Diskussion zu QYOU Media (Seite 59)
eröffnet am 25.04.17 12:19:52 von
neuester Beitrag 30.04.24 06:37:58 von
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Dann wollen wir einmal darauf warten was und wann das kommt
Denke ein wenig ist milde ausgedrückt, denke wenn das stimmt was die Herren da berichten wird hier ein Vulkan ausbrechen 🤙 der im Moment ja nur brodelt
Nur meine Meinung
Nur meine Meinung
habe auch immer so keller leichen aber ich lass die meisten laufen bin auch schon über drei jahre da drin hab mal noch verbilligt auf 0,15 hab sie liegen gelassen und man denkt an nichts mehr jetz hab ich fast 100 prozent plus das ist echt eine überraschung, lass ich laufen denke da ist noch ein wenig mehr drin.
mfg
mfg
Antwort auf Beitrag Nr.: 66.053.902 von Bayerisch am 14.12.20 09:06:51
Hmm... ich gratuliere denen die durchgehalten haben. Bei mir ist's mal wieder richtig blöd gelaufen. Drei Jahre dabei, der Kurs geht nur bergab. Ich geh raus, 6 Wochen später +700% 😬
Wann kommen die nächsten Quartalszahlen?
Zitat von Bayerisch: Ich bin letzte Woche mit -60% raus. War über drei Jahre investiert, aber die letzten Zahlen mit dem geringen Umsatz...
Außerdem brauche ich einen Verlusttopf.
Mein Geld ist nun alles zu Steinhoff gewandert 😁
Ich wünsche euch allen hier mehr Geduld/Erfolg. Bleibe jedenfalls hier informiert und komme evtl wieder nächstes Jahr dazu, sollte der Umsatz wieder steigen.
Eine grüne Woche euch
Hmm... ich gratuliere denen die durchgehalten haben. Bei mir ist's mal wieder richtig blöd gelaufen. Drei Jahre dabei, der Kurs geht nur bergab. Ich geh raus, 6 Wochen später +700% 😬
Wann kommen die nächsten Quartalszahlen?
Was geht hier bloß ab 🧐🤷♂️
hab ich was verpasst??? oder ist es das video was ziemlich aussagekräftig ist?
egal, ik freu mir.....
egal, ik freu mir.....
Hier das komplette webinar fuers Fruehstueckfernsehen. Wir werden hier in ganz neues Teritorium eintreten
habe hier ein Auszug aus dem Webinar.
Ich gehe davon aus, dass ein sehr grosses Wachstum möglich ist.
us02web.zoom.us/webinar/register/WN_KIYJd64SQEizRGChYF_PaA
QYOU is a pureplay media and social video company well positioned in India, the fastest growing media and social media market in the world. The Company is at an inflection point after having invested three years in building content and distribution and now is entering its monetization stage.
QYOU operates the fastest growing Hindi TV channel in India as well as a comprehensive Video On Demand offering focused on young Indians (12-30 years old) and available to more than 650M ppl via satellite TV, cable, OTT platforms, mobile carriers and social apps.
How does the Company make money? It sells advertising and influencer marketing campaigns across all of its distribution platforms.
Why India? India has Facebook and WhatsApp’s largest user base in the world and Instagram’s second largest audience outside of North America. It has over 650 Million people under the age of 25 and is one of the fastest growing ad markets in the world.
Business Strategy:
1. Build Multi-Platform Distribution
2. Monetize via Ad Sales and Influencer Marketing – this is where the company is currently focused
3. Build Exclusive Low-Cost Social Video Programming
4. Become Top Brand for Young India
The Company is positioned to take advantage of the explosive growth in video consumption in India. QYOU saw viewership growth of 3800% in 2020, far greater than any of its competitors. QYOU is now India’s fastest growing Hindi general entertainment channel.
Generated revenue in 2020, strong revenue growth trajectory and on track to be EBITDA positive in 2021.
Strong management team with extensive media experience in North America and India
Time
Feb 4, 2021 02:30 PM in Eastern Time (US and Canada)
Ich gehe davon aus, dass ein sehr grosses Wachstum möglich ist.
us02web.zoom.us/webinar/register/WN_KIYJd64SQEizRGChYF_PaA
QYOU is a pureplay media and social video company well positioned in India, the fastest growing media and social media market in the world. The Company is at an inflection point after having invested three years in building content and distribution and now is entering its monetization stage.
QYOU operates the fastest growing Hindi TV channel in India as well as a comprehensive Video On Demand offering focused on young Indians (12-30 years old) and available to more than 650M ppl via satellite TV, cable, OTT platforms, mobile carriers and social apps.
How does the Company make money? It sells advertising and influencer marketing campaigns across all of its distribution platforms.
Why India? India has Facebook and WhatsApp’s largest user base in the world and Instagram’s second largest audience outside of North America. It has over 650 Million people under the age of 25 and is one of the fastest growing ad markets in the world.
Business Strategy:
1. Build Multi-Platform Distribution
2. Monetize via Ad Sales and Influencer Marketing – this is where the company is currently focused
3. Build Exclusive Low-Cost Social Video Programming
4. Become Top Brand for Young India
The Company is positioned to take advantage of the explosive growth in video consumption in India. QYOU saw viewership growth of 3800% in 2020, far greater than any of its competitors. QYOU is now India’s fastest growing Hindi general entertainment channel.
Generated revenue in 2020, strong revenue growth trajectory and on track to be EBITDA positive in 2021.
Strong management team with extensive media experience in North America and India
Time
Feb 4, 2021 02:30 PM in Eastern Time (US and Canada)
zum glück kein diabetes, brauch nur media unterhaltung zum relaxen, dass reicht mir, bin bei the qyou gut aufgehoben...
Antwort auf Beitrag Nr.: 66.857.776 von Aquso am 06.02.21 13:55:30..vom Kuchen genießen..
"off topic" - SunwinStevia - back on the road to recovery .. depressed by the sugar lobby for years!
"off topic" - SunwinStevia - back on the road to recovery .. depressed by the sugar lobby for years!
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