DAX+0,05 % EUR/USD+0,51 % Gold+0,04 % Öl (Brent)+1,34 %

Gelingt Fundamental Applications Corp. mit Serum TM der große Durchbruch?



Begriffe und/oder Benutzer

 

Wie seht Ihr die Chancen/Risiken für die App von Fundamental Applications Corp.?


http://www.irw-press.at/press_html.aspx?messageID=11010&tr=1

IRW-News: Fundamental Applications Corp.: Fundamental Applications Corp.: SERUMTM ab sofort als Download im iTunes-Store erhältlich

http://www.onvista.de/news/irw-news-fundamental-applications…

http://www.onvista.de/news/irw-news-fundamental-applications…
Sieht sehr vielversprechend aus! Der App-Entwickler ist ne Szene-Größe und das Produkt könnte mit dem richtigen Marketign zum Knaller werden!

Der Kurs scheint das zu bestätigen :)
das ist doch wieder so ne SD-Empfehlung (sharedeals.de)
den letzten beißen da immer die Hunde
also Vorsicht
die SD-Leuter sind fett da drin .....
Antwort auf Beitrag Nr.: 48.396.311 von Eitelsbacher am 24.11.14 11:03:21ja, da muss man immer vorsichtig sein!!

Allerdings macht die App einen guten Eindruck und wird mMn, sd hin oder her,

in nächster Zeit ordentlich steigen! Ich bin noch an der Seitenlinie, überlege aber mit ner kleinen Posi einzusteigen!

Bis 1$ läuft die auf jeden Fall mMn
Ja bei SD machen da übertrieben Werbung dafür, aber auch wenn man die Kirche im Dorf lässt ist da Potenzial. Keien 500000000% wie dort erzählt wird, aber 50Cent(€) sehe ich da bin Anfang 2015 als realistisch. Wie es dann weitergeht.. mal sehen wenn die APP im Dezemper für Android kommt und dann demnächst auch in Europa.
Antwort auf Beitrag Nr.: 48.398.243 von Bobblz am 24.11.14 14:14:09Ja, ich hoffe auch die wird nicht vverheizt und kann sich "normal" entwickeln.

Bisschen Werbung müsste da jetzt mal her, dann tut sich schnell mal was und die 0,5€ sind bis Februar 15 drin mMn.
Wenn die Infos stimmen, kommt eine Werbe-Kampagne mit bekannten Starts. Das könnte Kids und Teens zur App bewegen. Das Geo-Locaton-Feature ist ohne eher für jüngere Leute gedacht. Die älterne werden sich größtensteisl nur schwer damit anfreunden können.
Antwort auf Beitrag Nr.: 48.398.444 von Bobblz am 24.11.14 14:31:09Mal sehen, ob da dann ein großer Fisch die Übernahme plant, wenn das Teil abgehen sollte. Sicherlich nicht wie Whatsapp, aber mit dem Location Modus wäre das sicher etwas für google, oder?!
FUNDAMENTAL ANNOUNCES USER ACQUISITION STRATEGY
Vancouver, B.C. – (November 24, 2014) Fundamental Applications Corp. (“
Fundamental
”)
(CSE:FUN) is pleased to announce a marketing partnership with Smak Media and Promotions
Inc. (“
smak
”). Fundamental is also pleased to announce its marketing strategy to acquire
1,000,000 users to the Serum
TM
app for Q3 2015.
About smak (
www.smak.ca
)
Smak is an expert in branded experience
and execution, challenging brands to develop
authentic, mutually beneficial relationships with cons
umers. For more than 10 years, smak has
designed and delivered tailored consumer-centric engagements for brands using every touch-
point available. Smak's integrated approach
includes creative development, account
management, activation planning, production and execution, public relations and social media,
and recruitment and training. Find more about smak at
www.smak.ca
.
In 2007, smak launched the now well-known charity called Movember in Canada.
Smak
employed experiential and guerrilla marketing tactics in every province across Canada, and
concurrently conducted major media relations
outreach to establish brand awareness and
encourage registrants to grow moustaches for a good cause.
Smak’s strategy has made Movember a household name. In its inaugural year, Movember was
an unknown brand and 4,400 Canadians participated in the first November in 2007. During
Movember’s four-year campaign, smak earned alm
ost 10,000 media hits and, more importantly,
244,000 participants raised over $42 million within Canada towards prostate and testicular
cancers and men’s mental health research.
Smak’s other clients include Google, t
he Vancouver Aquarium and BC Hydro.
With this new strong marketing partnership wi
th smak, Fundamental believes they’re on target
to achieve their goal of 1,000,000 users for the Serum
TM
app for Q3 2015.
“By utilizing smak as our branding and marketing partner, we now truly have the reach to get
Serum
TM
to the masses. Smak’s abilities have been proven time and time again for local
Canadian companies as well as for multi-billion dollar technology companies. We look forward
to working with them in our marketing plan to reach our goal of 1,000,000 users for Serum
TM
for
Q3 2015”, says C.E.O. Justin Rasekh.
About Fundamental
Fundamental Applications Corp. was founded in 2014 to launch innovative mobile applications
targeted at millennials. Millennials are described as a demographic born between 1980 and
2000 into a digital world with significant discretionary income. Fundamental intends to launch
their first application, Serum
TM
, in the fall of 2014. Serum
TM
is an innovative and unique mobile
chat application which enables users to post questions and have text conversations with a
group of their friends anonymously
; nobody involved in the conversa
tion is aware of who in the
group is responding. Serum
TM
also provides control to the users over conversations they
119410.2
initiate, such as adding or removing participants. Serum
TM
goes beyond existing applications
such as Whisper and Secret, which only allow for one-way conversations, by creating an
interactive way of sharing. Serum
TM
also goes above and beyond in terms of implementing
protocols for anti-bullying. Fundamental intends to launch additional apps targeting privacy,
anonymity and chat once it has built a large Serum
TM
user base.
Further information about the Fundamental is available under its profile on the SEDAR website
www.sedar.com and on the CSE website www.thecse.com.
http://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2014-11/32106733-irw-press-fundamental-applications-corp-fundamental-gibt-seine-strategie-fuer-die-nutzerakquise-bekannt-016.htm
 Durchsuchen


Beitrag zu dieser Diskussion schreiben