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    MP3.COM - Was setzt ihr für ein Kursziel ?? - 500 Beiträge pro Seite

    eröffnet am 13.06.00 21:02:19 von
    neuester Beitrag 15.06.00 13:08:53 von
    Beiträge: 22
    ID: 157.575
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      Avatar
      schrieb am 13.06.00 21:02:19
      Beitrag Nr. 1 ()
      Hallo an alle !!!

      Was setzt ihr den für ein Kursziel Ende Juni ??

      Ich mache mal den Anfang mit 28,5 $
      Avatar
      schrieb am 13.06.00 21:06:06
      Beitrag Nr. 2 ()
      Wenn nicht noch was zwischen kommt, 35$
      Avatar
      schrieb am 13.06.00 21:10:38
      Beitrag Nr. 3 ()
      Schön - Du bist ja noch zuversichtlicher als ich. Aber möglich ist bei der Aktie von 10 - 50 $ alles. Ich bin wirklich mal gespannt wer am nähsten herankommt und wie sich die tips in den nächsten 2 Wochen verändern.

      Gruß

      Freddy
      Avatar
      schrieb am 13.06.00 21:14:28
      Beitrag Nr. 4 ()
      Dausend !
      Avatar
      schrieb am 13.06.00 21:23:01
      Beitrag Nr. 5 ()
      Und du bist raus - Tausend ist dann wohl doch etwas hoch ... Du zahlst die Runde .... oder bietet noch jemand mehr ??

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      Avatar
      schrieb am 13.06.00 21:24:00
      Beitrag Nr. 6 ()
      Thread: Wo habt ihr den alle diese Namen her?
      Hallo an alle,

      mal wieder eine kleine Einladung in den Namensthread,

      schaut doch mal vorbei Thread: Wo habt ihr den alle diese Namen her?.

      Wu-King
      Avatar
      schrieb am 13.06.00 23:28:07
      Beitrag Nr. 7 ()
      Hi Freddy30,

      mein Kursziel für Ende Juni 25$
      Werde nicht gleich panisch,wenns mal 4-5€ abwärts geht,normale
      Sache....Außerdem hat mp3.com heute bei 18$ geschlossen,das läßt hoffen...
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 00:39:18
      Beitrag Nr. 8 ()
      ich denke auch mal dass der kurs langsam, aber stetig nach oben gehen wird, es müssen nur noch die noch ausstehenden drei firmen mit mp3com einig werden und, dann denke ich, dass ein kurs bis ca. 40§ drin sein wird......bis dahin allerdings ZOCK, ZOCK, ZOCK.....

      Berufsurlauber
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 06:50:46
      Beitrag Nr. 9 ()
      Zur Zeit sind 10 bis 50 $ möglich .

      Bei 10 $ gibt es keine (oder teuere) Einigung mit Sony Music , EMI
      und die anderen kleineren kläger Sahnen auch noch richtig ab .

      Bei 50 $ sind die Klagen schnell vom Tisch und Yahoo kauft MP3.Com durch einen Aktientausch auf . Dieses Gerüch wird bereits in den USA herum gereicht . Marktkaptialisierung MPPP ca. 1,2 Mrd. $ , Yahoo um die 75 Mrd.
      Gegenüber AOL und Lycos ist Yahoo in Sachen Musikstreaming zurückgefallen .
      Der Chef von MPPP ( Anteil 35%) sagte zwar MP3.com sei nicht zu vekaufen - aber alles hat seinen Preis ..... gerade in Amerika

      Ruebroker
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 09:42:06
      Beitrag Nr. 10 ()
      Davon habe ich auch schon heute mittag auf einer anderen Seite gelesen. Aber ich kann mir nicht vorstellen das daran irgendetwas
      dran ist sonst wäre der Kurs heute wieder explodiert. Mit den 18 zum Schluß hin bin ich auch zufrieden. Bin mal gespannt wie es heute weiter läuft.

      Die Kurseinschätzungen liegen hier wirklich sehr weit auseinander wobei ich denke mit den 25 - 30 Euro zum Monatsende liegen wir nicht schlecht.

      Gruß

      Freddy
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 13:46:22
      Beitrag Nr. 11 ()
      mal wieder news:

      Wednesday June 14, 6:30 am Eastern Time
      Company Press Release
      SOURCE: MP3.com

      MP3.com and Djangos.com Partner to Re-Invent Retail Music Industry; Alliance Provides Consumers with Instant Online Access to Purchased CDs
      SAN DIEGO, June 14 /PRNewswire/ -- In an unprecedented move designed to give consumers instant global online access to music they have purchased, MP3.com (Nasdaq: MPPP - news) and Djangos.com today announced a strategic alliance. This partnership will allow customers who have purchased music from a Djangos retail store or the Djangos.com web site (www.djangos.com) to immediately hear that music online anywhere in the world through a co-branded music manager.

      The combination of Djangos` proprietary real-time, Internet-based retail technology and MP3.com`s (www.mp3.com) Instant Listening Service is expected to rocket retail music sales for Djangos.com, a quality CD, DVD, VHS, and vintage vinyl retailer, while also creating significant sales traffic for the company.

      ``We believe that our partnership with Djangos.com will change the way the world purchases and listens to music,`` remarked MP3.com chairman and chief executive Michael Robertson. ``Djangos.com is an innovative music retailer who believes as we do that our alliance will catapult their retail CD sales while driving traffic to their online and physical locations. But by far the biggest winners in this deal are music fans, who will gain something they have never had before: instant global online access to music they have purchased through retail stores.``

      By integrating MP3.com`s Instant Listening Service into Djangos.com`s proprietary retail Point of Sale technology, the two companies intend to provide consumers with the ability to walk into a Djangos.com retail store, buy a CD, and then immediately access that CD on the web via a co-branded music manager. MP3.com services will also be integrated into Internet kiosks at Djangos.com retail stores.

      ``Our partnership with MP3.com is definitely a win-win proposition for both companies, but more importantly it provides a revolutionary new business model that will be of great benefit to music fans everywhere,`` said Steve Wood, chairman and chief executive officer of Djangos.com. ``The integration of Internet technology and traditional retailing has always been the guiding strategy of Djangos.com, and the integration of MP3.com`s Instant Listening technology into our Point of Sale software will enable digital music access from the cash register instantly to the web.``

      As part of the strategic relationship, MP3.com has also named Djangos.com as its exclusive ``used music partner`` for artist searches on MP3.com. This agreement will give MP3.com users access to an extensive inventory of used music through Djangos.com. Djangos.com will facilitate online used music searches and fulfill orders for MP3.com customers from its retail locations, and its Portland, Ore.-based distribution warehouse.

      The integration of MP3.com Instant Listening Service into Djangos.com`s retail and Internet technology will be demonstrated at the MP3 Summit 2000 to be held in San Diego June 20-21. To register for the upcoming Summit, visit www.mp3.com/summit.

      Djangos.com joins over 20 MSP Partners who are expanding MP3.com`s strategy for delivering online digital music to listeners anytime and anywhere. Device manufacturers, technologists and other companies interested in integrating MSP products and services can contact partnersmsp@mp3.com for more information.

      mal sehen, ob wir die 23$ heute wieder sehen..
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 14:01:53
      Beitrag Nr. 12 ()
      Geil.
      Wie billig die hier noch zu haben ist.

      Gruß
      Advalover
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 14:22:32
      Beitrag Nr. 13 ()
      Zur Zeit wirklich noch günstig. Aber heute sieht es ja mal wieder gut aus ......

      werden wir die 20 heute endlich erreichen ???

      Gruß

      Freddy
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 15:01:30
      Beitrag Nr. 14 ()
      in Ammiland kommt die 20 (US$) heute bestimmt- ob wir sie auch in `good old germany` zu Gesicht bekommen ist fraglich.

      obwohl... solche Einbrüche wie am Wochenende sind unwahrscheinlich, da die ganzen alten limitierten Verkaufsorders (und die `billigen` Gewinnmitnahmen)jetzt abgearbeitet sein dürften. Der nächste Knackpunkt dürfte wohl bei 25$ liegen

      elf
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 15:22:56
      Beitrag Nr. 15 ()
      Es ist auch das erst mal das ich sehe das mehr Kauforders als Verkaufsorders vorliegen. Spätestens moren dürften wir dann auch bei uns die 20 brechen. In Amiland geht es ja meistens erst richtig nach oben ab wenn bei uns schon der Laden dicht ist ....

      Gruß

      Freddy
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 15:34:00
      Beitrag Nr. 16 ()
      Obwohl man nie vergessen sollte:
      MP3.com ist pervers hoch bewertet, aber langsam denke ich, das
      das bei denen gerechtfertigt wird.

      Gruß
      Advalover
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 16:57:51
      Beitrag Nr. 17 ()
      ich muss mich korrigieren: die 20 (€) werden wohl heute bei uns ohne Probleme erreicht werden...

      Gruss
      Elf
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 19:34:07
      Beitrag Nr. 18 ()
      Es ist anzunehmen das Nächste Woche Buy-Ratings kommen.Dann ist abzuwarten ob die Großen mitnehmen oder nicht.Bei letzterem ist ein KZ von 30 drin.
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 21:19:30
      Beitrag Nr. 19 ()
      Hallo,

      darf ich als Neuling fragen was Buy Ratings sind ????

      Vielen Dank schon jetzt für Eure Aufklärung.

      Gruß

      Freddy


      Leider sind wir momentan im Amiland wieder bei 18,75$
      Avatar
      schrieb am 14.06.00 22:57:16
      Beitrag Nr. 20 ()
      Hallo Freddy,
      buy ratings sind wie der Name schon sagt Kaufempfehlungen,
      das heißt mal abwarten was die Analysten über die weitere
      Entwicklung von Mp3.com sagen.

      Viele Grüße......auf steigende Kurse.
      Avatar
      schrieb am 15.06.00 12:37:50
      Beitrag Nr. 21 ()
      Hi Leute!!

      Habt ihr schon die Ad-Hoc gelesen???!!


      SAN DIEGO, June 14 /PRNewswire/ -- In an unprecedented move designed to give consumers instant global online access to music they have purchased, MP3.com (Nasdaq: MPPP) and Djangos.com today announced a strategic alliance. This partnership will allow customers who have purchased music from a Djangos retail store or the Djangos.com web site (www.djangos.com) to immediately hear that music online anywhere in the world through a co-branded music manager.

      The combination of Djangos` proprietary real-time, Internet-based retail technology and MP3.com`s (www.mp3.com) Instant Listening Service is expected to rocket retail music sales for Djangos.com, a quality CD, DVD, VHS, and vintage vinyl retailer, while also creating significant sales traffic for the company.

      "We believe that our partnership with Djangos.com will change the way the world purchases and listens to music," remarked MP3.com chairman and chief executive Michael Robertson. "Djangos.com is an innovative music retailer who believes as we do that our alliance will catapult their retail CD sales while driving traffic to their online and physical locations. But by far the biggest winners in this deal are music fans, who will gain something they have never had before: instant global online access to music they have purchased through retail stores."

      By integrating MP3.com`s Instant Listening Service into Djangos.com`s proprietary retail Point of Sale technology, the two companies intend to provide consumers with the ability to walk into a Djangos.com retail store, buy a CD, and then immediately access that CD on the web via a co-branded music manager. MP3.com services will also be integrated into Internet kiosks at Djangos.com retail stores.

      "Our partnership with MP3.com is definitely a win-win proposition for both companies, but more importantly it provides a revolutionary new business model that will be of great benefit to music fans everywhere," said Steve Wood, chairman and chief executive officer of Djangos.com. "The integration of Internet technology and traditional retailing has always been the guiding strategy of Djangos.com, and the integration of MP3.com`s Instant Listening technology into our Point of Sale software will enable digital music access from the cash register instantly to the web."

      As part of the strategic relationship, MP3.com has also named Djangos.com as its exclusive "used music partner" for artist searches on MP3.com. This agreement will give MP3.com users access to an extensive inventory of used music through Djangos.com. Djangos.com will facilitate online used music searches and fulfill orders for MP3.com customers from its retail locations, and its Portland, Ore.-based distribution warehouse.

      The integration of MP3.com Instant Listening Service into Djangos.com`s retail and Internet technology will be demonstrated at the MP3 Summit 2000 to be held in San Diego June 20-21. To register for the upcoming Summit, visit www.mp3.com/summit.

      Djangos.com joins over 20 MSP Partners who are expanding MP3.com`s strategy for delivering online digital music to listeners anytime and anywhere. Device manufacturers, technologists and other companies interested in integrating MSP products and services can contact partnersmsp@mp3.com for more information.

      To receive MP3.com press releases via e-mail, register at: pr.mp3.com.

      About MP3.com

      MP3.com is pioneering a revolutionary approach to the promotion and distribution of music. MP3.com uses the Internet and file formats that make music files smaller to enable a growing number of artists to distribute and promote their music worldwide and to enable consumers to conveniently access this expanding music catalog. MP3.com`s site contains over 469,000 songs and audio files from more than 74,000 artists. MP3.com believes this represents one of the largest collections of digital music to be found on the Internet. Consumers can search for, listen to and download music free of charge. In addition, MP3.com is recognized as the premier online Music Service Provider (MSP) which allows users to access, manage, and listen to their personal music collection anytime and anywhere in the world, using any web-enabled device or application. MP3.com shares are traded on the Nasdaq National Market under the ticker symbol MPPP. The company is based in San Diego, California. For more information on MP3.com, visit www.mp3.com. About Djangos.com

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      The Company`s name is derived from the brilliant three-fingered gypsy guitarist Django Reinhardt, who has inspired European and American jazz for decades. In 1973, the image, spirit and nostalgia of the European jazz icon became the inspiration for Django Records, a single-location retail operation in Portland, Ore. Django Records is renowned for its depth and expertise in pre-owned, as well as rare and vintage music. This store, purchased in May 1999 by the co-founders of Djangos.com and now their flagship, is shopped by internationally known musicians, tourists and local music lovers.

      Statements in this press release that are not strictly historical are forward-looking statements within the meaning of section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. These statements include references to activities expected to occur in connection with MP3.com`s agreement with Djangos.com and the fulfillment and operation of MP3.com`s MSP program and services. These statements involve a high degree of risk and uncertainty, are only predictions, and actual events or results may differ materially from those projected in such forward-looking statements. Factors that could cause or contribute to differences include risks related to: MP3.com`s litigation proceedings including without limitation the inability to reach settlement with all parties to such litigation; risks associated with implementation of the strategic relationship with Djangos.com, MP3.com`s new and uncertain business model; acceptance of MP3.com`s products and services; MP3.com`s limited operating history, and MP3.com`s rapid growth, as well as other risks detailed from time-to-time in MP3.com`s reports to the Securities and Exchange Commission, including its report on Form 10-K for the year ended December 31, 1999.

      For more information, contact: Greg Wilfahrt, Director of Public Relations of MP3.com, 858-623-7280, gregw@mp3.com; or Amy Brown, amyb@lanemarketing.com, or Ryan Leverenz, ryan@lanemarketing.com, both for Djangos.com, 503-221-0480.


      /CONTACT: Greg Wilfahrt, Director of Public Relations of MP3.com, 858-623-7280, gregw@mp3.com; or Amy Brown, amyb@lanemarketing.com, or Ryan Leverenz, ryan@lanemarketing.com, both for Djangos.com, 503-221-0480/


      Also ich denke bei gutem Umfeld müßte MPPP heute mal deutlich die 20§ Marke hinter sich lassen!!!Was meint ihr?
      Avatar
      schrieb am 15.06.00 13:08:53
      Beitrag Nr. 22 ()
      Die Nachricht ist ja von gestern. Aber ich denke die 20 $ schaffen wir heute. Eine neue Nachricht habe ich gerade gepostet.

      Gruß

      Freddy


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      MP3.COM - Was setzt ihr für ein Kursziel ??