AEterna Zentaris AEZS 1000% Chance !? (Seite 348)
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ISIN: CA0079756007 · WKN: A403TN · Symbol: AEZS
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Antwort auf Beitrag Nr.: 54.537.303 von androlyt am 14.03.17 23:36:44
Lass sie doch. Von solchen Anlegern leben die Doddies seit Jahren. Wie man erstaunt fest stellt, kommen immer wieder neue nach. Zum Glück für die Geldtaschen der Doddies ..
Wir Alten können da nur mitleidig lächeln.
Lass sie doch. Von solchen Anlegern leben die Doddies seit Jahren. Wie man erstaunt fest stellt, kommen immer wieder neue nach. Zum Glück für die Geldtaschen der Doddies ..
Wir Alten können da nur mitleidig lächeln.
Schöne Nachkaufkurse hier,heute könnt entschieden werden,obs noch schönere gibt.
Wir erinnern uns,Zoptarin dürfte bei Zulassung mindestens eine Miliarde wert sein,solche OS Zeiten wie in unserer Studie 3 wurden noch nie beobachtet,-18+ für 33% der Patienten-viel wurde sonst versucht,klar ,ne Zulassung hier ist der Jackpot ,aber alles andere ist gescheitert;
Zoptarin gibt eigentlich Hoffnungslosen Patienten wieder eine Chance
Und kommt mir nicht wieder damit,wir wissen nicht ,ob Zoptarin oder Doxorubin für die hohen Überlebenszeiten verantwortlich ist.
Hier noch ein Beispiel,was für ein Fail Doxorubicin als Breitbandschuß in unserer Indikation ist
Phase 2 trial of nonpegylated doxorubicin (Myocet) as second-line treatment in advanced or recurrent endometrial cancer.
BACKGROUND:
Advanced or recurrent endometrial cancer is associated with a poor prognosis, and results obtained with systemic therapy are far from being impressive. Myocet is an interesting formulation of citrate conjugated doxorubicin encapsulated in nonpegylated liposomes. This phase 2 study was designed to evaluate the objective response rate and the toxicity profile of Myocet in women with advanced or recurrent endometrial cancer.
METHODS:
Patients with diagnosis of advanced or recurrent endometrial cancer failing 1 previous carboplatin-paclitaxel chemotherapy were enrolled. Myocet was administered at the dose of 60 mg/m intravenously on day 1 every 4 weeks.
RESULTS:
Eighteen patients were enrolled in our institution from September 2007 to January 2010. No complete or partial response was observed. Stable disease was registered in 5 patients (27.5%). Median time to progression was 9 weeks. Median time to death was 24 weeks. Grade 3/4 anemia was reported in 2 patients (11%). Grade 3/4 neutropenia was observed in 16.5% and 44% of patients, respectively. The major nonhematologic toxicities (grades 3/4) were fatigue (22%), nausea, and vomiting (5.5%).
CONCLUSIONS:
Myocet presents no activity, and only few stabilizations of disease of limited duration in this recurrent endometrial carcinoma population previously treated with platinum-taxane chemotherapy are reported.
Dagegen unsere Phase2 Studie
Efficacy and safety of AEZS-108 (LHRH agonist linked to doxorubicin) in women with advanced or recurrent endometrial cancer expressing LHRH receptors: a multicenter phase 2 trial
OBJECTIVE:
Advanced or recurrent endometrial cancer (EC) no longer amenable to surgery or radiotherapy is a life-threatening disease with limited therapeutic options left. Eighty percent of ECs express receptors for luteinizing hormone-releasing hormone (LHRH), which can be targeted by AEZS-108 (zoptarelin doxorubicin acetate). This phase 2 trial was performed to assess the efficacy and safety of AEZS-108 in this group of patients.
METHODS:
Patients had FIGO (Fédération Internationale de Gynécologie et d'Obstétrique) III or IV or recurrent EC, LHRH receptor-positive tumor status, and at least had 1 measurable lesion (Response Evaluation Criteria in Solid Tumors). Prior anthracycline therapy was not allowed. Patients received AEZS-108 as a 2-hour infusion on day 1 of a 21-day cycle. The treatment was continued for a maximum of 6 to 8 cycles. The primary end point was the response rate determined by the Response Evaluation Criteria in Solid Tumors.
RESULTS:
From April 2008 to November 2009, 44 patients were included in the study at 8 centers in Germany (AGO) and 3 centers in Bulgaria. Forty-three of these patients were eligible. Two (5%) patients had a complete remission, and 8 (18%) achieved a partial remission. Stable disease for at least 6 weeks was observed in 44%. The median time to progression was 7 months, and the median overall survival was 15 months. The most frequently reported grade 3 or 4 adverse effects were neutropenia (12%) and leucopenia (9%).
CONCLUSIONS:
AEZS-108, an LHRH-agonist coupled to doxorubicin, has significant activity and low toxicity in women with advanced or recurrent LHRH receptor-positive EC, supporting the principle of receptor-mediated targeted chemotherapy.
Ich jedenfalls kauf hier weiter,in einem Jahr verkauf ich dann für 200.
Und natürlich nur meine Meinung
Wir erinnern uns,Zoptarin dürfte bei Zulassung mindestens eine Miliarde wert sein,solche OS Zeiten wie in unserer Studie 3 wurden noch nie beobachtet,-18+ für 33% der Patienten-viel wurde sonst versucht,klar ,ne Zulassung hier ist der Jackpot ,aber alles andere ist gescheitert;
Zoptarin gibt eigentlich Hoffnungslosen Patienten wieder eine Chance
Und kommt mir nicht wieder damit,wir wissen nicht ,ob Zoptarin oder Doxorubin für die hohen Überlebenszeiten verantwortlich ist.
Hier noch ein Beispiel,was für ein Fail Doxorubicin als Breitbandschuß in unserer Indikation ist
Phase 2 trial of nonpegylated doxorubicin (Myocet) as second-line treatment in advanced or recurrent endometrial cancer.
BACKGROUND:
Advanced or recurrent endometrial cancer is associated with a poor prognosis, and results obtained with systemic therapy are far from being impressive. Myocet is an interesting formulation of citrate conjugated doxorubicin encapsulated in nonpegylated liposomes. This phase 2 study was designed to evaluate the objective response rate and the toxicity profile of Myocet in women with advanced or recurrent endometrial cancer.
METHODS:
Patients with diagnosis of advanced or recurrent endometrial cancer failing 1 previous carboplatin-paclitaxel chemotherapy were enrolled. Myocet was administered at the dose of 60 mg/m intravenously on day 1 every 4 weeks.
RESULTS:
Eighteen patients were enrolled in our institution from September 2007 to January 2010. No complete or partial response was observed. Stable disease was registered in 5 patients (27.5%). Median time to progression was 9 weeks. Median time to death was 24 weeks. Grade 3/4 anemia was reported in 2 patients (11%). Grade 3/4 neutropenia was observed in 16.5% and 44% of patients, respectively. The major nonhematologic toxicities (grades 3/4) were fatigue (22%), nausea, and vomiting (5.5%).
CONCLUSIONS:
Myocet presents no activity, and only few stabilizations of disease of limited duration in this recurrent endometrial carcinoma population previously treated with platinum-taxane chemotherapy are reported.
Dagegen unsere Phase2 Studie
Efficacy and safety of AEZS-108 (LHRH agonist linked to doxorubicin) in women with advanced or recurrent endometrial cancer expressing LHRH receptors: a multicenter phase 2 trial
OBJECTIVE:
Advanced or recurrent endometrial cancer (EC) no longer amenable to surgery or radiotherapy is a life-threatening disease with limited therapeutic options left. Eighty percent of ECs express receptors for luteinizing hormone-releasing hormone (LHRH), which can be targeted by AEZS-108 (zoptarelin doxorubicin acetate). This phase 2 trial was performed to assess the efficacy and safety of AEZS-108 in this group of patients.
METHODS:
Patients had FIGO (Fédération Internationale de Gynécologie et d'Obstétrique) III or IV or recurrent EC, LHRH receptor-positive tumor status, and at least had 1 measurable lesion (Response Evaluation Criteria in Solid Tumors). Prior anthracycline therapy was not allowed. Patients received AEZS-108 as a 2-hour infusion on day 1 of a 21-day cycle. The treatment was continued for a maximum of 6 to 8 cycles. The primary end point was the response rate determined by the Response Evaluation Criteria in Solid Tumors.
RESULTS:
From April 2008 to November 2009, 44 patients were included in the study at 8 centers in Germany (AGO) and 3 centers in Bulgaria. Forty-three of these patients were eligible. Two (5%) patients had a complete remission, and 8 (18%) achieved a partial remission. Stable disease for at least 6 weeks was observed in 44%. The median time to progression was 7 months, and the median overall survival was 15 months. The most frequently reported grade 3 or 4 adverse effects were neutropenia (12%) and leucopenia (9%).
CONCLUSIONS:
AEZS-108, an LHRH-agonist coupled to doxorubicin, has significant activity and low toxicity in women with advanced or recurrent LHRH receptor-positive EC, supporting the principle of receptor-mediated targeted chemotherapy.
Ich jedenfalls kauf hier weiter,in einem Jahr verkauf ich dann für 200.
Und natürlich nur meine Meinung
Man kann nur staunen das einige hier ständig nachkaufen, ich würde hier nicht Haus und Hof verwetten..
Antwort auf Beitrag Nr.: 54.536.907 von Turnover15 am 14.03.17 21:52:58Da halte ich dagegen!
Antwort auf Beitrag Nr.: 54.536.898 von Turnover15 am 14.03.17 21:49:59Morgen (Zahlen) & Donnerstag (pünktlich zum dilution cc)= 'Blutbad'
Antwort auf Beitrag Nr.: 54.535.431 von eisenheimer am 14.03.17 18:22:03Aeterna Zentaris to Announce Fourth Quarter and Full-Year 2016 Financial and Operating Results on March 15, 2017
[Business Wire]
Business WireMarch 6, 2017
CHARLESTON, S.C.--(BUSINESS WIRE)--
Aeterna Zentaris Inc. (AEZS) (AEZS) (the “Company”) will announce its fourth quarter and full-year 2016 financial and operating results after market close on Wednesday, March 15, 2017. The Company will host a conference call and webcast to discuss these results on Thursday, March 16, 2017 at 8:30 a.m. Eastern Time.
2.70 -0.20 (-6.90%)
After hours: 4:33PM EDT
alles klar
[Business Wire]
Business WireMarch 6, 2017
CHARLESTON, S.C.--(BUSINESS WIRE)--
Aeterna Zentaris Inc. (AEZS) (AEZS) (the “Company”) will announce its fourth quarter and full-year 2016 financial and operating results after market close on Wednesday, March 15, 2017. The Company will host a conference call and webcast to discuss these results on Thursday, March 16, 2017 at 8:30 a.m. Eastern Time.
2.70 -0.20 (-6.90%)
After hours: 4:33PM EDT
alles klar
Antwort auf Beitrag Nr.: 54.535.800 von herrscher2 am 14.03.17 19:02:10
Dass der Geldtopf, nach meinen Berechnungen, auch nur mehr dünn bestückt sein müsste, werden wir vermutlich morgen erfahren. Der Kurs erzählt es schon heute.
Sicher ist ja hier sowieso nix ..
Dass der Geldtopf, nach meinen Berechnungen, auch nur mehr dünn bestückt sein müsste, werden wir vermutlich morgen erfahren. Der Kurs erzählt es schon heute.
Sicher ist ja hier sowieso nix ..
!
Dieser Beitrag wurde von CloudMOD moderiert. Grund: bitte das Threadthema beachten
Antwort auf Beitrag Nr.: 54.535.431 von eisenheimer am 14.03.17 18:22:03
Ein "dead cat bounce" ist durchaus noch möglich. Die Frage ist immer, von welchem Niveau aus.
Mit Zop werden sie versuchen, noch einmal ab zu zocken. (ATM Programm, Warrants, usw.)
Das Ergebnis werden sie so präsentieren, dass es weder Fisch noch Fleisch ist und dann eben nach Macrilen-Manier unendlich in die Länge ziehen - denke aber nicht, dass der Kleinanleger davon profitieren könnte. So wie immer eben ..
Imho
Ein "dead cat bounce" ist durchaus noch möglich. Die Frage ist immer, von welchem Niveau aus.
Mit Zop werden sie versuchen, noch einmal ab zu zocken. (ATM Programm, Warrants, usw.)
Das Ergebnis werden sie so präsentieren, dass es weder Fisch noch Fleisch ist und dann eben nach Macrilen-Manier unendlich in die Länge ziehen - denke aber nicht, dass der Kleinanleger davon profitieren könnte. So wie immer eben ..
Imho
Antwort auf Beitrag Nr.: 54.533.883 von herrscher2 am 14.03.17 15:29:04gehe davon aus das die bude bald geschlossen wird!
AEterna Zentaris AEZS 1000% Chance !?