FANTASTIC - Mein Kursziel ...... - 500 Beiträge pro Seite
eröffnet am 07.08.00 13:43:25 von
neuester Beitrag 24.09.02 01:28:02 von
neuester Beitrag 24.09.02 01:28:02 von
Beiträge: 16
ID: 206.925
ID: 206.925
Aufrufe heute: 0
Gesamt: 1.703
Gesamt: 1.703
Aktive User: 0
ISIN: CH0108753523 · WKN: A0YJEW
0,0040
EUR
0,00 %
0,0000 EUR
Letzter Kurs 29.06.15 Frankfurt
Werte aus der Branche Informationstechnologie
Wertpapier | Kurs | Perf. % |
---|---|---|
1,0000 | +99.999,00 | |
8,6000 | +72,00 | |
68,00 | +51,79 | |
1,6550 | +49,10 | |
0,5500 | +37,50 |
Wertpapier | Kurs | Perf. % |
---|---|---|
1,5700 | -13,97 | |
6,5250 | -16,35 | |
1,4100 | -19,89 | |
2,3200 | -54,10 | |
4,4000 | -63,39 |
liegt bei 20 Euro am Ende dieses Jahres. So wie der Vorstandsvorsitzende von Fanta mitgeteilt hat, sei er sehr positiv gestimmt, was die Zukunft von Fantastic angeht. Klar muß er das fast sagen, aber ich bin wahrscheinlich einer der wenigen, die seiner Meinung sind. Ich erwarte die am 16.08. bekanntgemachten Halbjahreszahlen relativ gut, d.h. ich denke dass sie die 35 Mio (Prognose von 50 Mio auf 35 Mio zurückgestuft) übertreffen werden.
Ich bin selber in Fanta investiert und sitze auch ziemlich in der Scheiße. Dies hat aber nichts mit meiner obigen Meinung zu tun. Ich bin natürlich auch sauer, was da in letzter Zeit abgelaufen ist - sämtliche Empfehlungen von den "Spitzenbanken" und dann kommt die Reduzierung der Umsatzprognose. Da kommt man sich natürlich als Aktionär "verarscht" vor. Man muß aber auch die derart schlechte Marktsituation beachten. Jedes Unternehmen, dass in letzter Zeit irgendetwas negatives, z.T. von geringer Wichtigkeit, bekannt gab, wurde förmlich zerfetzt (wie z.B. auch Update.com).
Ich denke einfach, dass Fantastic nicht umsonst immer unter den besten 50 Technologiefirmen Europas ist, und sich die Dt. Telekom und das ZDF nicht mit einer so schlechten Firma einließen, wie es in letzter Zeit immer heißt.
Mein Fazit zum Schluß: Im Herbst ist die Stimmung am Markt mit Sicherheit wieder um einiges besser. Und wenn der Markt wieder anzieht, wird Fantastic auch wieder ihren Weg machen.
Jeder muß selber wissen, was er für Käufe tätigt, aber meiner Meinung nach, sind mit Fanta von jetzt ab bis ende des Jahres 150 % oder mehr drin !!
Gute Geschäfte und einen schönen Tag
wünscht euch euer
Ziegenpeter1
Ich bin selber in Fanta investiert und sitze auch ziemlich in der Scheiße. Dies hat aber nichts mit meiner obigen Meinung zu tun. Ich bin natürlich auch sauer, was da in letzter Zeit abgelaufen ist - sämtliche Empfehlungen von den "Spitzenbanken" und dann kommt die Reduzierung der Umsatzprognose. Da kommt man sich natürlich als Aktionär "verarscht" vor. Man muß aber auch die derart schlechte Marktsituation beachten. Jedes Unternehmen, dass in letzter Zeit irgendetwas negatives, z.T. von geringer Wichtigkeit, bekannt gab, wurde förmlich zerfetzt (wie z.B. auch Update.com).
Ich denke einfach, dass Fantastic nicht umsonst immer unter den besten 50 Technologiefirmen Europas ist, und sich die Dt. Telekom und das ZDF nicht mit einer so schlechten Firma einließen, wie es in letzter Zeit immer heißt.
Mein Fazit zum Schluß: Im Herbst ist die Stimmung am Markt mit Sicherheit wieder um einiges besser. Und wenn der Markt wieder anzieht, wird Fantastic auch wieder ihren Weg machen.
Jeder muß selber wissen, was er für Käufe tätigt, aber meiner Meinung nach, sind mit Fanta von jetzt ab bis ende des Jahres 150 % oder mehr drin !!
Gute Geschäfte und einen schönen Tag
wünscht euch euer
Ziegenpeter1
Hi Ihr Trader !!
Würde mich über ein paar Meinungen freuen !!
Gruß
Ziegenpeter1
Würde mich über ein paar Meinungen freuen !!
Gruß
Ziegenpeter1
Hi,
nur Fantastic alleine wird die Rchtung vorgeben.
Deine erwähnten Tatsachen haben nun mal einen Schatten
über das UN gelegt.
Auch noch so viele Partnerschaften u. News werden nicht
viel bewirken...Zahlen müssen sprechen,erst dann wird sich
der wahre Jakob zeigen.
"..bin aber auch investiert
nur Fantastic alleine wird die Rchtung vorgeben.
Deine erwähnten Tatsachen haben nun mal einen Schatten
über das UN gelegt.
Auch noch so viele Partnerschaften u. News werden nicht
viel bewirken...Zahlen müssen sprechen,erst dann wird sich
der wahre Jakob zeigen.
"..bin aber auch investiert
Mir gehts genau so bin aber auch deiner meinung.
ich hoffe, das trifft so zu wie du es geschriben hast. bin heftig in fanta investiert(leider zu hoch eingestiegen) und bleibe noch am Ball und habe noch nicht die Fantas verkloppt !!!
Noch ein FANTA Thread. Inzwischen müßte doch jeder FANTA Aktionär seinen eigenen Thread haben.
Das ist das was wir hier brauchen:O:O:O:O
Das ist das was wir hier brauchen:O:O:O:O
Hi,
es reicht doch wenn du einen liest .
Alle Threads sagen nämlich ziemlich dasselbe aus --->> NICHTS !
es reicht doch wenn du einen liest .
Alle Threads sagen nämlich ziemlich dasselbe aus --->> NICHTS !
Hallo,
bin ebenfalls mit einem recht hohen Schnitt in Fanta investiert und
habe zeitweise schon Nervenflattern bekommen - einige Threads hier
machen einen richtig kirre in der Birne - aber nichts als Schall und Rauch!!!
Die revidierte Umsatzprognose ist absichtlich tief gestapelt und wird übertroffen werden, schon allein um eine weitere Unterschreitung zu
verhindern und außerdem ist es bei neuen Technologien immer fragwürdig wann sie sich durchsetzen, aber diese setzt sich durch!!
d.h. der Vorstand hat nicht den Umsatz oder das Produkt falsch eingeschätzt, sondern nur den Zeitpunkt, wann sich diese Technologie durchsetzt. Die berichtigung der Umsatzprognose ist also eine nicht überzubewertende Meldung!!
Ich kann mich irren, aber ich traue dieser Firma langfristig einiges zu!!
Happy trades
Besten Gruß
Stock-Fool
bin ebenfalls mit einem recht hohen Schnitt in Fanta investiert und
habe zeitweise schon Nervenflattern bekommen - einige Threads hier
machen einen richtig kirre in der Birne - aber nichts als Schall und Rauch!!!
Die revidierte Umsatzprognose ist absichtlich tief gestapelt und wird übertroffen werden, schon allein um eine weitere Unterschreitung zu
verhindern und außerdem ist es bei neuen Technologien immer fragwürdig wann sie sich durchsetzen, aber diese setzt sich durch!!
d.h. der Vorstand hat nicht den Umsatz oder das Produkt falsch eingeschätzt, sondern nur den Zeitpunkt, wann sich diese Technologie durchsetzt. Die berichtigung der Umsatzprognose ist also eine nicht überzubewertende Meldung!!
Ich kann mich irren, aber ich traue dieser Firma langfristig einiges zu!!
Happy trades
Besten Gruß
Stock-Fool
Da stimme ich Stock-Fool zu, auch wenn die Fa. und die "Spitzenbanken" mit uns, den Kleinanlegern ein
falsches Spiel gespielt haben, dies ändert an der Überzeugung zu der Technologie und den Produkten die Fantastic hat nichts.
Ich bin wie schon einmal gepostet mit "nur" 420 Stk. bei 6,68 € drin .. und meine relativen (nicht realisierten)
Verlust von 14 % .. aber das ist nichts gegen die Erwartung die ich habe, wenn sich der "ALLES VERKAUFEN"
Phase des Marktes beruhigt und die Leute sich wieder mal auf fundamentale Daten und Fakten besinnt,
dann werde ich der Lachende in diesem Spiel sein.
Also .. happy trade
Gruß
ES
falsches Spiel gespielt haben, dies ändert an der Überzeugung zu der Technologie und den Produkten die Fantastic hat nichts.
Ich bin wie schon einmal gepostet mit "nur" 420 Stk. bei 6,68 € drin .. und meine relativen (nicht realisierten)
Verlust von 14 % .. aber das ist nichts gegen die Erwartung die ich habe, wenn sich der "ALLES VERKAUFEN"
Phase des Marktes beruhigt und die Leute sich wieder mal auf fundamentale Daten und Fakten besinnt,
dann werde ich der Lachende in diesem Spiel sein.
Also .. happy trade
Gruß
ES
Ich denke auch, daß es demnächst wieder bergauf geht.
Allerdings bin ich ausnahmsweise mal glücklich, vor der Gewinnwarnung nicht genügend liquide gewesen zu sein, um einzusteigen.
Allerdings bin ich ausnahmsweise mal glücklich, vor der Gewinnwarnung nicht genügend liquide gewesen zu sein, um einzusteigen.
Hey Hey
@Erste Sahne & Sonak : Endlich mal wieder ordentliche,sachliche Diskussionen um Fantastic - klasse,weiter so
Ich hab meiner Freundin versprochen bei 70e gehts nach Hawaii -
ist zwar zugegeben hoch gegriffen aber Hawaii ist ja auch weit!!
Aber mal ehrlich: Fanta wird wieder steigen !!!
Wer jetzt aussteigt der ist an der Börse echt falsch aufgehoben
Gruß
Stock-Fool
@Erste Sahne & Sonak : Endlich mal wieder ordentliche,sachliche Diskussionen um Fantastic - klasse,weiter so
Ich hab meiner Freundin versprochen bei 70e gehts nach Hawaii -
ist zwar zugegeben hoch gegriffen aber Hawaii ist ja auch weit!!
Aber mal ehrlich: Fanta wird wieder steigen !!!
Wer jetzt aussteigt der ist an der Börse echt falsch aufgehoben
Gruß
Stock-Fool
WEBCOM TO OFFER BROADBAND CHANNEL DESIGN, PRODUCTION, HOSTING, AND BROADCASTING FACILITY USING THE FANTASTIC CORPORATION`S END-TO-END SOLUTION
Australia`s first turnkey solution broadband bureau service
Sydney, Australia, Tuesday 8 August 2000 - The Fantastic Corporation (Fantastic) and Webcom have announced an agreement whereby Webcom will offer a bureau service for the design, production, hosting and broadcasting of broadband channels.
The service is the first of its kind in Australia using The Fantastic Corporation`s Channel Editorial Centre(TM)(CEC) and will broadcast using Telstra`s broadband networks. Webcom will offer its clients and other organisations seeking such a service, an end-to-end solution.
Tracey Ebbetts, Managing Director, Webcom, explained Webcom`s decision to offer broadband services, "The Internet is a narrowband distribution model. If too much information is requested, the `slow-lane` Internet cannot support market demands for content-rich multimedia, nor meet requirements for a high quality of service (such as reliable, consistent download time with guaranteed delivery)."
"Just as the Internet spawned a completely new way of receiving information and interacting with it, broadband will take the user to the next level, opening up a world of visual, audio, and interactive experience with easy access and fast delivery."
Laurence Cole, Country Manager, The Fantastic Corporation, explained that Fantastic`s new broadband platform takes advantage of multicast technology to optimise network efficiency, by using available bandwidth effectively, "Bottlenecks and the world wide wait could become historical issues, when using Fantastic`s technology. This is because Fantastic`s software enables only one copy of the multicast data to be distributed to a selected group of recipients. With IP multicast, a single packet can have multiple destinations and isn`t split up until the last possible moment. This is called `data broadcasting`, or `point-to-multipoint` transmission, just like a classical TV transmission."
"Webcom`s production, hosting, design skills and experience in interactive media help to set them apart as an early-adopter of this technology. Backed by their technical skill, Webcom will benefit themselves and their clients, by providing a first-to-market end-to-end solution."
Webcom is an Australian company that has been offering strategic advice in the interactive online environment for more than six years. The Company also offers technical systems integration services for production and hosting.
Webcom`s in-house state-of-the-art, full-production studio is used by Webcom currently for production of corporate television services, promotional videos, and live internet broadcasting. Upon launching this studio in June 1999, Webcom delivered a first-of-its-kind service for Asia Pacific. Webcom will use the studio to develop content, such as streaming video, for inclusion in broadband channels.
Fantastic`s CEC software will enable Webcom to aggregate multimedia content suitable for a broadband channel, to broadcast the channel, reserve broadcast times, book the bandwidth needed for broadcasting, and then to prepare a broadcast guide highlighting the features of the multimedia package for the audience. The CEC will also enable Webcom to pay for distribution of the content on a per-transaction basis using Telstra`s broadband networks.
The software will enable three different types of content delivery to channel subscribers: cached content delivery to send video, audio, text, and pictures quickly to end users, where the information will be stored on the recipient`s hard drive available for access at any time; package delivery for reliable data transport for high-priority or confidential material, enabling tracking of the package; and audio/video streaming for up-to-the-minute news and communications, whether playing a pre-recorded or live video over the network. In the case of streaming the content, it can be viewed as it is broadcast and does not need to be stored on the recipient`s hard drive.
One of the key benefits of Fantastic`s broadcasting software platform is the ability to send rich multimedia content to any IP-enabled device, at any time and any place, to a targetted group of subscribers. As Tracey Ebbetts, Managing Director, Webcom said, "The ability to reach an audience at any time and any place is a key advantage for corporations needing to update their staff or other audiences (eg. major shareholders, resellers, brokers, etc) with mission-critical information."
"The power of knowledge and information, available at the right time, gives an organisation a competitive edge in the market. We`re excited at being able to offer our client base an interactive application in communication to enhance the effectiveness of their audiences, whether staff or customers."
"Imagine a banking or financial institution at the time of a merger, when a large volume of information including diagrams, text, and late breaking news needs to be communicated to a large staff in different locations, quickly. For example, a key member of the management team might deliver a live broadcast with this late breaking news, a number of charts and diagrams and text to refer to during the broadcast, whilst providing the ability for the audience to interact with him or her. With our service, we`ll be able to build the channel, schedule and broadcast to their audience/s whether they`re at their desks or in the field."
Initially, Webcom will focus on its blue chip client base, which includes organisations such as American Express, IBM, Qantas, B&T, Unilever, and 3Com. Services will be offered directly to these organisations, and through Webcom`s alliances with advertising and marketing consultancies.
Laurence Cole, Country Manager, The Fantastic Corporation, said "Fantastic`s applications address the needs of many industries, providing organisations with solutions addressing e-learning, distribution of marketing and sales materials, e-commerce, in fact the solutions leverage the power of broadband multimedia to offer companies intelligent and cost-effective information distribution systems."
"As Fantastic`s technology relies upon a push model for data delivery to the device (for example, a laptop, kiosk, or handheld computer), rather than a pull model like the Internet, content is automatically delivered to the recipient and updated as and when required by the organisation. Webcom will work with the organisation to manage and distribute this content."
Founded in 1995, Webcom provides the full spectrum of interactive solutions, including: front-end creative to back-end systems integration and database management; extensive tailored hosting solutions across Asia Pacific; live internet broadcasting and ASP solutions, such as email direct marketing. Webcom continues to be pioneers in their field by providing content management services for broadband distribution.
Webcom`s client list includes American Express, IBM, Qantas, B&T, Unilever, 3Com, Commonwealth Bank, Dyson Austen, Cisco, Infinity Group, Bushells, Ticketek, Telstra, Nokia Asia-Pacific and others. Please visit our web site at www.webcom.com.au
The Fantastic Corporation (Zug, Switzerland) is the leading provider of software solutions for data broadcasting. This is an emerging communications technology which combines point-to-multipoint digital broadcasting with point-to-point Internet connectivity, in order to deliver rich interactive media content to PCs, digital set-top boxes or handheld devices (including 3G mobile phones) over any broadband IP network.
By merging the inherent bandwidth and speed benefits of broadcasting technologies with the interactivity of the Internet, data broadcast provides superior content distribution and interaction in an increasingly IP-centric world. Fantastic`s end-to-end software supports the rapid growth of the "data broadcast" industry.
Fantastic`s customers are typically divided into two categories. The first includes network operators, satellite companies and any other company providing broadband data transmission services. The second category consists of content providers, such as media or entertainment companies, or any organisation transmitting large volumes of digital data to target receiver groups quickly and efficiently.
Fantastic is a public company, quoted on the Frankfurt Stock exchange the symbol: FAN
For further information, please contact:
The Fantastic Corporation
Annick Lusser
Public Relations
Tel. +41 41 728 87 82
mailto:annick.lusser@fantastic.com
The Fantastic Corporation
Sarah Jarasius
Marketing Manager, Australia/New Zealand
Tel. +61 2 9957 4899
mailto:sarah.jarasius@fantastic.com
Webcom
Nick Bolton
Marketing Account Director
Tel. +61 2 8923 6666
mailto:nick@webcom.com.au
Edelman Public Relations
Peter Sertori
Account Director
Tel. +61 2 9936 5500
mailtosertori@edelman.com.au
Or visit our web site at www.fantastic.com
The Fantastic Corporation is a registered trademark. Channel Management Center (CMC), Channel Editorial Center (CEC), CEC Master, and MediaSurfer are trademarks of The Fantastic Corporation.
Australia`s first turnkey solution broadband bureau service
Sydney, Australia, Tuesday 8 August 2000 - The Fantastic Corporation (Fantastic) and Webcom have announced an agreement whereby Webcom will offer a bureau service for the design, production, hosting and broadcasting of broadband channels.
The service is the first of its kind in Australia using The Fantastic Corporation`s Channel Editorial Centre(TM)(CEC) and will broadcast using Telstra`s broadband networks. Webcom will offer its clients and other organisations seeking such a service, an end-to-end solution.
Tracey Ebbetts, Managing Director, Webcom, explained Webcom`s decision to offer broadband services, "The Internet is a narrowband distribution model. If too much information is requested, the `slow-lane` Internet cannot support market demands for content-rich multimedia, nor meet requirements for a high quality of service (such as reliable, consistent download time with guaranteed delivery)."
"Just as the Internet spawned a completely new way of receiving information and interacting with it, broadband will take the user to the next level, opening up a world of visual, audio, and interactive experience with easy access and fast delivery."
Laurence Cole, Country Manager, The Fantastic Corporation, explained that Fantastic`s new broadband platform takes advantage of multicast technology to optimise network efficiency, by using available bandwidth effectively, "Bottlenecks and the world wide wait could become historical issues, when using Fantastic`s technology. This is because Fantastic`s software enables only one copy of the multicast data to be distributed to a selected group of recipients. With IP multicast, a single packet can have multiple destinations and isn`t split up until the last possible moment. This is called `data broadcasting`, or `point-to-multipoint` transmission, just like a classical TV transmission."
"Webcom`s production, hosting, design skills and experience in interactive media help to set them apart as an early-adopter of this technology. Backed by their technical skill, Webcom will benefit themselves and their clients, by providing a first-to-market end-to-end solution."
Webcom is an Australian company that has been offering strategic advice in the interactive online environment for more than six years. The Company also offers technical systems integration services for production and hosting.
Webcom`s in-house state-of-the-art, full-production studio is used by Webcom currently for production of corporate television services, promotional videos, and live internet broadcasting. Upon launching this studio in June 1999, Webcom delivered a first-of-its-kind service for Asia Pacific. Webcom will use the studio to develop content, such as streaming video, for inclusion in broadband channels.
Fantastic`s CEC software will enable Webcom to aggregate multimedia content suitable for a broadband channel, to broadcast the channel, reserve broadcast times, book the bandwidth needed for broadcasting, and then to prepare a broadcast guide highlighting the features of the multimedia package for the audience. The CEC will also enable Webcom to pay for distribution of the content on a per-transaction basis using Telstra`s broadband networks.
The software will enable three different types of content delivery to channel subscribers: cached content delivery to send video, audio, text, and pictures quickly to end users, where the information will be stored on the recipient`s hard drive available for access at any time; package delivery for reliable data transport for high-priority or confidential material, enabling tracking of the package; and audio/video streaming for up-to-the-minute news and communications, whether playing a pre-recorded or live video over the network. In the case of streaming the content, it can be viewed as it is broadcast and does not need to be stored on the recipient`s hard drive.
One of the key benefits of Fantastic`s broadcasting software platform is the ability to send rich multimedia content to any IP-enabled device, at any time and any place, to a targetted group of subscribers. As Tracey Ebbetts, Managing Director, Webcom said, "The ability to reach an audience at any time and any place is a key advantage for corporations needing to update their staff or other audiences (eg. major shareholders, resellers, brokers, etc) with mission-critical information."
"The power of knowledge and information, available at the right time, gives an organisation a competitive edge in the market. We`re excited at being able to offer our client base an interactive application in communication to enhance the effectiveness of their audiences, whether staff or customers."
"Imagine a banking or financial institution at the time of a merger, when a large volume of information including diagrams, text, and late breaking news needs to be communicated to a large staff in different locations, quickly. For example, a key member of the management team might deliver a live broadcast with this late breaking news, a number of charts and diagrams and text to refer to during the broadcast, whilst providing the ability for the audience to interact with him or her. With our service, we`ll be able to build the channel, schedule and broadcast to their audience/s whether they`re at their desks or in the field."
Initially, Webcom will focus on its blue chip client base, which includes organisations such as American Express, IBM, Qantas, B&T, Unilever, and 3Com. Services will be offered directly to these organisations, and through Webcom`s alliances with advertising and marketing consultancies.
Laurence Cole, Country Manager, The Fantastic Corporation, said "Fantastic`s applications address the needs of many industries, providing organisations with solutions addressing e-learning, distribution of marketing and sales materials, e-commerce, in fact the solutions leverage the power of broadband multimedia to offer companies intelligent and cost-effective information distribution systems."
"As Fantastic`s technology relies upon a push model for data delivery to the device (for example, a laptop, kiosk, or handheld computer), rather than a pull model like the Internet, content is automatically delivered to the recipient and updated as and when required by the organisation. Webcom will work with the organisation to manage and distribute this content."
Founded in 1995, Webcom provides the full spectrum of interactive solutions, including: front-end creative to back-end systems integration and database management; extensive tailored hosting solutions across Asia Pacific; live internet broadcasting and ASP solutions, such as email direct marketing. Webcom continues to be pioneers in their field by providing content management services for broadband distribution.
Webcom`s client list includes American Express, IBM, Qantas, B&T, Unilever, 3Com, Commonwealth Bank, Dyson Austen, Cisco, Infinity Group, Bushells, Ticketek, Telstra, Nokia Asia-Pacific and others. Please visit our web site at www.webcom.com.au
The Fantastic Corporation (Zug, Switzerland) is the leading provider of software solutions for data broadcasting. This is an emerging communications technology which combines point-to-multipoint digital broadcasting with point-to-point Internet connectivity, in order to deliver rich interactive media content to PCs, digital set-top boxes or handheld devices (including 3G mobile phones) over any broadband IP network.
By merging the inherent bandwidth and speed benefits of broadcasting technologies with the interactivity of the Internet, data broadcast provides superior content distribution and interaction in an increasingly IP-centric world. Fantastic`s end-to-end software supports the rapid growth of the "data broadcast" industry.
Fantastic`s customers are typically divided into two categories. The first includes network operators, satellite companies and any other company providing broadband data transmission services. The second category consists of content providers, such as media or entertainment companies, or any organisation transmitting large volumes of digital data to target receiver groups quickly and efficiently.
Fantastic is a public company, quoted on the Frankfurt Stock exchange the symbol: FAN
For further information, please contact:
The Fantastic Corporation
Annick Lusser
Public Relations
Tel. +41 41 728 87 82
mailto:annick.lusser@fantastic.com
The Fantastic Corporation
Sarah Jarasius
Marketing Manager, Australia/New Zealand
Tel. +61 2 9957 4899
mailto:sarah.jarasius@fantastic.com
Webcom
Nick Bolton
Marketing Account Director
Tel. +61 2 8923 6666
mailto:nick@webcom.com.au
Edelman Public Relations
Peter Sertori
Account Director
Tel. +61 2 9936 5500
mailtosertori@edelman.com.au
Or visit our web site at www.fantastic.com
The Fantastic Corporation is a registered trademark. Channel Management Center (CMC), Channel Editorial Center (CEC), CEC Master, and MediaSurfer are trademarks of The Fantastic Corporation.
Hi ihr Trader !!
Wie ich in meinem obigen Posting schon geschrieben habe, sehe ich für Fanta in nächster Zeit viel Potential nach oben. Nachdem viele Lemminge gedacht haben, dass Fanta aus dem Nemax50 fliegt, werden diese Miesmacher jetzt auch wieder ruhiger. Wenn die Halbjahreszahlen nächste Woche jetzt noch die Erwartungen übersteigen werden, sehe ich schon bald wieder einen zweistelligen Kurs vor dem Komma.
Mein Tipp: Fantastic - It´s Fantastic - Strong Buy !!!
Gute Geschäfte und einen schönen Tag
wünscht euch euer
Ziegenpeter1
Wie ich in meinem obigen Posting schon geschrieben habe, sehe ich für Fanta in nächster Zeit viel Potential nach oben. Nachdem viele Lemminge gedacht haben, dass Fanta aus dem Nemax50 fliegt, werden diese Miesmacher jetzt auch wieder ruhiger. Wenn die Halbjahreszahlen nächste Woche jetzt noch die Erwartungen übersteigen werden, sehe ich schon bald wieder einen zweistelligen Kurs vor dem Komma.
Mein Tipp: Fantastic - It´s Fantastic - Strong Buy !!!
Gute Geschäfte und einen schönen Tag
wünscht euch euer
Ziegenpeter1
@ HSM
Schätze mal, an der Aktie sind schon viele verzweifelt, lange bevor sie es bis nach Hawai geschafft haben.
Tja, die armen Lemminge.
Und wenn mit den Umsätzen nicht bald was passiert, wird die Reihe der Fanta-Lemminge noch länger.
;-) Charto
Schätze mal, an der Aktie sind schon viele verzweifelt, lange bevor sie es bis nach Hawai geschafft haben.
Tja, die armen Lemminge.
Und wenn mit den Umsätzen nicht bald was passiert, wird die Reihe der Fanta-Lemminge noch länger.
;-) Charto
Beitrag zu dieser Diskussion schreiben
Zu dieser Diskussion können keine Beiträge mehr verfasst werden, da der letzte Beitrag vor mehr als zwei Jahren verfasst wurde und die Diskussion daraufhin archiviert wurde.
Bitte wenden Sie sich an feedback@wallstreet-online.de und erfragen Sie die Reaktivierung der Diskussion oder starten Sie eine neue Diskussion.
Investoren beobachten auch:
Wertpapier | Perf. % |
---|---|
+0,45 | |
+0,57 | |
+0,37 | |
-2,40 | |
+1,49 | |
0,00 | |
+1,38 | |
+0,62 | |
+5,10 | |
-0,23 |
Meistdiskutiert
Wertpapier | Beiträge | |
---|---|---|
219 | ||
95 | ||
54 | ||
49 | ||
28 | ||
21 | ||
19 | ||
17 | ||
17 | ||
17 |