalb war es ja keine öffentliche Meldung,
damit es wenige Kleinanleger mitbekommen !)
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.669.812 von schintsi am 05.04.07 00:05:36Warum bewegt sich dann der Kurs nicht?
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.663.184 von CommanderCool am 04.04.07 17:16:35hallo freunde,
das war es wohl erst einmal für die nächsten jahre...,
diese pressemitteilung.
alfred hat recht mit seiner theorie, daß solche verträge mit tv auch folgen sollten...gut und knapp beschrieben, danke alfred.
ich werde mir das jetzt erst einmal ansehen und dann evtl zuschlagen, oder weiter zusehen, dank baader habe ich zeit gewonnen...
irgendjemand hat gefragt warum es keine ad hoc gab dazu... es war nicht nötig eine solche dazu herauszugeben, sie müßen es nicht.
ich freue mich auf alle konstruktiven beiträge in der nächsten zukunft...das blatt wendet sich...!
lieben gruß jungs,
LMGPG
lothar
das war es wohl erst einmal für die nächsten jahre...,
diese pressemitteilung.
alfred hat recht mit seiner theorie, daß solche verträge mit tv auch folgen sollten...gut und knapp beschrieben, danke alfred.
ich werde mir das jetzt erst einmal ansehen und dann evtl zuschlagen, oder weiter zusehen, dank baader habe ich zeit gewonnen...
irgendjemand hat gefragt warum es keine ad hoc gab dazu... es war nicht nötig eine solche dazu herauszugeben, sie müßen es nicht.
ich freue mich auf alle konstruktiven beiträge in der nächsten zukunft...das blatt wendet sich...!
lieben gruß jungs,
LMGPG
lothar
Damit das warten auf die Good News nicht so trocken wird....hier mal was interessantes zum lesen....
Was hat IM damit zu tun ?
April 6, 2007
LONDON -- British cinemagoers are forecast to spend nearly £1.1 billion ($2.2 billion) on movie tickets in 2011, according to a report published Thursday by exhibition specialist Dodona Research.
The report, titled "Cinemagoing 16," cites strong upcoming film product, benefits from digital projection and a turn in the investment cycle in new theaters as the drivers for growth.
While boxoffice in most markets lags growth in gross domestic product, U.K. boxoffice has grown 2.6% a year faster, a figure that compares with a downturn of 1.1% in the U.S., Dodona says.
This growth potential is now being recognized by the industry's private equity owners.
After a number of smaller circuit acquisitions, the industry is dominated by a trio of theater circuits: Odeon, Cineworld and Vue. These and their two smaller rivals -- the Showcase circuit owned by National Amusements and the Ward Anderson group -- are now turning to physical expansion in pursuit of growth.
With independents investing in cinemas in smaller towns, too, Dodona forecast that more than 300 screens will be added to the 3,440 operating in 2006 by 2011.
The report also covers the fast-growing Irish market and points out that much of growth has been because of the general rise in prosperity in the country.
Irish boxoffice has grown 0.6% a year slower than GDP. But cinema admissions are expected to pass 20 million in 2011, a figure that compares with the 190 million predicted for the U.K., when the Irish will spend €156.6 million ($210 million) at the boxoffice.
And growth in screen numbers is expected to exceed that in the U.K., with 460 screens operating by 2011 compared with just over 400 currently, though the analysts question whether all these property investments will be profitable.
The long-awaited conversion to digital projection is now under way in both countries. Ireland has about 26 digital screens, and the 137 screens listed as converted as part of the U.K. Film Council's Digital Screen Network by February 2007 is already out of date.
The reluctance of the Hollywood studios to participate in schemes to finance a more widespread conversion is forming an obstacle to a faster changeover, Dodona says, before adding that it is likely to be temporary.
The report predicts that extra features such as 3-D and lower projector prices will lead to a tipping point and a rush to convert within three to five years.
Dodona managing director Karsten Grummitt said: "Digital technology doesn't mean everybody is going to retreat in to their bedroom and watch 'content' on their phone. The movie business is, at its heart, one of the most opportunistic businesses the world has ever seen, and out of the threats and opportunities presented by digital technology, the latter will predominate. Digital is going to be a catalyst for significant growth."
Save Print Email Reprints
Was hat IM damit zu tun ?
April 6, 2007
LONDON -- British cinemagoers are forecast to spend nearly £1.1 billion ($2.2 billion) on movie tickets in 2011, according to a report published Thursday by exhibition specialist Dodona Research.
The report, titled "Cinemagoing 16," cites strong upcoming film product, benefits from digital projection and a turn in the investment cycle in new theaters as the drivers for growth.
While boxoffice in most markets lags growth in gross domestic product, U.K. boxoffice has grown 2.6% a year faster, a figure that compares with a downturn of 1.1% in the U.S., Dodona says.
This growth potential is now being recognized by the industry's private equity owners.
After a number of smaller circuit acquisitions, the industry is dominated by a trio of theater circuits: Odeon, Cineworld and Vue. These and their two smaller rivals -- the Showcase circuit owned by National Amusements and the Ward Anderson group -- are now turning to physical expansion in pursuit of growth.
With independents investing in cinemas in smaller towns, too, Dodona forecast that more than 300 screens will be added to the 3,440 operating in 2006 by 2011.
The report also covers the fast-growing Irish market and points out that much of growth has been because of the general rise in prosperity in the country.
Irish boxoffice has grown 0.6% a year slower than GDP. But cinema admissions are expected to pass 20 million in 2011, a figure that compares with the 190 million predicted for the U.K., when the Irish will spend €156.6 million ($210 million) at the boxoffice.
And growth in screen numbers is expected to exceed that in the U.K., with 460 screens operating by 2011 compared with just over 400 currently, though the analysts question whether all these property investments will be profitable.
The long-awaited conversion to digital projection is now under way in both countries. Ireland has about 26 digital screens, and the 137 screens listed as converted as part of the U.K. Film Council's Digital Screen Network by February 2007 is already out of date.
The reluctance of the Hollywood studios to participate in schemes to finance a more widespread conversion is forming an obstacle to a faster changeover, Dodona says, before adding that it is likely to be temporary.
The report predicts that extra features such as 3-D and lower projector prices will lead to a tipping point and a rush to convert within three to five years.
Dodona managing director Karsten Grummitt said: "Digital technology doesn't mean everybody is going to retreat in to their bedroom and watch 'content' on their phone. The movie business is, at its heart, one of the most opportunistic businesses the world has ever seen, and out of the threats and opportunities presented by digital technology, the latter will predominate. Digital is going to be a catalyst for significant growth."
Save Print Email Reprints
Na keiner ne Idee was da los ist ?
Wie sieht die Zukunft aus ?
April 11, 2007 04:53 AM Eastern Daylight Time
Opportunities and Pitfalls in the Mobile Broadcast TV Market:
Forecasts to 2012
LYON, France--(BUSINESS WIRE)--Reportlinker.com announces that a new market research report related to the worldwide television market is now available to its catalogue.
Opportunities and Pitfalls in the Mobile Broadcast TV Market, 2006 - 2012 (Review Report)
http://www.reportlinker.com/p047023/mobile-broadcast-tv.html
Introduction
This brief addresses the adoption of mobile broadcast TV in North America, Europe and Asia-Pac. The publisher considers that there will be notable opportunities in the sector, despite the fact that the initial hype of subscriber growth might not be met.
Scope
Outlines key trends in the mobile broadcast TV sector including recent launches, trails and dynamics that are affecting the adoption of the service.
Highlights different mobile broadcast TV business models, service flows and revenue streams including broadcast led, MNO led and wholesale approaches.
Outlines benefits and challenges with each different bearer technology including DVB-H, MediaFLO, DAB-IP and DMB-T.
Outlines mobile broadcast TV subscription growth from 2006 - 2012 in 22 countries across Europe, North America and Asia-Pac.
Highlights
The publisher considers that there are significant barriers for mass adoption for mobile broadcast TV and that addressing these issues will be fundamental for the growth of the service. Barriers include spectrum allocation, device functionality and competition from alternative entertainment sources. Broadcast video content will have to adapt to the mobile environment. These changes will be driven by both user consumption habits and the functionality of the handsets themselves. The publisher considers that the repurposing of content will be essential in adding value to services and further promoting mass adoption. The publisher predicts at the end of 2006 there were around 4.4 million mobile broadcast TV subscribers. This subscriber base is forecasted to grow to c65.6 million in 2010 and c155.6 million by 2012 with a CAGR of 66.2%.
Reasons to Purchase
Gain insight into key challenges facing the widespread implementation and adoption for mobile broadcast TV services.
Understand different bearer technologies and the challenges and benefits with each including power consumption and spectrum capacity demands.
Access forecasts for service uptake and revenue potential in both mature and developing markets.
Table of content
CATALYST 1
SUMMARY 1
METHODOLOGY 1
EXECUTIVE SUMMARY 2
Introduction 2
The mobile broadcast TV market 2007 (Market Focus) 2
The mobile broadcast TV value chain (Strategy Focus) 2
The mobile broadcast TV format war (Technology Focus) 3
Databooks 3
THE MOBILE BROADCAST TV MARKET 2007 (MARKET FOCUS) 8
Summary 8
Video content becomes an integral part of handset functionality 8
Mobile phone growth is escalating - particularly in Asia-Pac 9
What is mobile broadcast television? 10
Consumers desire multifunctional audio-visual handsets 11
Live services provide mixed messages regarding potential adoption habits 11
Trials aim to make the jump to live services in a variety of markets during 2007 11
DVB-H set to have the strongest foothold in Europe with services already deployed 12
3 Italia illustrates strong adoption despite missing subscriber targets 12
Virgin Mobile and BT Movio mobile broadcast service has lackluster responses from consumers 12
DigitAlb launch free DVB-H service to consumers in Albania 13
North America begins to go live in 2007 with Verizon and AT&T 13
Asia-Pac is an increasingly complicated and diverse mobile broadcast market 13
Japan and South Korea shows strong mobile broadcast growth 13
Barriers for adoption could hinder the uptake of mobile broadcast TV services 14
Spectrum capacity remains a hindrance for adoption - although not as much as originally expected 15
Certain device constraints still need to be overcome 15
Competition from alternative content sources is the biggest issue for adoption 16
Consumer education is the most important issue - you need to see it to believe it 17
Asia-pacific set to continue dominance of mobile broadcast TV usage 17
Strong growth expected - but not as quickly as first thought 18
Asia-Pacific expected to have the most subscribers by 2012 19
Germany is expected to be Europe's largest market with Italy not far behind by 2012 19
USA expected to be the largest national market by 2012 21
China expected to be the largest Asia-Pacific market by 2012 21
Market outlook for mobile broadcast TV remains positive - but with reservations 23
THE MOBILE BROADCAST TV VALUE CHAIN (STRATEGY FOCUS) 24
Summary 24
Content providers aim for cross-platform distribution and to expand audiences 25
Multiple content distribution looks to expand audience reach and brand through innovative delivery 25
Mobile broadcast TV has unique time and place usage habits 26
Mobile broadcast TV highlights a potential 'new primetime' for content viewing 26
Consumers watch mobile broadcast TV services on-the-go but also, surprisingly, at home 27
Repurposing content will be essential to promote service adoption 28
Mobile network operators look to add value to their network and generate revenue 29
Change and path dependency: creating positive network externalities through mobile broadcast TV 29
Revenue generation is not considered as the primary driver for mobile broadcast TV adoption 30
Interactivity through SMS and MMS could generate revenue for mobile broadcast TV players 30
Global mobile broadcast TV revenue is expected to show substantial growth until 2012 30
Mobile broadcast TV can be implemented through a variety of business models 31
Outlining different business models: assessing revenue streams and services flows 31
Broadcast led approaches will be particularly attractive to free-to-air services 32
Mobile operator led business models creates the MNO as a potential broadcaster 33
Wholesale business models offer less risk for MNOs and broadcasters 34
Subscription models will be the primary business model initially 35
Advertising models has potential as long as ROI is met and a large subscriber base is established 35
Potential opportunities for players in a limited market 36
THE MOBILE BROADCAST TV FORMAT WAR (TECHNOLOGY FOCUS) 37
Summary 37
Effective video management is essential for mobile broadcast TV services 37
Traditional broadcast communications providers expanding into the mobile broadcast TV environment 37
The generic mobile broadcast TV infrastructure value chain 38
The physical creation of content remains similar to most broadcast services 38
Mobile broadcast service management: advantaging from scalable solutions 39
Scalable and content agnostic solutions are increasingly important 40
Competing bearer technologies provide different challenges and benefits for providers 40
DAB derivative solutions are currently available across the globe 41
Spectrum availability is already present for DAB derivative solutions in most regions 42
Time to market is one of the biggest benefits for DAB derivative solutions 42
Challenges for DAB derivative solutions include network infrastructure elements and receiver performance 42
MediaFLO provides a potential walled garden approach for mobile broadcast TV services 43
MediaFLO technologies look for UHF, VHF and L-Band spectrum capacity 44
FLO offers benefits through guaranteed spectrum space and greater channel capabilities 44
A closed environment might prove detrimental in the long-run 44
DVB-H service provides an open solution based from traditional digital broadcasting technology 44
Spectrum capacity issues remain and issue in some markets for DVB-H services 46
DVB-H technology benefits from open standards and strong commercial backing 46
Spectrum remains a particular challenge - particularly in US service deployment 46
Growing potential for unified mobile broadcast TV systems in the future 47
Open standards are the way forward for mobile broadcast TV adoption 47
Promoting interoperability: Qualcomm's Universal Broadcast Model (UBM) chip 47
Consumers are technology agnostic 47
THE MOBILE BROADCAST TV MARKET: SUBSCRIBER NUMBERS, 2006 - 2012 (DATABOOK) 49
Introduction 49
Mobile broadcast TV subscribers in North America, 2006 - 2012 50
Mobile broadcast TV subscribers in the USA, 2006 - 2012 51
Mobile broadcast TV subscribers in Canada, 2006 - 2012 52
Mobile broadcast TV subscribers in Europe, 2006 - 2012 53
Mobile broadcast TV subscribers in Benelux, 2006 - 2012 54
Mobile broadcast TV subscribers in France, 2006 - 2012 55
Mobile broadcast TV subscribers in France, 2006 - 2012 55
Mobile broadcast TV subscribers in Germany, 2006 - 2012 56
Mobile broadcast TV subscribers in Spain, 2006 - 2012 57
Mobile broadcast TV subscribers in the UK, 2006 - 2012 58
Mobile broadcast TV subscribers in the Nordics, 2006 - 2012 59
Mobile broadcast TV subscribers in Italy, 2006 - 2012 60
Mobile broadcast TV subscribers in the New EU 10, 2006 - 2012 61
Mobile Broadcast TV subscribers in RoE, 2006 - 2012 62
Mobile broadcast TV subscribers in RoWE, 2006 - 2012 63
Mobile broadcast TV subscribers Asia-Pac, 2006 - 2012 64
Mobile broadcast TV subscribers in China, 2006 - 2012 65
Mobile broadcast TV subscribers in Japan, 2006 - 2012 66
Mobile broadcast TV subscribers in Malaysia, 2006 - 2012 67
Mobile broadcast TV subscribers Singapore, 2006 - 2012 68
Mobile broadcast TV subscribers in Hong Kong, 2006 - 2012 69
Mobile broadcast TV subscribers in India, 2006 - 2012 70
Mobile broadcast TV subscribers in South Korea, 2006 - 2012 71
Mobile broadcast TV subscribers in New Zealand, 2006 - 2012 72
Mobile broadcast TV subscribers in Australia, 2006 - 2012 73
THE MOBILE BROADCAST TV MARKET: SUBSCRIPTION REVENUE NUMBERS, 2006 - 2012 74
Introduction 74
Mobile broadcast TV subscription revenue in North America, 2006 - 2012 75
Mobile broadcast TV subscription revenue in the USA, 2006 - 2012 76
Mobile broadcast TV subscription revenue in Canada, 2006 - 2012 77
Mobile broadcast TV subscription revenue in Europe, 2006 - 2012 78
Mobile broadcast TV subscription revenue in Benelux, 2006 - 2012 79
Mobile broadcast TV subscription revenue in France, 2006 - 2012 80
Mobile broadcast TV subscription revenue in Germany, 2006 - 2012 81
Mobile broadcast TV subscription revenue in Spain, 2006 - 2012 82
Mobile broadcast TV subscription revenue in the UK, 2006 - 2012 83
Mobile broadcast TV subscription revenue in the Nordics, 2006 - 2012 84
Mobile broadcast TV subscription revenue in Italy, 2006 - 2012 85
Mobile broadcast TV subscription revenue in the New EU 10, 2006 - 2012 86
Mobile Broadcast TV subscription revenue in RoE, 2006 - 2012 87
Mobile broadcast TV subscription revenue in RoWE, 2006 - 2012 88
Mobile broadcast TV subscription revenue Asia-Pac, 2006 - 2012 89
Mobile broadcast TV subscription revenue in China, 2006 - 2012 90
Mobile broadcast TV subscription revenue in Japan, 2006 - 2012 91
Mobile broadcast TV subscription revenue in Malaysia, 2006 - 2012 92
Mobile broadcast TV subscription revenue Singapore, 2006 - 2012 93
Mobile broadcast TV subscription revenue in Hong Kong, 2006 - 2012 94
Mobile broadcast TV subscription revenue in India, 2006 - 2012 95
Mobile broadcast TV subscription revenue in South Korea, 2006 - 2012 96
Mobile broadcast TV subscription revenue in New Zealand, 2006 - 2012 97
Mobile broadcast TV subscription revenue in Australia, 2006 - 2012 98
APPENDIX 99
Definitions 99
Further reading 100
Ask the analyst 100
April 11, 2007 04:53 AM Eastern Daylight Time
Opportunities and Pitfalls in the Mobile Broadcast TV Market:
Forecasts to 2012
LYON, France--(BUSINESS WIRE)--Reportlinker.com announces that a new market research report related to the worldwide television market is now available to its catalogue.
Opportunities and Pitfalls in the Mobile Broadcast TV Market, 2006 - 2012 (Review Report)
http://www.reportlinker.com/p047023/mobile-broadcast-tv.html
Introduction
This brief addresses the adoption of mobile broadcast TV in North America, Europe and Asia-Pac. The publisher considers that there will be notable opportunities in the sector, despite the fact that the initial hype of subscriber growth might not be met.
Scope
Outlines key trends in the mobile broadcast TV sector including recent launches, trails and dynamics that are affecting the adoption of the service.
Highlights different mobile broadcast TV business models, service flows and revenue streams including broadcast led, MNO led and wholesale approaches.
Outlines benefits and challenges with each different bearer technology including DVB-H, MediaFLO, DAB-IP and DMB-T.
Outlines mobile broadcast TV subscription growth from 2006 - 2012 in 22 countries across Europe, North America and Asia-Pac.
Highlights
The publisher considers that there are significant barriers for mass adoption for mobile broadcast TV and that addressing these issues will be fundamental for the growth of the service. Barriers include spectrum allocation, device functionality and competition from alternative entertainment sources. Broadcast video content will have to adapt to the mobile environment. These changes will be driven by both user consumption habits and the functionality of the handsets themselves. The publisher considers that the repurposing of content will be essential in adding value to services and further promoting mass adoption. The publisher predicts at the end of 2006 there were around 4.4 million mobile broadcast TV subscribers. This subscriber base is forecasted to grow to c65.6 million in 2010 and c155.6 million by 2012 with a CAGR of 66.2%.
Reasons to Purchase
Gain insight into key challenges facing the widespread implementation and adoption for mobile broadcast TV services.
Understand different bearer technologies and the challenges and benefits with each including power consumption and spectrum capacity demands.
Access forecasts for service uptake and revenue potential in both mature and developing markets.
Table of content
CATALYST 1
SUMMARY 1
METHODOLOGY 1
EXECUTIVE SUMMARY 2
Introduction 2
The mobile broadcast TV market 2007 (Market Focus) 2
The mobile broadcast TV value chain (Strategy Focus) 2
The mobile broadcast TV format war (Technology Focus) 3
Databooks 3
THE MOBILE BROADCAST TV MARKET 2007 (MARKET FOCUS) 8
Summary 8
Video content becomes an integral part of handset functionality 8
Mobile phone growth is escalating - particularly in Asia-Pac 9
What is mobile broadcast television? 10
Consumers desire multifunctional audio-visual handsets 11
Live services provide mixed messages regarding potential adoption habits 11
Trials aim to make the jump to live services in a variety of markets during 2007 11
DVB-H set to have the strongest foothold in Europe with services already deployed 12
3 Italia illustrates strong adoption despite missing subscriber targets 12
Virgin Mobile and BT Movio mobile broadcast service has lackluster responses from consumers 12
DigitAlb launch free DVB-H service to consumers in Albania 13
North America begins to go live in 2007 with Verizon and AT&T 13
Asia-Pac is an increasingly complicated and diverse mobile broadcast market 13
Japan and South Korea shows strong mobile broadcast growth 13
Barriers for adoption could hinder the uptake of mobile broadcast TV services 14
Spectrum capacity remains a hindrance for adoption - although not as much as originally expected 15
Certain device constraints still need to be overcome 15
Competition from alternative content sources is the biggest issue for adoption 16
Consumer education is the most important issue - you need to see it to believe it 17
Asia-pacific set to continue dominance of mobile broadcast TV usage 17
Strong growth expected - but not as quickly as first thought 18
Asia-Pacific expected to have the most subscribers by 2012 19
Germany is expected to be Europe's largest market with Italy not far behind by 2012 19
USA expected to be the largest national market by 2012 21
China expected to be the largest Asia-Pacific market by 2012 21
Market outlook for mobile broadcast TV remains positive - but with reservations 23
THE MOBILE BROADCAST TV VALUE CHAIN (STRATEGY FOCUS) 24
Summary 24
Content providers aim for cross-platform distribution and to expand audiences 25
Multiple content distribution looks to expand audience reach and brand through innovative delivery 25
Mobile broadcast TV has unique time and place usage habits 26
Mobile broadcast TV highlights a potential 'new primetime' for content viewing 26
Consumers watch mobile broadcast TV services on-the-go but also, surprisingly, at home 27
Repurposing content will be essential to promote service adoption 28
Mobile network operators look to add value to their network and generate revenue 29
Change and path dependency: creating positive network externalities through mobile broadcast TV 29
Revenue generation is not considered as the primary driver for mobile broadcast TV adoption 30
Interactivity through SMS and MMS could generate revenue for mobile broadcast TV players 30
Global mobile broadcast TV revenue is expected to show substantial growth until 2012 30
Mobile broadcast TV can be implemented through a variety of business models 31
Outlining different business models: assessing revenue streams and services flows 31
Broadcast led approaches will be particularly attractive to free-to-air services 32
Mobile operator led business models creates the MNO as a potential broadcaster 33
Wholesale business models offer less risk for MNOs and broadcasters 34
Subscription models will be the primary business model initially 35
Advertising models has potential as long as ROI is met and a large subscriber base is established 35
Potential opportunities for players in a limited market 36
THE MOBILE BROADCAST TV FORMAT WAR (TECHNOLOGY FOCUS) 37
Summary 37
Effective video management is essential for mobile broadcast TV services 37
Traditional broadcast communications providers expanding into the mobile broadcast TV environment 37
The generic mobile broadcast TV infrastructure value chain 38
The physical creation of content remains similar to most broadcast services 38
Mobile broadcast service management: advantaging from scalable solutions 39
Scalable and content agnostic solutions are increasingly important 40
Competing bearer technologies provide different challenges and benefits for providers 40
DAB derivative solutions are currently available across the globe 41
Spectrum availability is already present for DAB derivative solutions in most regions 42
Time to market is one of the biggest benefits for DAB derivative solutions 42
Challenges for DAB derivative solutions include network infrastructure elements and receiver performance 42
MediaFLO provides a potential walled garden approach for mobile broadcast TV services 43
MediaFLO technologies look for UHF, VHF and L-Band spectrum capacity 44
FLO offers benefits through guaranteed spectrum space and greater channel capabilities 44
A closed environment might prove detrimental in the long-run 44
DVB-H service provides an open solution based from traditional digital broadcasting technology 44
Spectrum capacity issues remain and issue in some markets for DVB-H services 46
DVB-H technology benefits from open standards and strong commercial backing 46
Spectrum remains a particular challenge - particularly in US service deployment 46
Growing potential for unified mobile broadcast TV systems in the future 47
Open standards are the way forward for mobile broadcast TV adoption 47
Promoting interoperability: Qualcomm's Universal Broadcast Model (UBM) chip 47
Consumers are technology agnostic 47
THE MOBILE BROADCAST TV MARKET: SUBSCRIBER NUMBERS, 2006 - 2012 (DATABOOK) 49
Introduction 49
Mobile broadcast TV subscribers in North America, 2006 - 2012 50
Mobile broadcast TV subscribers in the USA, 2006 - 2012 51
Mobile broadcast TV subscribers in Canada, 2006 - 2012 52
Mobile broadcast TV subscribers in Europe, 2006 - 2012 53
Mobile broadcast TV subscribers in Benelux, 2006 - 2012 54
Mobile broadcast TV subscribers in France, 2006 - 2012 55
Mobile broadcast TV subscribers in France, 2006 - 2012 55
Mobile broadcast TV subscribers in Germany, 2006 - 2012 56
Mobile broadcast TV subscribers in Spain, 2006 - 2012 57
Mobile broadcast TV subscribers in the UK, 2006 - 2012 58
Mobile broadcast TV subscribers in the Nordics, 2006 - 2012 59
Mobile broadcast TV subscribers in Italy, 2006 - 2012 60
Mobile broadcast TV subscribers in the New EU 10, 2006 - 2012 61
Mobile Broadcast TV subscribers in RoE, 2006 - 2012 62
Mobile broadcast TV subscribers in RoWE, 2006 - 2012 63
Mobile broadcast TV subscribers Asia-Pac, 2006 - 2012 64
Mobile broadcast TV subscribers in China, 2006 - 2012 65
Mobile broadcast TV subscribers in Japan, 2006 - 2012 66
Mobile broadcast TV subscribers in Malaysia, 2006 - 2012 67
Mobile broadcast TV subscribers Singapore, 2006 - 2012 68
Mobile broadcast TV subscribers in Hong Kong, 2006 - 2012 69
Mobile broadcast TV subscribers in India, 2006 - 2012 70
Mobile broadcast TV subscribers in South Korea, 2006 - 2012 71
Mobile broadcast TV subscribers in New Zealand, 2006 - 2012 72
Mobile broadcast TV subscribers in Australia, 2006 - 2012 73
THE MOBILE BROADCAST TV MARKET: SUBSCRIPTION REVENUE NUMBERS, 2006 - 2012 74
Introduction 74
Mobile broadcast TV subscription revenue in North America, 2006 - 2012 75
Mobile broadcast TV subscription revenue in the USA, 2006 - 2012 76
Mobile broadcast TV subscription revenue in Canada, 2006 - 2012 77
Mobile broadcast TV subscription revenue in Europe, 2006 - 2012 78
Mobile broadcast TV subscription revenue in Benelux, 2006 - 2012 79
Mobile broadcast TV subscription revenue in France, 2006 - 2012 80
Mobile broadcast TV subscription revenue in Germany, 2006 - 2012 81
Mobile broadcast TV subscription revenue in Spain, 2006 - 2012 82
Mobile broadcast TV subscription revenue in the UK, 2006 - 2012 83
Mobile broadcast TV subscription revenue in the Nordics, 2006 - 2012 84
Mobile broadcast TV subscription revenue in Italy, 2006 - 2012 85
Mobile broadcast TV subscription revenue in the New EU 10, 2006 - 2012 86
Mobile Broadcast TV subscription revenue in RoE, 2006 - 2012 87
Mobile broadcast TV subscription revenue in RoWE, 2006 - 2012 88
Mobile broadcast TV subscription revenue Asia-Pac, 2006 - 2012 89
Mobile broadcast TV subscription revenue in China, 2006 - 2012 90
Mobile broadcast TV subscription revenue in Japan, 2006 - 2012 91
Mobile broadcast TV subscription revenue in Malaysia, 2006 - 2012 92
Mobile broadcast TV subscription revenue Singapore, 2006 - 2012 93
Mobile broadcast TV subscription revenue in Hong Kong, 2006 - 2012 94
Mobile broadcast TV subscription revenue in India, 2006 - 2012 95
Mobile broadcast TV subscription revenue in South Korea, 2006 - 2012 96
Mobile broadcast TV subscription revenue in New Zealand, 2006 - 2012 97
Mobile broadcast TV subscription revenue in Australia, 2006 - 2012 98
APPENDIX 99
Definitions 99
Further reading 100
Ask the analyst 100
Segate,
die sollten mal lieber das Urlaubsfoto von Frau Reitzle aus der Seite rausholen , die irgendwo im Süden geschossen wurde.
die sollten mal lieber das Urlaubsfoto von Frau Reitzle aus der Seite rausholen , die irgendwo im Süden geschossen wurde.
segate ,
bist du auch am drücken ?
bist du auch am drücken ?
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.772.598 von Diplodukus am 12.04.07 10:49:52du und der kleine "Mann" habt doch voll einen an der Klatsche
die frage ist nur
wann wird der kurs losgelassen
wann wird der kurs losgelassen
unter 5 € wird keine einzige Aktie verkauft !!!
UBS Global Asset Management (Deutschland) GmbH
Frankfurt am Main
Jahresbericht
für
UBS-MSC-Fonds
01.04.2006 - 31.12.2006
IM Internationalmedia AG STK 500.000 EUR 0,430
https://www.ebundesanzeiger.de/ebanzwww/wexsservlet?session.…
Frankfurt am Main
Jahresbericht
für
UBS-MSC-Fonds
01.04.2006 - 31.12.2006
IM Internationalmedia AG STK 500.000 EUR 0,430
https://www.ebundesanzeiger.de/ebanzwww/wexsservlet?session.…
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.851.863 von Idealist6 am 17.04.07 09:19:33Mitteilung über Geschäfte von Führungspersonen nach §15a WpHG
Directors'-Dealing-Mitteilung übermittelt durch die DGAP.
Für den Inhalt der Mitteilung ist der Mitteilungspflichtige verantwortlich.
------------------------------------------------------------------------------
Angaben zum Mitteilungspflichtigen
Name: Schuermann
Vorname: Martin
Funktion: Geschäftsführendes Organ
Angaben zum mitteilungspflichtigen Geschäft
Bezeichnung des Finanzinstruments: IM-Internationalmedia AG
ISIN des Finanzinstruments: 548880
Geschäftsart: Kauf
Datum: 20.04.2007
Kurs/Preis: 0,40
Währung: EUR
Stückzahl: 64194
Gesamtvolumen: 25677,60
Ort: Xetra, Frankfurt
Angaben zum veröffentlichungspflichtigen Unternehmen
Emittent: IM Internationalmedia AG
Cuvilliésstraße 25
81679 München
Deutschland
ISIN: DE0005488803
WKN: 548880
Index:
Ende der Directors'-Dealing-Mitteilung (c)DGAP 23.04.2007
Die Erfassung dieser Mitteilung erfolgte über http://www.dd-meldung.de bzw.
http://www.directors-dealings.de
ID 2088
Directors'-Dealing-Mitteilung übermittelt durch die DGAP.
Für den Inhalt der Mitteilung ist der Mitteilungspflichtige verantwortlich.
------------------------------------------------------------------------------
Angaben zum Mitteilungspflichtigen
Name: Schuermann
Vorname: Martin
Funktion: Geschäftsführendes Organ
Angaben zum mitteilungspflichtigen Geschäft
Bezeichnung des Finanzinstruments: IM-Internationalmedia AG
ISIN des Finanzinstruments: 548880
Geschäftsart: Kauf
Datum: 20.04.2007
Kurs/Preis: 0,40
Währung: EUR
Stückzahl: 64194
Gesamtvolumen: 25677,60
Ort: Xetra, Frankfurt
Angaben zum veröffentlichungspflichtigen Unternehmen
Emittent: IM Internationalmedia AG
Cuvilliésstraße 25
81679 München
Deutschland
ISIN: DE0005488803
WKN: 548880
Index:
Ende der Directors'-Dealing-Mitteilung (c)DGAP 23.04.2007
Die Erfassung dieser Mitteilung erfolgte über http://www.dd-meldung.de bzw.
http://www.directors-dealings.de
ID 2088
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.948.399 von LAMBORGINI am 23.04.07 09:05:38DGAP-DD: IM Internationalmedia AG deutsch
Mitteilung über Geschäfte von Führungspersonen nach §15a WpHG
Directors'-Dealing-Mitteilung übermittelt durch die DGAP.
Für den Inhalt der Mitteilung ist der Mitteilungspflichtige verantwortlich.
------------------------------------------------------------------------------
Angaben zum Mitteilungspflichtigen
Name: Schuermann
Vorname: Martin
Funktion: Geschäftsführendes Organ
Angaben zum mitteilungspflichtigen Geschäft
Bezeichnung des Finanzinstruments: IM-Internationalmedia AG
ISIN des Finanzinstruments: 548880
Geschäftsart: Kauf
Datum: 20.04.2007
Kurs/Preis: 0,412
Währung: EUR
Stückzahl: 35806
Gesamtvolumen: 14752,07
Ort: Frankfurt, XETRA
Angaben zum veröffentlichungspflichtigen Unternehmen
Emittent: IM Internationalmedia AG
Cuvilliésstraße 25
81679 München
Deutschland
ISIN: DE0005488803
WKN: 548880
Mitteilung über Geschäfte von Führungspersonen nach §15a WpHG
Directors'-Dealing-Mitteilung übermittelt durch die DGAP.
Für den Inhalt der Mitteilung ist der Mitteilungspflichtige verantwortlich.
------------------------------------------------------------------------------
Angaben zum Mitteilungspflichtigen
Name: Schuermann
Vorname: Martin
Funktion: Geschäftsführendes Organ
Angaben zum mitteilungspflichtigen Geschäft
Bezeichnung des Finanzinstruments: IM-Internationalmedia AG
ISIN des Finanzinstruments: 548880
Geschäftsart: Kauf
Datum: 20.04.2007
Kurs/Preis: 0,412
Währung: EUR
Stückzahl: 35806
Gesamtvolumen: 14752,07
Ort: Frankfurt, XETRA
Angaben zum veröffentlichungspflichtigen Unternehmen
Emittent: IM Internationalmedia AG
Cuvilliésstraße 25
81679 München
Deutschland
ISIN: DE0005488803
WKN: 548880
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.948.418 von LAMBORGINI am 23.04.07 09:07:07Bombastisch!
100.000 Aktien wurden von Schürmann mit dem Geld aus der Portokasse gekauft.
Das schafft jetzt aber richtg Vertrauen!
Armselig, armselig, armselig!
100.000 Aktien wurden von Schürmann mit dem Geld aus der Portokasse gekauft.
Das schafft jetzt aber richtg Vertrauen!
Armselig, armselig, armselig!
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.949.996 von ulfer am 23.04.07 10:52:59du bist auch so einer der alles in 5 minuten erledigt
sicher ist das keine hammermeldung
vertrauen baut man langsam auf
na was solls jeder wie er denkt
sicher ist das keine hammermeldung
vertrauen baut man langsam auf
na was solls jeder wie er denkt
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.950.111 von LAMBORGINI am 23.04.07 11:01:21Ich will ja nicht wieder als Pessimist gelten, aber aus meiner Erfahrung heraus, sind das aber sehr lange 5 Minuten.
Gruss,
der Kater
Gruss,
der Kater
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.950.138 von KaterFerdinand am 23.04.07 11:03:52ja wenn man es von 2000 an sieht sind es lange 5 minuten
wenn man es von heut sieht können die 5 minuten sehr kurz sein
grüße zurück
wenn man es von heut sieht können die 5 minuten sehr kurz sein
grüße zurück
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.953.057 von LAMBORGINI am 23.04.07 14:19:36und ich sag mal noch eins
bis zur hv haben die 60 eine große bedeutung
bis zur hv haben die 60 eine große bedeutung
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.953.088 von LAMBORGINI am 23.04.07 14:21:51Warum werden die 60 Cent noch eine große Bedeutung haben?
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.953.088 von LAMBORGINI am 23.04.07 14:21:51Warum werden die 60 Cent eine große Bedeutung haben?
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.953.604 von Idealist6 am 23.04.07 14:58:41Ich möchte nur gerne wissen, was es da zum Grinsen gibt?
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.953.808 von Idealist6 am 23.04.07 15:12:04Deine Ausführungen in den letzten Jahren sind zum
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.953.925 von realist66 am 23.04.07 15:18:49Nach Prof. Unrat und Dr. Seltsam nehmen wir diesen Nick auch noch mit ... hab Dich wohl - Mahlzeit.
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.015 von Idealist6 am 23.04.07 15:24:15Deine Lausbubengeschichten habe ich als stiller Leser im Forum genau im Gedächtnis. Für mich bist du eine fanatischer Schönredner der Aktie, der keinen blassen Schimmer hat
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.953.610 von realist66 am 23.04.07 14:59:05WARUM HAST DU DICH HEUTE MIT DER KENNUNG "66" angemeldet?
Nur, um diese saudoofe Frage zu stellen!
Oder willst Du zeni irgendwie unterstützen?
Nur, um diese saudoofe Frage zu stellen!
Oder willst Du zeni irgendwie unterstützen?
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.334 von plantana am 23.04.07 15:41:10Geburtsjahrgang 1966
Zenmann ist nicht ernst zu nehmen, bitte um Entschuldigung.
Zenmann ist nicht ernst zu nehmen, bitte um Entschuldigung.
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.109 von realist66 am 23.04.07 15:29:17Benutzerprofil Benutzername: realist66
Registriert seit: 23.04.2007 [ seit 0 Tagen ] HEUTE
Benutzer ist momentan: Online seit dem 23.04.2007 um 14:49
Erstellte Themen: -
Erstellte Antworten: -
Falls es sich wieder herausstellen sollte, daß hier Mac sein "Unwesen" treibt ... werd ich veranlassen, daß w.o. gerichtlich wegen Verstoß der AGB gegen ihn vorgeht. Siehe AGB:
Alle Angaben im Anmeldeformular müssen der Wahrheit entsprechen. Mehrfache Anmeldung, sowie das erneute Anmelden nach Ausschluss durch wallstreet-online bzw. bei einem gesperrten Zugang sind nicht gestattet.
Registriert seit: 23.04.2007 [ seit 0 Tagen ] HEUTE
Benutzer ist momentan: Online seit dem 23.04.2007 um 14:49
Erstellte Themen: -
Erstellte Antworten: -
Falls es sich wieder herausstellen sollte, daß hier Mac sein "Unwesen" treibt ... werd ich veranlassen, daß w.o. gerichtlich wegen Verstoß der AGB gegen ihn vorgeht. Siehe AGB:
Alle Angaben im Anmeldeformular müssen der Wahrheit entsprechen. Mehrfache Anmeldung, sowie das erneute Anmelden nach Ausschluss durch wallstreet-online bzw. bei einem gesperrten Zugang sind nicht gestattet.
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.379 von realist66 am 23.04.07 15:43:57Ich beobachte die Aktie seit dem Einstieg Schürmanns als Vorstand und erwäge einen Einstieg in die Aktie.
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.379 von realist66 am 23.04.07 15:43:57das dingens heißt entweder GEBURTSJAHR oder JAHRGANG ... wenn etwas unklar mußt du guggen hier ...
http://www.signum-verlag.de/BTitel/3-927731-39-0.html
http://www.signum-verlag.de/BTitel/3-927731-39-0.html
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.458 von GL1800 am 23.04.07 15:48:30Was soll das? Gehört das Wdir allein?
Darf man sich nicht als normaler EU-Staatsbürger in einer Demokratie in einem Internetforum anmelden?
Eine bodenlose Frechheit diese Unterstellung. Ich erwarte umgehehend eine Entschuldigung!
Darf man sich nicht als normaler EU-Staatsbürger in einer Demokratie in einem Internetforum anmelden?
Eine bodenlose Frechheit diese Unterstellung. Ich erwarte umgehehend eine Entschuldigung!
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.614 von Idealist6 am 23.04.07 15:56:35Mit einem Lausbuben möchte ich nicht kommunizieren. Adieu
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.614 von Idealist6 am 23.04.07 15:56:35Such dir deine Postings und korrigiere dich selbst.
In jedem Beitrag von dir schreibst du das Wort "wesentlich" mit weichem "D". Rechtschreibprofi idealist6
In jedem Beitrag von dir schreibst du das Wort "wesentlich" mit weichem "D". Rechtschreibprofi idealist6
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.954.819 von realist66 am 23.04.07 16:09:33rea66,
noch nie etwas von einer Assoziation gehört
Etwas zu durchsichtig!
noch nie etwas von einer Assoziation gehört
Etwas zu durchsichtig!
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.955.009 von plantana am 23.04.07 16:22:13Ich weiss nicht was ich gedanklich verbinden soll? Ich erwäge nur ein Investment in dieses Unternehmen.
Antwort auf Beitrag Nr.: 28.955.177 von realist66 am 23.04.07 16:33:11
Idealist6 ist hier ein sehr seriöser Mitstreiter!
Ich habe immer etwas Bauchgrimmen, wenn sich jemand an einen
"Etablierten" "anschleicht".
Und Dein Nick sowie die heutige Registrierung lassen nun mal
Spielraum zu Vermutungen!
That's all!
Idealist6 ist hier ein sehr seriöser Mitstreiter!
Ich habe immer etwas Bauchgrimmen, wenn sich jemand an einen
"Etablierten" "anschleicht".
Und Dein Nick sowie die heutige Registrierung lassen nun mal
Spielraum zu Vermutungen!
That's all!
sa 50k
werdet ihr in der nächsten zeit öfters sehen
werdet ihr in der nächsten zeit öfters sehen
vor der hv kommt der zock
bei der hv der schock
nach der hv der rock
mann hab ich ein bock
bei der hv der schock
nach der hv der rock
mann hab ich ein bock
noch nix zu lesen aber schon auf der hp
Ad-Hoc Mitteilungen
Internationalmedia Gruppe gibt Schauspieler für anstehende Produktionen bekannt
Los Angeles/London/München, 04. Mai 2007 – Die Internationalmedia Gruppe gibt bekannt, dass John Cusack die Hauptrolle in Jan de Bonts Actionthriller STOPPING POWER übernehmen und Joseph Gordon-Levitt der romantische Held im Regiedebüt THE FROG KING von Produzent Darren Star sein wird. Beide Projekte werden weltweit von IM Global, der neu firmierten und in London ansässigen internationalen Verkaufs- und Vertriebs-gesellschaft der Internationalmedia Gruppe, vertrieben.
In dem von der Internationalmedia Gruppe produzierten Projekt STOPPPING POWER wird Cusack als Test Pilot, der seine gekidnappte Tochter aus den Fängen eines fliehenden Diebes zu befreien versucht, in eine Reihe von rasanten Verfolgungsjagden verwickelt. In dem gemeinsam mit GreeneStreet Films produzierten und von Bret Easton Ellis geschrie-benen Projekt THE FROG KING, spielt Gordon-Levitt einen Redakteur und Taugenichts, dessen Hang zur Selbstzerstörung die Beziehung zu seiner Traumfrau auf eine harte Probe stellt.
Zu den weiteren Projekten, die derzeit von IM Global vertrieben werden, zählen auch zwei Constellation Films Projekte, der Thriller AFTER LIFE von Agnieszka Vosloo mit Kate Bosworth in der Hauptrolle und Jodie Markells THE LOSS OF A TEARDROP DIAMOND, der basierend auf dem Roman von Tennessee Williams mit renommierten Schauspielern aufwartet, sowie der von Simon Kinberg geschriebene und von der Internationalmedia Gruppe und Mad Chance Prods produzierte Thriller KILLER'S GAME.
Kontakt
Public Relations
IM Internationalmedia AG
Fon: +49 (89) 98 107 100
Fax: +49 (89) 98 107 199
E-Mail: info@internationalmedia.de
Ad-Hoc Mitteilungen
Internationalmedia Gruppe gibt Schauspieler für anstehende Produktionen bekannt
Los Angeles/London/München, 04. Mai 2007 – Die Internationalmedia Gruppe gibt bekannt, dass John Cusack die Hauptrolle in Jan de Bonts Actionthriller STOPPING POWER übernehmen und Joseph Gordon-Levitt der romantische Held im Regiedebüt THE FROG KING von Produzent Darren Star sein wird. Beide Projekte werden weltweit von IM Global, der neu firmierten und in London ansässigen internationalen Verkaufs- und Vertriebs-gesellschaft der Internationalmedia Gruppe, vertrieben.
In dem von der Internationalmedia Gruppe produzierten Projekt STOPPPING POWER wird Cusack als Test Pilot, der seine gekidnappte Tochter aus den Fängen eines fliehenden Diebes zu befreien versucht, in eine Reihe von rasanten Verfolgungsjagden verwickelt. In dem gemeinsam mit GreeneStreet Films produzierten und von Bret Easton Ellis geschrie-benen Projekt THE FROG KING, spielt Gordon-Levitt einen Redakteur und Taugenichts, dessen Hang zur Selbstzerstörung die Beziehung zu seiner Traumfrau auf eine harte Probe stellt.
Zu den weiteren Projekten, die derzeit von IM Global vertrieben werden, zählen auch zwei Constellation Films Projekte, der Thriller AFTER LIFE von Agnieszka Vosloo mit Kate Bosworth in der Hauptrolle und Jodie Markells THE LOSS OF A TEARDROP DIAMOND, der basierend auf dem Roman von Tennessee Williams mit renommierten Schauspielern aufwartet, sowie der von Simon Kinberg geschriebene und von der Internationalmedia Gruppe und Mad Chance Prods produzierte Thriller KILLER'S GAME.
Kontakt
Public Relations
IM Internationalmedia AG
Fon: +49 (89) 98 107 100
Fax: +49 (89) 98 107 199
E-Mail: info@internationalmedia.de
was haben sie bekommen für die rechte
10 -20 -30 mios
maddin macht den CapCo deal scheinbar doch nicht
mit der kohle baut er IM Global neu auf
auf der hv bekommen wir es zu hören
10 -20 -30 mios
maddin macht den CapCo deal scheinbar doch nicht
mit der kohle baut er IM Global neu auf
auf der hv bekommen wir es zu hören
Antwort auf Beitrag Nr.: 29.127.334 von LAMBORGINI am 04.05.07 09:56:30Gordon-Levitt is The Frog King
Date : May 2, 2007 Posted By : Clint Morris
Rising star Joseph Gordon-Levitt (“Brick”, “The Lookout”) will star in producer Darren Star's directorial debut "The Frog King”, says The Hollywood Reporter.
In "King," produced by Intermedia and GreeneStreet Films and written by Bret Easton Ellis, Gordon-Levitt plays a ne'er-do-well assistant editor whose penchant for messing up threatens a relationship with his dream girlfriend.
The project comes from the new Intermedia-backed sales and distribution outfit IM Global.
IM Global's new name (announced two weeks after its founding) alludes to Intermedia's involvement, but the outfit will be run as a separate company by Ford and several other former First Look International executives. The company will sell a host of big-budget projects from Intermedia Films and a selection of international titles from Ford's former company.
Other projects IM Global is selling include two Constellation Films projects, Agnieszka Vosloo's thriller "After.Life," with Kate Bosworth attached, and Jodie Markell's "The Loss of a Teardrop Diamond," written by Tennessee Williams and featuring a veteran ensemble cast, as well as Simon Crane's hired assassin thriller "The Killer's Game," written by Simon Kinberg and produced by Intermedia and Mad Chance Prods.
http://209.85.129.104/search?q=cache:uKH7MIqSi3MJ:www.movieh…
http://www.hollywood.com/movie/The_Frog_King/3463947
Date : May 2, 2007 Posted By : Clint Morris
Rising star Joseph Gordon-Levitt (“Brick”, “The Lookout”) will star in producer Darren Star's directorial debut "The Frog King”, says The Hollywood Reporter.
In "King," produced by Intermedia and GreeneStreet Films and written by Bret Easton Ellis, Gordon-Levitt plays a ne'er-do-well assistant editor whose penchant for messing up threatens a relationship with his dream girlfriend.
The project comes from the new Intermedia-backed sales and distribution outfit IM Global.
IM Global's new name (announced two weeks after its founding) alludes to Intermedia's involvement, but the outfit will be run as a separate company by Ford and several other former First Look International executives. The company will sell a host of big-budget projects from Intermedia Films and a selection of international titles from Ford's former company.
Other projects IM Global is selling include two Constellation Films projects, Agnieszka Vosloo's thriller "After.Life," with Kate Bosworth attached, and Jodie Markell's "The Loss of a Teardrop Diamond," written by Tennessee Williams and featuring a veteran ensemble cast, as well as Simon Crane's hired assassin thriller "The Killer's Game," written by Simon Kinberg and produced by Intermedia and Mad Chance Prods.
http://209.85.129.104/search?q=cache:uKH7MIqSi3MJ:www.movieh…
http://www.hollywood.com/movie/The_Frog_King/3463947
Antwort auf Beitrag Nr.: 29.354.698 von Segate am 17.05.07 11:09:42IM Global
http://www.imdb.com/company/co0208137/
http://www.imdb.com/company/co0208137/
Vorstandsvorsitzender Martin Schürmann: „Wir sind über das Potenzial, das in dieser Zusammenarbeit steckt hoch erfreut. Durch dieses Übereinkommen haben wir uns eine zusätzliche Möglichkeit geschaffen, Filme an ein Publikum liefern zu können, das traditionell von den großen Studios nicht ausreichend versorgt wird.
Media 3 Films Partner Brian J. White ergänzt: „Wir sind davon überzeugt, dass die Internationalmedia Gruppe und Media 3 Films die notwendige Erfahrung und den kreativen Drang hat, sehr erfolgreiche Filme über die kommenden Jahre hinweg zu produzieren. Wir freuen uns, die Internationalmedia Gruppe als Partner zu haben. Sie hat ihre Fähigkeit und Hingabe, Qualitätsfilme zu produzieren und auf der ganzen Welt zu veröffentlichen, bereits mehrmals eindrucksvoll unter Beweis gestellt."
New U.S. Release
DOA: Dead or Alive
(U.S.-Germany-U.K.)
By JOE LEYDON
Jaime Pressly faces off with Brian J. White in 'DOA: Dead or Alive.'
A Dimension Films release (in U.S.), presented with Constantin Film (Germany), of an Impact Pictures (U.K.)/VIP Medienfonds 4 (Germany) production, in association with Mindfire Prods. (U.S.) Produced by Jeremy Bolt, Paul W.S. Anderson, Robert Kulzer, Bernd Eichinger, Mark A. Altman. Executive producers, Andreas Schmid, Andreas Grosch, Steve Chasman, Dan Kletzky. Co-producers, Peggy Lee, Mark Gottwald. Directed by Cory Yuen. Screenplay, J.F. Lawton, Adam Gross, Seth Gross, Granz Henman, based on a story by Lawton.
Tina Armstrong - Jaime Pressly
Christie - Holly Valance
Helena Douglas - Sarah Carter
Princess Kasumi - Devon Aoki
Hayabusa - Kane Kosugi
Ayane - Natassia Malthe
Max - Matthew Marsden
Dr. Victor Donovan - Eric Roberts
Weatherby - Steve Howey
Zack - Brian White
Bass - Kevin Nash
Hayate - Collin Chou
"DOA: Dead or Alive" is reportedly the first Western production shot largely in China's Hengdian World Studios. Production values are everything they need to be.
http://www.variety.com/review/VE1117933922.html?categoryid=3…
Kampfansage ?!
http://www.kampfansage.com/index.php?lang=de&PHPSESSID=0e874…
Media 3 Films Partner Brian J. White ergänzt: „Wir sind davon überzeugt, dass die Internationalmedia Gruppe und Media 3 Films die notwendige Erfahrung und den kreativen Drang hat, sehr erfolgreiche Filme über die kommenden Jahre hinweg zu produzieren. Wir freuen uns, die Internationalmedia Gruppe als Partner zu haben. Sie hat ihre Fähigkeit und Hingabe, Qualitätsfilme zu produzieren und auf der ganzen Welt zu veröffentlichen, bereits mehrmals eindrucksvoll unter Beweis gestellt."
New U.S. Release
DOA: Dead or Alive
(U.S.-Germany-U.K.)
By JOE LEYDON
Jaime Pressly faces off with Brian J. White in 'DOA: Dead or Alive.'
A Dimension Films release (in U.S.), presented with Constantin Film (Germany), of an Impact Pictures (U.K.)/VIP Medienfonds 4 (Germany) production, in association with Mindfire Prods. (U.S.) Produced by Jeremy Bolt, Paul W.S. Anderson, Robert Kulzer, Bernd Eichinger, Mark A. Altman. Executive producers, Andreas Schmid, Andreas Grosch, Steve Chasman, Dan Kletzky. Co-producers, Peggy Lee, Mark Gottwald. Directed by Cory Yuen. Screenplay, J.F. Lawton, Adam Gross, Seth Gross, Granz Henman, based on a story by Lawton.
Tina Armstrong - Jaime Pressly
Christie - Holly Valance
Helena Douglas - Sarah Carter
Princess Kasumi - Devon Aoki
Hayabusa - Kane Kosugi
Ayane - Natassia Malthe
Max - Matthew Marsden
Dr. Victor Donovan - Eric Roberts
Weatherby - Steve Howey
Zack - Brian White
Bass - Kevin Nash
Hayate - Collin Chou
"DOA: Dead or Alive" is reportedly the first Western production shot largely in China's Hengdian World Studios. Production values are everything they need to be.
http://www.variety.com/review/VE1117933922.html?categoryid=3…
Kampfansage ?!
http://www.kampfansage.com/index.php?lang=de&PHPSESSID=0e874…
Antwort auf Beitrag Nr.: 30.068.039 von Idealist6 am 20.06.07 09:23:19... ich bin im übrigen ganz unbedingt dafür, dass Stuart die Chinesen schlau macht.
Screen Daily: Britische Weltvertriebe gründen Film Export UK
31 britische Weltvertriebe haben sich laut Screen Daily zusammengeschlossen, um die neue Handelsvereinigung Film Export UK ins Leben zu rufen. Die Vereinigung hat das Ziel Lobbyarbeit für die beteiligten Firmen zu übernehmen, Diskussionen zu aktuellen Themen zu initiieren und moderieren, das Wachstum des Verkaufssektors zu unterstützen und die Wahrnehmung des britischen Films im Ausland zu steigern.
UK sales companies join forces for new association Film Export UK
Die Mitglieder sind:
AV Pictures
Bankside Films
Carnaby International
Capitol Films
Centre Media
ContentFilm International
Channel 4 International
Ealing Studios
EastWest Filmdistribution
Focus Features International
Fortissimo Films
GoalPost Film
Dreamachine
High Point Film & TV
HandMade Films International
Hollywood Classics
IM Global
Intandem Films
Independent
K5 International
Lumina Films
Moviehouse Entertainment
MovieVentures
Odyssey Entertainment
Omega Entertainment
Park Entertainment
Pathe Pictures International
Reliant Pictures International
Velvet Octopus Film Sales
Visual Factory
The Works International
27.06.2007
31 britische Weltvertriebe haben sich laut Screen Daily zusammengeschlossen, um die neue Handelsvereinigung Film Export UK ins Leben zu rufen. Die Vereinigung hat das Ziel Lobbyarbeit für die beteiligten Firmen zu übernehmen, Diskussionen zu aktuellen Themen zu initiieren und moderieren, das Wachstum des Verkaufssektors zu unterstützen und die Wahrnehmung des britischen Films im Ausland zu steigern.
UK sales companies join forces for new association Film Export UK
Die Mitglieder sind:
AV Pictures
Bankside Films
Carnaby International
Capitol Films
Centre Media
ContentFilm International
Channel 4 International
Ealing Studios
EastWest Filmdistribution
Focus Features International
Fortissimo Films
GoalPost Film
Dreamachine
High Point Film & TV
HandMade Films International
Hollywood Classics
IM Global
Intandem Films
Independent
K5 International
Lumina Films
Moviehouse Entertainment
MovieVentures
Odyssey Entertainment
Omega Entertainment
Park Entertainment
Pathe Pictures International
Reliant Pictures International
Velvet Octopus Film Sales
Visual Factory
The Works International
27.06.2007
CONTACT:
Jennifer Turner / Jodi Lederman
Wolf Kasteler & Associates
phone 212.997.9522 phone 310.205.0618
jennifert@wkapr.com / jodil@wkapr.com
INTERMEDIA + MEDIA 3 = $100 Million
Hollywood Production Companies Team to Develop a New Slate of Multi-Cultural Genre Films
(April 4, 2007, Hollywood, CA): Intermedia and Media 3 Films are announcing today thattogether they have secured $100 million to develop and co-produce up to10 multi-cultural genrefilms with international appealover the next three years. Intermedia, a global, independententertainment company with offices in Los Angeles, London and Munich, has been responsiblefor a variety of acclaimed theatrical films. Media 3 is a new independent production companyformed by Brian White (actor, “Stomp the Yard” and “The Family Stone”), Boris Kodjoe (actor,“Madea’s Family Reunion” and “Brown Sugar”), Sylvain White (director, “Stomp the Yard”)and finance executive, Darius Kirksey. This new venture will focus on producing films in the $5-$15 million range that appeal to broad, multicultural audiences.“I am very excited about the potential of this venture,” stated Martin Schuermann, CEO ofIntermedia. “With this deal we have an additional opportunity to build upon our current slate ofmovies that address audiences who are traditionally underserved by the major studios.”Intermedia and Media 3 Films will serve as co-producers on all of the films while Intermediawill also handle the worldwide distribution of the projects. The two companies are activelyworking toward their first release projecting completion by the spring of 2008.“With the infusion of this funding for our collaboration, we can now produce a slate of eclecticand high quality genre films that both national and international audiences are craving,” saidSylvain White, Media 3 Films partner/spokesperson.
The $100 million of investment capital was arranged by Darius Kirksey (on behalf of White,LLC) and is banked by UBS. The deal was negotiated for Media 3 Films by Attorney Adam W.Rosen of Rosen Feig Golland & Lunn LLP with Intermedia’s Linda Benjamin, EVP of BusinessAffairs and Noel Lohr, General Counsel.“Our company is confident that Intermedia and Media 3 Films have the depth of experience andthe creative drive to produce highly successful films over the next few years,” said Brian WhiteMedia 3 Films partner/spokesperson. “We are excited to be partnering with a company that hasdemonstrated their ability and commitment to produce and release quality films across theworld.”Intermedia consists of IM Internationalmedia AG and its affiliates - a global, independent mediaenterprise with offices in Munich, London and Los Angeles. Recent Intermedia projects include“Breach” distributed by Universal, which recently opened to stellar reviews and box officenumbers, “Spring Break in Bosnia,” starring Richard Gere and Terrence Howard and “OneMissed Call,” starring Edward Burns and Shannyn Sossamon. IM Internationalmedia AG islisted on the Prime Standard Segment of the Frankfurt stock exchange (securities identificationnumber 548880). The core business of the International media group consists of thedevelopment, financing and distribution of high-quality theatrical films.Media 3 Films was formed in 2006 by actor Brian White, actor Boris Kodjoe, director SylvainWhite, and media entrepreneur/finance executive Darius Kirksey. Media 3 Films is a feature filmproduction company based in Beverly Hills, CA. The company develops and producesindependent feature, television and animation films for distribution in both the domesticand international marketplace. Brian White is represented by Eric Feig of Rosen Feig Gollandand Lunn LLP, Lena Roklin at Roklin Management and Josh Katz at United Talent Agency.Boris Kodjoe is represented by Stuart Rosenthal of Bloom, Hergott, Diemer, Rosenthal andLaViolette, Maani Golesorkhi at Blue Stone Entertainment and Jennifer Craig at the GershAgency. Sylvain White is represented by Jeff Endlich of Barnes Morris Klein Mark YornBarnes & Levine, Allen Fischer and Brian Dobbins of Principato-Young Entertainment andMike Sheresky of the William Morris Agency. Note to the Editor: For photos and/or to arrange for an interview with a Media 3 Films representative, pleasecontact K. Forrest Beanum (323) 244-6520/ Forrest@cerrell.com###
http://www.brianwhiteonline.com/bio/news/pdfs/Media3_pr.pdf
Jennifer Turner / Jodi Lederman
Wolf Kasteler & Associates
phone 212.997.9522 phone 310.205.0618
jennifert@wkapr.com / jodil@wkapr.com
INTERMEDIA + MEDIA 3 = $100 Million
Hollywood Production Companies Team to Develop a New Slate of Multi-Cultural Genre Films
(April 4, 2007, Hollywood, CA): Intermedia and Media 3 Films are announcing today thattogether they have secured $100 million to develop and co-produce up to10 multi-cultural genrefilms with international appealover the next three years. Intermedia, a global, independententertainment company with offices in Los Angeles, London and Munich, has been responsiblefor a variety of acclaimed theatrical films. Media 3 is a new independent production companyformed by Brian White (actor, “Stomp the Yard” and “The Family Stone”), Boris Kodjoe (actor,“Madea’s Family Reunion” and “Brown Sugar”), Sylvain White (director, “Stomp the Yard”)and finance executive, Darius Kirksey. This new venture will focus on producing films in the $5-$15 million range that appeal to broad, multicultural audiences.“I am very excited about the potential of this venture,” stated Martin Schuermann, CEO ofIntermedia. “With this deal we have an additional opportunity to build upon our current slate ofmovies that address audiences who are traditionally underserved by the major studios.”Intermedia and Media 3 Films will serve as co-producers on all of the films while Intermediawill also handle the worldwide distribution of the projects. The two companies are activelyworking toward their first release projecting completion by the spring of 2008.“With the infusion of this funding for our collaboration, we can now produce a slate of eclecticand high quality genre films that both national and international audiences are craving,” saidSylvain White, Media 3 Films partner/spokesperson.
The $100 million of investment capital was arranged by Darius Kirksey (on behalf of White,LLC) and is banked by UBS. The deal was negotiated for Media 3 Films by Attorney Adam W.Rosen of Rosen Feig Golland & Lunn LLP with Intermedia’s Linda Benjamin, EVP of BusinessAffairs and Noel Lohr, General Counsel.“Our company is confident that Intermedia and Media 3 Films have the depth of experience andthe creative drive to produce highly successful films over the next few years,” said Brian WhiteMedia 3 Films partner/spokesperson. “We are excited to be partnering with a company that hasdemonstrated their ability and commitment to produce and release quality films across theworld.”Intermedia consists of IM Internationalmedia AG and its affiliates - a global, independent mediaenterprise with offices in Munich, London and Los Angeles. Recent Intermedia projects include“Breach” distributed by Universal, which recently opened to stellar reviews and box officenumbers, “Spring Break in Bosnia,” starring Richard Gere and Terrence Howard and “OneMissed Call,” starring Edward Burns and Shannyn Sossamon. IM Internationalmedia AG islisted on the Prime Standard Segment of the Frankfurt stock exchange (securities identificationnumber 548880). The core business of the International media group consists of thedevelopment, financing and distribution of high-quality theatrical films.Media 3 Films was formed in 2006 by actor Brian White, actor Boris Kodjoe, director SylvainWhite, and media entrepreneur/finance executive Darius Kirksey. Media 3 Films is a feature filmproduction company based in Beverly Hills, CA. The company develops and producesindependent feature, television and animation films for distribution in both the domesticand international marketplace. Brian White is represented by Eric Feig of Rosen Feig Gollandand Lunn LLP, Lena Roklin at Roklin Management and Josh Katz at United Talent Agency.Boris Kodjoe is represented by Stuart Rosenthal of Bloom, Hergott, Diemer, Rosenthal andLaViolette, Maani Golesorkhi at Blue Stone Entertainment and Jennifer Craig at the GershAgency. Sylvain White is represented by Jeff Endlich of Barnes Morris Klein Mark YornBarnes & Levine, Allen Fischer and Brian Dobbins of Principato-Young Entertainment andMike Sheresky of the William Morris Agency. Note to the Editor: For photos and/or to arrange for an interview with a Media 3 Films representative, pleasecontact K. Forrest Beanum (323) 244-6520/ Forrest@cerrell.com###
http://www.brianwhiteonline.com/bio/news/pdfs/Media3_pr.pdf
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.555.229 von Idealist6 am 13.09.07 08:22:31hoffentlich platzt diese Finanzierung nicht !
Denke das der abgesprungene Investor noch ganz schön Zunder kriegen wird von der IM. Es gibt doch Verträge, werden die nicht eingehalten, muß er Schadenersatz leisten. Und wie wir alle wissen, sind die Schadenersatzklagen in Amerika astronomisch.
Selbst wenn es zur Inso käme, würde der Verwalter sicher eine solche Klage anstrengen, und der Masse würden enorme Beträge zufließen. Deshalb sage ich: bei Inso erst recht kaufen (nur meine Meinung).
Denke sicher wie viele andere das die IM sehr undurchsichtig ist. Da sind viele Leute mit sehr viel Kapital im Hintergrund.
Selbst wenn es zur Inso käme, würde der Verwalter sicher eine solche Klage anstrengen, und der Masse würden enorme Beträge zufließen. Deshalb sage ich: bei Inso erst recht kaufen (nur meine Meinung).
Denke sicher wie viele andere das die IM sehr undurchsichtig ist. Da sind viele Leute mit sehr viel Kapital im Hintergrund.
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.556.886 von Valueandi am 13.09.07 10:18:23reger Umsatz heute am Vormittag....
...da wissen anscheinend wieder einige MEHR als wir Kleinaktionäre....
auf WO haben die Teilnehmer wenig zu schreiben, weil sie anderweitig beschäftigt sind ....
.... oder ist PLANTANA auf der richtigen heißen Spur?
...da wissen anscheinend wieder einige MEHR als wir Kleinaktionäre....
auf WO haben die Teilnehmer wenig zu schreiben, weil sie anderweitig beschäftigt sind ....
.... oder ist PLANTANA auf der richtigen heißen Spur?
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.558.190 von realist66 am 13.09.07 11:53:16sehe ich auch so..
Da sammeln einige Stimmrechte für die HV-meine Meinung.
Schaun mer mal heut nachmittag, wenn die Burschen in Amerika gerade gefrühstückt haben, ob da wieder massive Käufe kommen, wie in den letzten Tagen. Übers Internet ist ja wurscht von wo aus man kauft und die Burschen haben bestimmt alle deutsche Konten.
Da sammeln einige Stimmrechte für die HV-meine Meinung.
Schaun mer mal heut nachmittag, wenn die Burschen in Amerika gerade gefrühstückt haben, ob da wieder massive Käufe kommen, wie in den letzten Tagen. Übers Internet ist ja wurscht von wo aus man kauft und die Burschen haben bestimmt alle deutsche Konten.
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.558.371 von Valueandi am 13.09.07 12:05:52den SHORTIES brennt der Allerwerteste
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.558.190 von realist66 am 13.09.07 11:53:16
Ich denke schon, dass ich zumindest in Teilbereichen nicht
verkehrt liege!
Mittels Shortselling (m.E.) wurde seinerzeit schon der 1.
durch NoggerT verursachte Anstieg bei 0,30 ausgebremst.
Eindeutig erkennbar sind die häufigen Einflußnahmen auf den
Schlusskurs. Wie auch die gezielten Verkäufe aus dem Ask in
das Bid (Rot-verkäufe).
Und last not least:
MacLindows ist Vollprofi!
Jetzt kann natürlich ein Stimungsumschwung hinzukommen und
die Einsicht, dass es wohl doch nicht bis 0,07 gehen wird.
Ich denke schon, dass ich zumindest in Teilbereichen nicht
verkehrt liege!
Mittels Shortselling (m.E.) wurde seinerzeit schon der 1.
durch NoggerT verursachte Anstieg bei 0,30 ausgebremst.
Eindeutig erkennbar sind die häufigen Einflußnahmen auf den
Schlusskurs. Wie auch die gezielten Verkäufe aus dem Ask in
das Bid (Rot-verkäufe).
Und last not least:
MacLindows ist Vollprofi!
Jetzt kann natürlich ein Stimungsumschwung hinzukommen und
die Einsicht, dass es wohl doch nicht bis 0,07 gehen wird.
shortseller bei nem fast-insowert
DAS is das bescheuerste
was ich JEMALS hier bei WO gelesen habe
bis montag sind die HV-anträge draussen
wenn kap.schnitt 10:1 ansteht
haben nur die einsteiger zu 12 einen 20%-verlust
die ANDERN entsprechend mehr
heisses eisen :O
DAS is das bescheuerste
was ich JEMALS hier bei WO gelesen habe
bis montag sind die HV-anträge draussen
wenn kap.schnitt 10:1 ansteht
haben nur die einsteiger zu 12 einen 20%-verlust
die ANDERN entsprechend mehr
heisses eisen :O
btw
auf ffm 90.000 zu 14 ASK
nicht ALLE sehn das positiv hier
auf ffm 90.000 zu 14 ASK
nicht ALLE sehn das positiv hier
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.559.077 von zenman am 13.09.07 12:58:46
Argumentativ bist Du wohl ziemlich am Ende!
Es spricht ja keiner von Leerverkäufen auf diesem Nievaeu!
Zwischen 0,30 und 0,60, als NoggerT die Trommel blies,
war das wohl schon anders.!
Die 0,07 wirst Du wohl nicht mehr bekommen.
Verzockt?
Argumentativ bist Du wohl ziemlich am Ende!
Es spricht ja keiner von Leerverkäufen auf diesem Nievaeu!
Zwischen 0,30 und 0,60, als NoggerT die Trommel blies,
war das wohl schon anders.!
Die 0,07 wirst Du wohl nicht mehr bekommen.
Verzockt?
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.559.560 von plantana am 13.09.07 13:40:41Sehe ich genauso..
Glaube das es nicht nur Leerverkäufe sind, sondern das sich die Anlegergemeinde langsam ändert.
Viele die hoch gekauft haben (bis 1,2 Euro) hielten die AKtien fest und verbilligten ständig noch. Es ist klar das niemand gerne Verluste eingesteht. Die letzten Meldungen brachten das Fass zum Überlaufen. Diese Leute sind unter höchsten Verlusten raus. Kann man auf ariva auch schön lesen wie Leute diese AKtie verfluchten und die Reissleine zogen.
Ich selbst bin zu 0,41 rein zu 0,38 raus, dann zu 0,27 rein und zu 0,22 raus, wieder rein bei 0,115. Habe genauso leiden müssen wie alle anderen hier nur habe ich den Verlust durch die Ausstiege im Rahmen halten können.
Die neuen Spieler die seit Tagen die großen Stückzahlen aufsammeln, liegen aber bereits im Gewinn und denken gar nicht daran sich mit den paar Prozenten zufrieden zu geben. Da ist freilich mehr drin.
Ich für meinen Teil möchte mein verlorenes Geld jetzt auch wieder sehen.
Glaube das es nicht nur Leerverkäufe sind, sondern das sich die Anlegergemeinde langsam ändert.
Viele die hoch gekauft haben (bis 1,2 Euro) hielten die AKtien fest und verbilligten ständig noch. Es ist klar das niemand gerne Verluste eingesteht. Die letzten Meldungen brachten das Fass zum Überlaufen. Diese Leute sind unter höchsten Verlusten raus. Kann man auf ariva auch schön lesen wie Leute diese AKtie verfluchten und die Reissleine zogen.
Ich selbst bin zu 0,41 rein zu 0,38 raus, dann zu 0,27 rein und zu 0,22 raus, wieder rein bei 0,115. Habe genauso leiden müssen wie alle anderen hier nur habe ich den Verlust durch die Ausstiege im Rahmen halten können.
Die neuen Spieler die seit Tagen die großen Stückzahlen aufsammeln, liegen aber bereits im Gewinn und denken gar nicht daran sich mit den paar Prozenten zufrieden zu geben. Da ist freilich mehr drin.
Ich für meinen Teil möchte mein verlorenes Geld jetzt auch wieder sehen.
Antwort auf Beitrag Nr.: 31.559.798 von Valueandi am 13.09.07 13:58:48Ich habe keinen Job, ich kann euch das Geld nicht zurückgeben
Martin
Martin
Beitrag zu dieser Diskussion schreiben
Zu dieser Diskussion können keine Beiträge mehr verfasst werden, da der letzte Beitrag vor mehr als zwei Jahren verfasst wurde und die Diskussion daraufhin archiviert wurde.
Bitte wenden Sie sich an feedback@wallstreet-online.de und erfragen Sie die Reaktivierung der Diskussion oder starten Sie eine neue Diskussion.
Investoren beobachten auch:
Wertpapier | Perf. % |
---|---|
-0,07 | |
+0,14 | |
+2,10 | |
-0,07 | |
-0,13 | |
-0,74 | |
-0,31 | |
-0,78 | |
-0,01 | |
-1,78 |
Meistdiskutiert
Wertpapier | Beiträge | |
---|---|---|
224 | ||
136 | ||
117 | ||
76 | ||
43 | ||
37 | ||
37 | ||
34 | ||
31 | ||
30 |