DIE US BÖRSEN--SCHREIEN NACH >>CRASH - 500 Beiträge pro Seite
eröffnet am 14.12.04 23:12:32 von
neuester Beitrag 17.06.05 21:18:37 von
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Diese Zahle ist so BRUTAL-------------------ohne worte--------------
WENN DIE ALLE---RAUS WOLLEN--GUTENACHT--MARIE
HALBIERUNG und MEHR an EINEM TAG !
die SPINNEN die AMIS
BIOM
Wenn hier jemand nach crash und Untergang schreit, dann auf deutsch.
Wie immer. Wann werdet ihr Weicheier endlich alltagstauglich?
Wen zum Teufel interessiert es denn, ob das US Handelsdefizit aus allen Naehten platzt und die Pro-Kopf-Veraschuldung hoeher ist als sonst irgendwo in der westlichen Welt.
Freunde, solange wie wir leben, werden sich die Amis immer wieder aus noch so prekaeren Lagen befreien und uns /euch die lange Nase zeigen.
Habt endlich MUT und hoert mit dem Jammern und der Weltuntergangsstimmung auf. Unn wenn sie denn untergeht: die Amis werden feiern und die Deutschen werden jammern.
und tschuess!!!
Wie immer. Wann werdet ihr Weicheier endlich alltagstauglich?
Wen zum Teufel interessiert es denn, ob das US Handelsdefizit aus allen Naehten platzt und die Pro-Kopf-Veraschuldung hoeher ist als sonst irgendwo in der westlichen Welt.
Freunde, solange wie wir leben, werden sich die Amis immer wieder aus noch so prekaeren Lagen befreien und uns /euch die lange Nase zeigen.
Habt endlich MUT und hoert mit dem Jammern und der Weltuntergangsstimmung auf. Unn wenn sie denn untergeht: die Amis werden feiern und die Deutschen werden jammern.
und tschuess!!!
@ Mac23
Muss Dir recht geben.
Die Deutschen sind im Jammern wirklich 1A.
Reisst euch endlich am Riemen.........
Den DAX sehe ich bis Ende Jahr auf 4450.
Kommentar zur Leitzinserhöhung:
"In der Vergangenheit hat es nach einer Sitzung der US-Notenbank immer in der letzten Handelsstunde Bewegung in den Kursen gegeben", sagte Jay Suskind von Ryan, Beck & Co. "Es braucht eine halbe Stunde oder so, um die Kommentare der Fed einzuordnen." Unmittelbar nach der Zinsentscheidung hatten die US-Börsen abgegeben. Im späten Handel hätten die Kurse wieder angezogen, weil die Aussagen der Zentral die Anleger überzeugt hätten, die Konjunktur erhole sich plangemäß, während die Inflation unter Kontrolle sei, sagte Suskind.
Muss Dir recht geben.
Die Deutschen sind im Jammern wirklich 1A.
Reisst euch endlich am Riemen.........
Den DAX sehe ich bis Ende Jahr auf 4450.
Kommentar zur Leitzinserhöhung:
"In der Vergangenheit hat es nach einer Sitzung der US-Notenbank immer in der letzten Handelsstunde Bewegung in den Kursen gegeben", sagte Jay Suskind von Ryan, Beck & Co. "Es braucht eine halbe Stunde oder so, um die Kommentare der Fed einzuordnen." Unmittelbar nach der Zinsentscheidung hatten die US-Börsen abgegeben. Im späten Handel hätten die Kurse wieder angezogen, weil die Aussagen der Zentral die Anleger überzeugt hätten, die Konjunktur erhole sich plangemäß, während die Inflation unter Kontrolle sei, sagte Suskind.
dabei ist yahoo noch qualität
hehe BIOMIRA ist das nicht so eine Bioaktie?Was treibt einen Anleger dazu sich namen von Aktien anzulegen:laughann muss ich mich jetzt wohl Captain YAHOO nennen
P.s ist spass und nicht bös gemeint
P.s ist spass und nicht bös gemeint
Click Fraud: Why we are suing the major search engines
On-line pay-per-click (PPC) advertising is being touted as the definitive way for advertisers to spend their ad dollars on customers who want to see their message.
Unlike advertising in traditional media such as radio, TV or print, PPC Internet ads appear in response to a specific request from the potential customer, in the form of keywords entered into an Internet search engine.
The revenue generated by such advertising continues to grow at a rapid pace: from $2.5 billion in 2003, to $3.2 billion in 2004 – to what’s expected to be an estimated $5 billion in 2005. And, as more advertisers compete for desirable keywords in their respective industries, the cost for clicks has risen too. Advertisers are reportedly paying an average of 45 cents per click this year, up from 40 cents last year. In certain industries, the costs are even higher.
Unfortunately, these online advertisers aren’t always getting what they are paying for. Through our investigation and in depth analysis of web server logs, we have identified that in many cases advertisers are being billed for clicks which are not made or generated by bona fide consumers. As a result, the major search engines, such as GOOGLE, YAHOO!, ASK JEEVES, AMERICA ONLINE, LYCOS, LOOKSMART and FINDWHAT are billing and collecting fees for PPC advertising which is not being provided to the advertisers.
This type of fraud affects big and small business alike, but disproportionately harms small businesses with limited advertising dollars, by making the market too expensive, or by wasting precious capital on illegitimate advertising costs.
We believe that the major search engines are seeking to conceal this problem and have not done enough to make their bills transparent and collect only for bona fide advertising. Clearly, the search engines have an economic disincentive to eliminating click fraud as it increases the revenue they collect.
Advertisers, victimized by PPC fraud, have filed a class action lawsuit in the circuit court of Miller County, Arkansas. The lead plaintiffs are Lane’s Gifts and Collectible’s ( www.lanescollectibles.com ) and Caulfield Investigations (www.caulfieldinvestigations.com). Their small businesses have been affected by this problem. Has your business likewise been the victim of click fraud?If you have any information about click fraud, have reported suspected click fraud to the search engines or are trying to determine whether it has happened to your business, please e-mail us at jfineberg@fineberglaw.com or dgresham@fineberglaw.com
On-line pay-per-click (PPC) advertising is being touted as the definitive way for advertisers to spend their ad dollars on customers who want to see their message.
Unlike advertising in traditional media such as radio, TV or print, PPC Internet ads appear in response to a specific request from the potential customer, in the form of keywords entered into an Internet search engine.
The revenue generated by such advertising continues to grow at a rapid pace: from $2.5 billion in 2003, to $3.2 billion in 2004 – to what’s expected to be an estimated $5 billion in 2005. And, as more advertisers compete for desirable keywords in their respective industries, the cost for clicks has risen too. Advertisers are reportedly paying an average of 45 cents per click this year, up from 40 cents last year. In certain industries, the costs are even higher.
Unfortunately, these online advertisers aren’t always getting what they are paying for. Through our investigation and in depth analysis of web server logs, we have identified that in many cases advertisers are being billed for clicks which are not made or generated by bona fide consumers. As a result, the major search engines, such as GOOGLE, YAHOO!, ASK JEEVES, AMERICA ONLINE, LYCOS, LOOKSMART and FINDWHAT are billing and collecting fees for PPC advertising which is not being provided to the advertisers.
This type of fraud affects big and small business alike, but disproportionately harms small businesses with limited advertising dollars, by making the market too expensive, or by wasting precious capital on illegitimate advertising costs.
We believe that the major search engines are seeking to conceal this problem and have not done enough to make their bills transparent and collect only for bona fide advertising. Clearly, the search engines have an economic disincentive to eliminating click fraud as it increases the revenue they collect.
Advertisers, victimized by PPC fraud, have filed a class action lawsuit in the circuit court of Miller County, Arkansas. The lead plaintiffs are Lane’s Gifts and Collectible’s ( www.lanescollectibles.com ) and Caulfield Investigations (www.caulfieldinvestigations.com). Their small businesses have been affected by this problem. Has your business likewise been the victim of click fraud?If you have any information about click fraud, have reported suspected click fraud to the search engines or are trying to determine whether it has happened to your business, please e-mail us at jfineberg@fineberglaw.com or dgresham@fineberglaw.com
Deutsche Suchtmaschine (Abacho -568030)meine Güte ist das biiiiillich!!!
@mac23
100% zustimmung.
leider rafft das keiner.
ich muss zugeben, dass ich auch ne weile gebraucht hab, bis ich mal kapiert habe, dass nicht alles so negativ ist, wie wir deutschen es gerne und oft machen, aber der groschen ist bei mir zumindest längst gefallen.
solange es solche crashprognosen zu hauf gibt wird der markt in der grundtendenz weiter steigen.
m.e.
100% zustimmung.
leider rafft das keiner.
ich muss zugeben, dass ich auch ne weile gebraucht hab, bis ich mal kapiert habe, dass nicht alles so negativ ist, wie wir deutschen es gerne und oft machen, aber der groschen ist bei mir zumindest längst gefallen.
solange es solche crashprognosen zu hauf gibt wird der markt in der grundtendenz weiter steigen.
m.e.
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