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    REGI U.S. (RGUS)...habt ihr so was schon gesehen? - 500 Beiträge pro Seite

    eröffnet am 28.12.04 19:33:44 von
    neuester Beitrag 07.02.05 22:17:40 von
    Beiträge: 22
    ID: 939.338
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    ISIN: US7589431045 · WKN: 786692 · Symbol: RGUS
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      Avatar
      schrieb am 28.12.04 19:33:44
      Beitrag Nr. 1 ()
      Das soll ein Dieselmotor sein!



      http://www.regtech.com

      und der Chart zur Firma!



      was meint Ihr?

      morchel
      Avatar
      schrieb am 30.12.04 16:42:39
      Beitrag Nr. 2 ()
      kaum drinnen und schon gehts ab!

      :D

      morchel
      Avatar
      schrieb am 30.12.04 20:14:44
      Beitrag Nr. 3 ()
      + 40%

      geht doch..oder?

      :D

      morchel
      Avatar
      schrieb am 30.12.04 20:37:58
      Beitrag Nr. 4 ()
      @MORCHEL

      Verdichtungsprinzip (Komprimieren) , läuft ähnlich wie beim Wanckelmotor ab

      Wanckel läuft, seit 40 Jahren, nicht problemfrei, aber läuft.

      Das von dir gezeigte Bild, gibt es in einer ähnlichen Form einer Pumpe, um Hydrauliköl auf sehr hohe Drücke zu bringen, wird bei schweren CNC-maschienen benötigt, nur, da wird der Druck meschanisch (Achsenantrieb) durch Elektromotoren aufgebaut.

      Das Hauptproblem liegt genau wie beim Wanckel in den Verschleissteilen

      JS200
      Avatar
      schrieb am 30.12.04 21:07:37
      Beitrag Nr. 5 ()
      in jedem Montor wird verdichtet!

      Der Wankel läuft problemlos im mazda RX8 ist aber nach wie vor ein Säufer!
      Der NSU Ro 80 war ein Problemkind..ja!

      die Army wills glaub ich auch nehmen für unbemannte Aufklärungshubschrauber!

      kann als nicht so schlecht sein!

      morchel

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      Avatar
      schrieb am 30.12.04 21:21:51
      Beitrag Nr. 6 ()
      @morchel
      wieder eine aktie im nebenschauplatz aber die prozente abwirft, einfach genial:cool:

      Reg Technologies, Inc. (TSX Venture Exchange:RRE)(OTCBB:REGRF) is pleased to announce that Reg Technologies, Inc./REGI U.S., Inc. company profile will be aired on Investment Television, a Millennium Media Television Enterprises Ltd. program. The airings in Eastern Standard Time are as follows:

      Global - Ontario Regional Sunday, December 12 at 12:00pm EST
      Broadcast
      ----------------------------------------------------------------------
      Prime - National Broadcast Sunday, December 12 at 7:00pm EST
      ----------------------------------------------------------------------
      Wednesday, December 15 at 4:00pm EST
      Friday, December 17 at 5:00pm/
      CNBC World - International 12:00am EST
      Broadcast Saturday, December 18 at
      7:00am/2:00pm/9:00pm/4:00am EST
      Sunday, December 19 at 11:00am/
      4:00pm EST
      ----------------------------------------------------------------------
      Canadian Learning Television - Tuesday, December 14 at 1:00pm/
      National Broadcast 4:30am EST
      Saturday, December 18 at 1:00pm EST
      ----------------------------------------------------------------------
      REGI U.S., Inc. owns the U.S. rights and the parent company Reg Technologies, Inc. owns the worldwide rights to the Rand Cam(TM) rotary technology. The engine is a light weight rotary engine that has only two moving parts: the vanes (up to 12) and the rotor, compared to the 40 moving parts in a simple four-cylinder piston engine. This revolutionary design makes it possible to produce a total of 24 continuous power impulses per one rotation that is vibration-free and extremely quiet. The Rand Cam(TM) engine also has multi-fuel capabilities and is able to operate using fuels including natural gas, hydrogen, propane and diesel. Reg Technologies, Inc., together with REGI U.S., Inc., is in the process of testing a Rand Cam(TM) diesel engine for a generator application for hybrid electric cars. Additionally, our licensee for the 42 H.P. production model diesel Rand Cam(TM) is currently completing the engine for unmanned aerial applications for the U.S. military. For more information please visit www.regtech.com .

      ON BEHALF OF THE BOARD OF DIRECTORS

      John Robertson

      President

      The TSX Venture Exchange has neither approved nor disapproved of the information contained herein. Statements in this press release regarding Reg Technologies/REGI`s business which are not historical facts are "forward-looking statements" that involve risks and uncertainties, including the impact of competitive products and pricing, the need to raise additional capital, uncertain markets for the Company`s products and services, the Company`s dependence on third parties and licensing/service supply agreements, and the ability of competitors to license the same technologies as the Company or develop or license other functionally equivalent technologies.

      REGI U.S., Inc.
      John Robertson, 800-665-4616
      NEWS RELEASE TRANSMITTED BY CCNMatthews
      Avatar
      schrieb am 31.12.04 04:12:55
      Beitrag Nr. 7 ()
      Avatar
      schrieb am 31.12.04 04:17:24
      Beitrag Nr. 8 ()
      24 Verdichtungen pro Umdrehung!

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:20:26
      Beitrag Nr. 9 ()
      up

      maybe gehts heute ein wenig zurück!

      vieleicht fass ich dann noch mal nach!

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:26:28
      Beitrag Nr. 10 ()
      hoppala...schaut nicht so aus wenn ich die Taxen VB RT so anschaue!

      1,72 zu 1,80

      letzter 1,73

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:34:56
      Beitrag Nr. 11 ()
      1,85

      fesch

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:36:39
      Beitrag Nr. 12 ()
      1,88

      :D

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:37:58
      Beitrag Nr. 13 ()
      1,97

      :D

      ich liebe die Börse!

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:39:18
      Beitrag Nr. 14 ()
      2.0

      :D

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:44:16
      Beitrag Nr. 15 ()
      :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

      Die Kursmakler verzeihen sich ohne Handel aus dem Ask!

      2,10

      Ask 2,15

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:46:16
      Beitrag Nr. 16 ()
      2,15

      ask 2,20

      morchel
      Avatar
      schrieb am 03.01.05 15:47:19
      Beitrag Nr. 17 ()
      ask ohne Handel auf 2,28 hoch

      morchel
      Avatar
      schrieb am 04.01.05 00:14:54
      Beitrag Nr. 18 ()
      Hallo Morchel,

      nach Hepalife ein weiterer Tip von dir.
      Bin durch Zufall daraug gestossen da hier heute viel gehanldelt wurde und ein ziemlich hoher Verlust da ist.
      Hier ein anderer Tip:

      Was hälst du von Raser Technologies RSTG schau mal nach?

      Gruss Rosso
      Avatar
      schrieb am 05.01.05 03:18:53
      Beitrag Nr. 19 ()
      rosso...gefällt mir gut! Haben aber schon eine geschmalzene MK!

      48 Mio Aktien outstanding x Aktienpreis von 15,25

      Das is schon eine Lawine

      zu RGUS

      nach OTCBB mässiger Übertreibung vorgestern gabs einen herben Rückschlag der heute zum Teil wieder wettgemacht wurde!

      morchel
      Avatar
      schrieb am 06.01.05 19:34:57
      Beitrag Nr. 20 ()
      bin hoffentlich bald drin 1,04 Limit ;)
      mal sehen ob es klappt.
      bei dem Rückschlag von heute ein interessanter einstiegspunkt.

      Gruss Rosso
      Avatar
      schrieb am 08.01.05 22:59:21
      Beitrag Nr. 21 ()
      Hallo REGI`s

      bin seit gestern investiert und habe schon 20% Verluste mitgenommen.:cry::cry:.
      Aber so ist das bei den OTC Werten. Nor Risk no Fun:D:D:D

      Hier ein Paar Infos über das Produkt.

      PATENTED RAND CAM™ ENGINE HAS SEVERAL MAJOR ADVANTAGES

      SIZE – For the same diameter and length, the Rand Cam™ Engine delivers 3 to 4 times the power of a stratified charge Wankel engine.

      SIMPLICITY – The lack of timing gears, vane seals and a timed intermittent fuel injection system makes the engine simpler with fewer parts than the Wankel or reciprocating engine.

      EMISSIONS – The exhaust emissions are as good as the best diesel engines with lower Nox emissions than the reciprocating diesel engine. The Rand Cam™ engine will have lower HC emissions due to the elimination of oil injection into the intake air.

      MULTIFUEL – A true diesel engine configuration with a compression ratio between 15 and 20:1 will exceed the multifuel capability of existing military diesel engines which have a lower compression ratio.

      WEIGHT – This advantage, which duplicates the compactness feature, is very important for aircraft, many marine, all portable and hand carried machines and virtually all military applications. A weight to power ratio of 0.50 lbs/bhp is attainable for the Rand Cam™ diesel engine.


      Ich denke hier ist wieder einmal eine Firma mit einem überzeugenden Produkt mit einem riesigen Markt.
      Danke Morchel.
      Das Patent wurde schon weltweit erteilt und der weiteren Entwicklung steht nichts im Weg.
      Die Prototypen haben erfolgreich Tests bestanden und machen zuversichtlich für die Weiterentwicklung.

      Es handelt sich hier sicher nicht um eine kurzfristige Angelegenheit,
      mein Kursziel ist 2 USD im ersten Halbjahr 2005 und ein Stop bei 40 cent.
      Wenn noch weitere gute Neuigkeiten kommen ist auch ein höherer Anstieg möglich.

      Jetzt ist auf jeden Fall ein guter Zeitpunkt zum einsteigen.

      Hier noch ein Paar Links:
      Die Firma: http://www.regtech.com
      Das Konzept: http://www.regtech.com/8.html
      Die Reports:
      http://www.regtech.com/files/regi4pg.pdf
      http://www.regtech.com/files/regi_research_report_4.pdf

      und hier noch ein Paar zusätzlich Informationen:
      http://www.regtech.com/files/profilejuly22003.doc
      http://businessbc.ca/site_admin/smarty/files/1/stockbroker_r…
      http://businessbc.ca/site_admin/smarty/files/1/presentation.…
      http://www.regtech.com/files/compressor_powerpoint.ppt

      Gruss Rosso
      Avatar
      schrieb am 07.02.05 22:17:40
      Beitrag Nr. 22 ()
      Hallo RGUS,

      hier wieder einmal neueste NEWS.
      Oder fast neueste;)

      auf zu neuen Höhen.



      REGI U.S., Inc./Reg Technologies, Inc. Demonstrates the Rand Cam Plastic Electric Model at the World Money Show in Orlando, Florida


      Business Editors / Automotive Writers

      VANCOUVER, British Columbia--(BUSINESS WIRE)--Feb. 2, 2005--
      REGI U.S., Inc. (OTCBB:RGUS)/Reg Technologies, Inc. (TSX
      Venture Exchange:RRE) (OTCBB:REGRF) are pleased to announce that the
      Rand Cam(TM) technology will be exhibited at the World Money Show,
      booth #406 -Gaylord Palms Resort, Orlando, Florida, February 2 - 5,
      2005. The Company will be demonstrating a plastic electric model of
      its 42 H.P. Rand Cam(TM) engine, which is six inches long and six
      inches in diameter. This plastic electric model Rand Cam(TM) engine
      will provide an excellent example of the engine design and how it
      functions.
      The World Money Show draws over 10,000 investors from all over the
      world. For more details please visit the website at www.moneyshow.com
      REGI U.S., Inc. owns the U.S. rights and the parent company Reg
      Technologies, Inc. owns the worldwide rights to the Rand Cam(TM)
      rotary technology. The engine is a light-weight rotary engine that has
      only two moving parts: the vanes (up to 12) and the rotor, compared to
      the 40 moving parts in a simple four-cylinder piston engine. This
      revolutionary design makes it possible to produce a total of 24
      continuous power impulses per one rotation that is vibration-free and
      extremely quiet. The Rand Cam(TM) engine also has multi-fuel
      capabilities and is able to operate using fuels including natural gas,
      hydrogen, propane and diesel. Reg Technologies, Inc., together with
      REGI U.S., Inc., is in the process of testing a Rand Cam(TM) diesel
      engine for a generator application for hybrid electric cars.
      Additionally, our licensee for the 42 H.P. production model diesel
      Rand Cam(TM) is currently completing the engine for unmanned aerial
      applications for the U.S. military. For more information please visit
      www.regtech.com.


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