REGI U.S. (RGUS)...habt ihr so was schon gesehen? - 500 Beiträge pro Seite
eröffnet am 28.12.04 19:33:44 von
neuester Beitrag 07.02.05 22:17:40 von
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Das soll ein Dieselmotor sein!
http://www.regtech.com
und der Chart zur Firma!
was meint Ihr?
morchel
http://www.regtech.com
und der Chart zur Firma!
was meint Ihr?
morchel
kaum drinnen und schon gehts ab!
morchel
morchel
+ 40%
geht doch..oder?
morchel
geht doch..oder?
morchel
@MORCHEL
Verdichtungsprinzip (Komprimieren) , läuft ähnlich wie beim Wanckelmotor ab
Wanckel läuft, seit 40 Jahren, nicht problemfrei, aber läuft.
Das von dir gezeigte Bild, gibt es in einer ähnlichen Form einer Pumpe, um Hydrauliköl auf sehr hohe Drücke zu bringen, wird bei schweren CNC-maschienen benötigt, nur, da wird der Druck meschanisch (Achsenantrieb) durch Elektromotoren aufgebaut.
Das Hauptproblem liegt genau wie beim Wanckel in den Verschleissteilen
JS200
Verdichtungsprinzip (Komprimieren) , läuft ähnlich wie beim Wanckelmotor ab
Wanckel läuft, seit 40 Jahren, nicht problemfrei, aber läuft.
Das von dir gezeigte Bild, gibt es in einer ähnlichen Form einer Pumpe, um Hydrauliköl auf sehr hohe Drücke zu bringen, wird bei schweren CNC-maschienen benötigt, nur, da wird der Druck meschanisch (Achsenantrieb) durch Elektromotoren aufgebaut.
Das Hauptproblem liegt genau wie beim Wanckel in den Verschleissteilen
JS200
in jedem Montor wird verdichtet!
Der Wankel läuft problemlos im mazda RX8 ist aber nach wie vor ein Säufer!
Der NSU Ro 80 war ein Problemkind..ja!
die Army wills glaub ich auch nehmen für unbemannte Aufklärungshubschrauber!
kann als nicht so schlecht sein!
morchel
Der Wankel läuft problemlos im mazda RX8 ist aber nach wie vor ein Säufer!
Der NSU Ro 80 war ein Problemkind..ja!
die Army wills glaub ich auch nehmen für unbemannte Aufklärungshubschrauber!
kann als nicht so schlecht sein!
morchel
@morchel
wieder eine aktie im nebenschauplatz aber die prozente abwirft, einfach genial
Reg Technologies, Inc. (TSX Venture Exchange:RRE)(OTCBB:REGRF) is pleased to announce that Reg Technologies, Inc./REGI U.S., Inc. company profile will be aired on Investment Television, a Millennium Media Television Enterprises Ltd. program. The airings in Eastern Standard Time are as follows:
Global - Ontario Regional Sunday, December 12 at 12:00pm EST
Broadcast
----------------------------------------------------------------------
Prime - National Broadcast Sunday, December 12 at 7:00pm EST
----------------------------------------------------------------------
Wednesday, December 15 at 4:00pm EST
Friday, December 17 at 5:00pm/
CNBC World - International 12:00am EST
Broadcast Saturday, December 18 at
7:00am/2:00pm/9:00pm/4:00am EST
Sunday, December 19 at 11:00am/
4:00pm EST
----------------------------------------------------------------------
Canadian Learning Television - Tuesday, December 14 at 1:00pm/
National Broadcast 4:30am EST
Saturday, December 18 at 1:00pm EST
----------------------------------------------------------------------
REGI U.S., Inc. owns the U.S. rights and the parent company Reg Technologies, Inc. owns the worldwide rights to the Rand Cam(TM) rotary technology. The engine is a light weight rotary engine that has only two moving parts: the vanes (up to 12) and the rotor, compared to the 40 moving parts in a simple four-cylinder piston engine. This revolutionary design makes it possible to produce a total of 24 continuous power impulses per one rotation that is vibration-free and extremely quiet. The Rand Cam(TM) engine also has multi-fuel capabilities and is able to operate using fuels including natural gas, hydrogen, propane and diesel. Reg Technologies, Inc., together with REGI U.S., Inc., is in the process of testing a Rand Cam(TM) diesel engine for a generator application for hybrid electric cars. Additionally, our licensee for the 42 H.P. production model diesel Rand Cam(TM) is currently completing the engine for unmanned aerial applications for the U.S. military. For more information please visit www.regtech.com .
ON BEHALF OF THE BOARD OF DIRECTORS
John Robertson
President
The TSX Venture Exchange has neither approved nor disapproved of the information contained herein. Statements in this press release regarding Reg Technologies/REGI`s business which are not historical facts are "forward-looking statements" that involve risks and uncertainties, including the impact of competitive products and pricing, the need to raise additional capital, uncertain markets for the Company`s products and services, the Company`s dependence on third parties and licensing/service supply agreements, and the ability of competitors to license the same technologies as the Company or develop or license other functionally equivalent technologies.
REGI U.S., Inc.
John Robertson, 800-665-4616
NEWS RELEASE TRANSMITTED BY CCNMatthews
wieder eine aktie im nebenschauplatz aber die prozente abwirft, einfach genial
Reg Technologies, Inc. (TSX Venture Exchange:RRE)(OTCBB:REGRF) is pleased to announce that Reg Technologies, Inc./REGI U.S., Inc. company profile will be aired on Investment Television, a Millennium Media Television Enterprises Ltd. program. The airings in Eastern Standard Time are as follows:
Global - Ontario Regional Sunday, December 12 at 12:00pm EST
Broadcast
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Prime - National Broadcast Sunday, December 12 at 7:00pm EST
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Wednesday, December 15 at 4:00pm EST
Friday, December 17 at 5:00pm/
CNBC World - International 12:00am EST
Broadcast Saturday, December 18 at
7:00am/2:00pm/9:00pm/4:00am EST
Sunday, December 19 at 11:00am/
4:00pm EST
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Canadian Learning Television - Tuesday, December 14 at 1:00pm/
National Broadcast 4:30am EST
Saturday, December 18 at 1:00pm EST
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REGI U.S., Inc. owns the U.S. rights and the parent company Reg Technologies, Inc. owns the worldwide rights to the Rand Cam(TM) rotary technology. The engine is a light weight rotary engine that has only two moving parts: the vanes (up to 12) and the rotor, compared to the 40 moving parts in a simple four-cylinder piston engine. This revolutionary design makes it possible to produce a total of 24 continuous power impulses per one rotation that is vibration-free and extremely quiet. The Rand Cam(TM) engine also has multi-fuel capabilities and is able to operate using fuels including natural gas, hydrogen, propane and diesel. Reg Technologies, Inc., together with REGI U.S., Inc., is in the process of testing a Rand Cam(TM) diesel engine for a generator application for hybrid electric cars. Additionally, our licensee for the 42 H.P. production model diesel Rand Cam(TM) is currently completing the engine for unmanned aerial applications for the U.S. military. For more information please visit www.regtech.com .
ON BEHALF OF THE BOARD OF DIRECTORS
John Robertson
President
The TSX Venture Exchange has neither approved nor disapproved of the information contained herein. Statements in this press release regarding Reg Technologies/REGI`s business which are not historical facts are "forward-looking statements" that involve risks and uncertainties, including the impact of competitive products and pricing, the need to raise additional capital, uncertain markets for the Company`s products and services, the Company`s dependence on third parties and licensing/service supply agreements, and the ability of competitors to license the same technologies as the Company or develop or license other functionally equivalent technologies.
REGI U.S., Inc.
John Robertson, 800-665-4616
NEWS RELEASE TRANSMITTED BY CCNMatthews
24 Verdichtungen pro Umdrehung!
morchel
morchel
up
maybe gehts heute ein wenig zurück!
vieleicht fass ich dann noch mal nach!
morchel
maybe gehts heute ein wenig zurück!
vieleicht fass ich dann noch mal nach!
morchel
hoppala...schaut nicht so aus wenn ich die Taxen VB RT so anschaue!
1,72 zu 1,80
letzter 1,73
morchel
1,72 zu 1,80
letzter 1,73
morchel
1,85
fesch
morchel
fesch
morchel
1,88
morchel
morchel
1,97
ich liebe die Börse!
morchel
ich liebe die Börse!
morchel
2.0
morchel
morchel
Die Kursmakler verzeihen sich ohne Handel aus dem Ask!
2,10
Ask 2,15
morchel
2,15
ask 2,20
morchel
ask 2,20
morchel
ask ohne Handel auf 2,28 hoch
morchel
morchel
Hallo Morchel,
nach Hepalife ein weiterer Tip von dir.
Bin durch Zufall daraug gestossen da hier heute viel gehanldelt wurde und ein ziemlich hoher Verlust da ist.
Hier ein anderer Tip:
Was hälst du von Raser Technologies RSTG schau mal nach?
Gruss Rosso
nach Hepalife ein weiterer Tip von dir.
Bin durch Zufall daraug gestossen da hier heute viel gehanldelt wurde und ein ziemlich hoher Verlust da ist.
Hier ein anderer Tip:
Was hälst du von Raser Technologies RSTG schau mal nach?
Gruss Rosso
rosso...gefällt mir gut! Haben aber schon eine geschmalzene MK!
48 Mio Aktien outstanding x Aktienpreis von 15,25
Das is schon eine Lawine
zu RGUS
nach OTCBB mässiger Übertreibung vorgestern gabs einen herben Rückschlag der heute zum Teil wieder wettgemacht wurde!
morchel
48 Mio Aktien outstanding x Aktienpreis von 15,25
Das is schon eine Lawine
zu RGUS
nach OTCBB mässiger Übertreibung vorgestern gabs einen herben Rückschlag der heute zum Teil wieder wettgemacht wurde!
morchel
bin hoffentlich bald drin 1,04 Limit
mal sehen ob es klappt.
bei dem Rückschlag von heute ein interessanter einstiegspunkt.
Gruss Rosso
mal sehen ob es klappt.
bei dem Rückschlag von heute ein interessanter einstiegspunkt.
Gruss Rosso
Hallo REGI`s
bin seit gestern investiert und habe schon 20% Verluste mitgenommen..
Aber so ist das bei den OTC Werten. Nor Risk no Fun
Hier ein Paar Infos über das Produkt.
PATENTED RAND CAM™ ENGINE HAS SEVERAL MAJOR ADVANTAGES
SIZE – For the same diameter and length, the Rand Cam™ Engine delivers 3 to 4 times the power of a stratified charge Wankel engine.
SIMPLICITY – The lack of timing gears, vane seals and a timed intermittent fuel injection system makes the engine simpler with fewer parts than the Wankel or reciprocating engine.
EMISSIONS – The exhaust emissions are as good as the best diesel engines with lower Nox emissions than the reciprocating diesel engine. The Rand Cam™ engine will have lower HC emissions due to the elimination of oil injection into the intake air.
MULTIFUEL – A true diesel engine configuration with a compression ratio between 15 and 20:1 will exceed the multifuel capability of existing military diesel engines which have a lower compression ratio.
WEIGHT – This advantage, which duplicates the compactness feature, is very important for aircraft, many marine, all portable and hand carried machines and virtually all military applications. A weight to power ratio of 0.50 lbs/bhp is attainable for the Rand Cam™ diesel engine.
Ich denke hier ist wieder einmal eine Firma mit einem überzeugenden Produkt mit einem riesigen Markt.
Danke Morchel.
Das Patent wurde schon weltweit erteilt und der weiteren Entwicklung steht nichts im Weg.
Die Prototypen haben erfolgreich Tests bestanden und machen zuversichtlich für die Weiterentwicklung.
Es handelt sich hier sicher nicht um eine kurzfristige Angelegenheit,
mein Kursziel ist 2 USD im ersten Halbjahr 2005 und ein Stop bei 40 cent.
Wenn noch weitere gute Neuigkeiten kommen ist auch ein höherer Anstieg möglich.
Jetzt ist auf jeden Fall ein guter Zeitpunkt zum einsteigen.
Hier noch ein Paar Links:
Die Firma: http://www.regtech.com
Das Konzept: http://www.regtech.com/8.html
Die Reports:
http://www.regtech.com/files/regi4pg.pdf
http://www.regtech.com/files/regi_research_report_4.pdf
und hier noch ein Paar zusätzlich Informationen:
http://www.regtech.com/files/profilejuly22003.doc
http://businessbc.ca/site_admin/smarty/files/1/stockbroker_r…
http://businessbc.ca/site_admin/smarty/files/1/presentation.…
http://www.regtech.com/files/compressor_powerpoint.ppt
Gruss Rosso
bin seit gestern investiert und habe schon 20% Verluste mitgenommen..
Aber so ist das bei den OTC Werten. Nor Risk no Fun
Hier ein Paar Infos über das Produkt.
PATENTED RAND CAM™ ENGINE HAS SEVERAL MAJOR ADVANTAGES
SIZE – For the same diameter and length, the Rand Cam™ Engine delivers 3 to 4 times the power of a stratified charge Wankel engine.
SIMPLICITY – The lack of timing gears, vane seals and a timed intermittent fuel injection system makes the engine simpler with fewer parts than the Wankel or reciprocating engine.
EMISSIONS – The exhaust emissions are as good as the best diesel engines with lower Nox emissions than the reciprocating diesel engine. The Rand Cam™ engine will have lower HC emissions due to the elimination of oil injection into the intake air.
MULTIFUEL – A true diesel engine configuration with a compression ratio between 15 and 20:1 will exceed the multifuel capability of existing military diesel engines which have a lower compression ratio.
WEIGHT – This advantage, which duplicates the compactness feature, is very important for aircraft, many marine, all portable and hand carried machines and virtually all military applications. A weight to power ratio of 0.50 lbs/bhp is attainable for the Rand Cam™ diesel engine.
Ich denke hier ist wieder einmal eine Firma mit einem überzeugenden Produkt mit einem riesigen Markt.
Danke Morchel.
Das Patent wurde schon weltweit erteilt und der weiteren Entwicklung steht nichts im Weg.
Die Prototypen haben erfolgreich Tests bestanden und machen zuversichtlich für die Weiterentwicklung.
Es handelt sich hier sicher nicht um eine kurzfristige Angelegenheit,
mein Kursziel ist 2 USD im ersten Halbjahr 2005 und ein Stop bei 40 cent.
Wenn noch weitere gute Neuigkeiten kommen ist auch ein höherer Anstieg möglich.
Jetzt ist auf jeden Fall ein guter Zeitpunkt zum einsteigen.
Hier noch ein Paar Links:
Die Firma: http://www.regtech.com
Das Konzept: http://www.regtech.com/8.html
Die Reports:
http://www.regtech.com/files/regi4pg.pdf
http://www.regtech.com/files/regi_research_report_4.pdf
und hier noch ein Paar zusätzlich Informationen:
http://www.regtech.com/files/profilejuly22003.doc
http://businessbc.ca/site_admin/smarty/files/1/stockbroker_r…
http://businessbc.ca/site_admin/smarty/files/1/presentation.…
http://www.regtech.com/files/compressor_powerpoint.ppt
Gruss Rosso
Hallo RGUS,
hier wieder einmal neueste NEWS.
Oder fast neueste
auf zu neuen Höhen.
REGI U.S., Inc./Reg Technologies, Inc. Demonstrates the Rand Cam Plastic Electric Model at the World Money Show in Orlando, Florida
Business Editors / Automotive Writers
VANCOUVER, British Columbia--(BUSINESS WIRE)--Feb. 2, 2005--
REGI U.S., Inc. (OTCBB:RGUS)/Reg Technologies, Inc. (TSX
Venture Exchange:RRE) (OTCBB:REGRF) are pleased to announce that the
Rand Cam(TM) technology will be exhibited at the World Money Show,
booth #406 -Gaylord Palms Resort, Orlando, Florida, February 2 - 5,
2005. The Company will be demonstrating a plastic electric model of
its 42 H.P. Rand Cam(TM) engine, which is six inches long and six
inches in diameter. This plastic electric model Rand Cam(TM) engine
will provide an excellent example of the engine design and how it
functions.
The World Money Show draws over 10,000 investors from all over the
world. For more details please visit the website at www.moneyshow.com
REGI U.S., Inc. owns the U.S. rights and the parent company Reg
Technologies, Inc. owns the worldwide rights to the Rand Cam(TM)
rotary technology. The engine is a light-weight rotary engine that has
only two moving parts: the vanes (up to 12) and the rotor, compared to
the 40 moving parts in a simple four-cylinder piston engine. This
revolutionary design makes it possible to produce a total of 24
continuous power impulses per one rotation that is vibration-free and
extremely quiet. The Rand Cam(TM) engine also has multi-fuel
capabilities and is able to operate using fuels including natural gas,
hydrogen, propane and diesel. Reg Technologies, Inc., together with
REGI U.S., Inc., is in the process of testing a Rand Cam(TM) diesel
engine for a generator application for hybrid electric cars.
Additionally, our licensee for the 42 H.P. production model diesel
Rand Cam(TM) is currently completing the engine for unmanned aerial
applications for the U.S. military. For more information please visit
www.regtech.com.
hier wieder einmal neueste NEWS.
Oder fast neueste
auf zu neuen Höhen.
REGI U.S., Inc./Reg Technologies, Inc. Demonstrates the Rand Cam Plastic Electric Model at the World Money Show in Orlando, Florida
Business Editors / Automotive Writers
VANCOUVER, British Columbia--(BUSINESS WIRE)--Feb. 2, 2005--
REGI U.S., Inc. (OTCBB:RGUS)/Reg Technologies, Inc. (TSX
Venture Exchange:RRE) (OTCBB:REGRF) are pleased to announce that the
Rand Cam(TM) technology will be exhibited at the World Money Show,
booth #406 -Gaylord Palms Resort, Orlando, Florida, February 2 - 5,
2005. The Company will be demonstrating a plastic electric model of
its 42 H.P. Rand Cam(TM) engine, which is six inches long and six
inches in diameter. This plastic electric model Rand Cam(TM) engine
will provide an excellent example of the engine design and how it
functions.
The World Money Show draws over 10,000 investors from all over the
world. For more details please visit the website at www.moneyshow.com
REGI U.S., Inc. owns the U.S. rights and the parent company Reg
Technologies, Inc. owns the worldwide rights to the Rand Cam(TM)
rotary technology. The engine is a light-weight rotary engine that has
only two moving parts: the vanes (up to 12) and the rotor, compared to
the 40 moving parts in a simple four-cylinder piston engine. This
revolutionary design makes it possible to produce a total of 24
continuous power impulses per one rotation that is vibration-free and
extremely quiet. The Rand Cam(TM) engine also has multi-fuel
capabilities and is able to operate using fuels including natural gas,
hydrogen, propane and diesel. Reg Technologies, Inc., together with
REGI U.S., Inc., is in the process of testing a Rand Cam(TM) diesel
engine for a generator application for hybrid electric cars.
Additionally, our licensee for the 42 H.P. production model diesel
Rand Cam(TM) is currently completing the engine for unmanned aerial
applications for the U.S. military. For more information please visit
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