Gelingt Fundamental Applications Corp. mit Serum TM der große Durchbruch? (Seite 153)
eröffnet am 21.11.14 18:03:27 von
neuester Beitrag 24.05.23 11:57:22 von
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und jetzt nur rauss....
Schönen Abend alle zusammen
Schönen Abend alle zusammen
Antwort auf Beitrag Nr.: 48.411.422 von Eitelsbacher am 25.11.14 18:41:56
Bonn/Frankfurt a. M., 25. November 2014
Nach Informationen der Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht (BaFin) werden derzeit die Aktien der Fundamental Applications Inc. (ISIN: CA36080U1003, WKN A12DSM) durch E-Mail-Newsletter massiv zum Kauf empfohlen.
Die BaFin hat Anhaltspunkte, dass im Rahmen der Kaufempfehlungen unrichtige oder irreführende Angaben gemacht werden und/oder bestehende Interessenskonflikte pflichtwidrig verschwiegen werden. Sie hat hinsichtlich des betroffenen Wertes eine Untersuchung wegen des Verdachts der Marktmanipulation eingeleitet.
Die BaFin rät daher allen Anlegern, vor Erwerb von Aktien dieser Gesellschaft sehr genau zu prüfen, wie seriös die gemachten Angaben sind, und sich über die betroffene Gesellschaft auch aus anderen Quellen zu informieren.
Die Aktien der Gesellschaft sind in Deutschland in den Freiverkehr der Frankfurter Wertpapierbörse einbezogen.
Hinweise dazu, wie Sie sich vor unseriösen Anlageempfehlungen schützen können, finden Sie in den Broschüren der BaFin.
keine Manipulation Fakten Fakten Fakten
Fundamental Applications Inc. (ISIN: CA36080U1003): BaFin warnt vor Kaufempfehlungen für AktienBonn/Frankfurt a. M., 25. November 2014
Nach Informationen der Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht (BaFin) werden derzeit die Aktien der Fundamental Applications Inc. (ISIN: CA36080U1003, WKN A12DSM) durch E-Mail-Newsletter massiv zum Kauf empfohlen.
Die BaFin hat Anhaltspunkte, dass im Rahmen der Kaufempfehlungen unrichtige oder irreführende Angaben gemacht werden und/oder bestehende Interessenskonflikte pflichtwidrig verschwiegen werden. Sie hat hinsichtlich des betroffenen Wertes eine Untersuchung wegen des Verdachts der Marktmanipulation eingeleitet.
Die BaFin rät daher allen Anlegern, vor Erwerb von Aktien dieser Gesellschaft sehr genau zu prüfen, wie seriös die gemachten Angaben sind, und sich über die betroffene Gesellschaft auch aus anderen Quellen zu informieren.
Die Aktien der Gesellschaft sind in Deutschland in den Freiverkehr der Frankfurter Wertpapierbörse einbezogen.
Hinweise dazu, wie Sie sich vor unseriösen Anlageempfehlungen schützen können, finden Sie in den Broschüren der BaFin.
nix wie raus ....
Antwort auf Beitrag Nr.: 48.411.305 von bastisuperman am 25.11.14 18:31:23
"BAFIN manipuliert"
uniprof, ecounion, rösch, spherix,fröhlich,aeterna, greenflag ,cvd software , velocity ...
nur um mal einige der letzten Wochen zu nennen wo HAI u. KO
manipuliert haben
Manipulation
da behauptet tatsächlich derjenige der ständig manipuliert abzockt utopische Kursziele nennt............"BAFIN manipuliert"
uniprof, ecounion, rösch, spherix,fröhlich,aeterna, greenflag ,cvd software , velocity ...
nur um mal einige der letzten Wochen zu nennen wo HAI u. KO
manipuliert haben
"dieser arme shorter bei FUN möchte nicht gern mit ihm tauschen"
"bald leistet der Makler keine Gegenwehr mehr"
"liegt einzig allein an der witzigen bafin -meldung"
" bafin manipuliert "
alles aussagen von HAI und KO bei SD
cool erst makler dann shorter jetzt bafin und dann
auf einmal wird die Aktie nicht mehr erwähnt fast wie immer bei sd und heiko
"bald leistet der Makler keine Gegenwehr mehr"
"liegt einzig allein an der witzigen bafin -meldung"
" bafin manipuliert "
alles aussagen von HAI und KO bei SD
cool erst makler dann shorter jetzt bafin und dann
auf einmal wird die Aktie nicht mehr erwähnt fast wie immer bei sd und heiko
BAFIN warnt vor Fundamental
Fundamental Applications Inc. (ISIN: CA36080U1003): BaFin warnt vor Kaufempfehlungen für AktienBonn/Frankfurt a. M., 25. November 2014
Nach Informationen der Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht (BaFin) werden derzeit die Aktien der Fundamental Applications Inc. (ISIN: CA36080U1003, WKN A12DSM) durch E-Mail-Newsletter massiv zum Kauf empfohlen.
Die BaFin hat Anhaltspunkte, dass im Rahmen der Kaufempfehlungen unrichtige oder irreführende Angaben gemacht werden und/oder bestehende Interessenskonflikte pflichtwidrig verschwiegen werden. Sie hat hinsichtlich des betroffenen Wertes eine Untersuchung wegen des Verdachts der Marktmanipulation eingeleitet.
Die BaFin rät daher allen Anlegern, vor Erwerb von Aktien dieser Gesellschaft sehr genau zu prüfen, wie seriös die gemachten Angaben sind, und sich über die betroffene Gesellschaft auch aus anderen Quellen zu informieren.
FUNDAMENTAL ANNOUNCES USER ACQUISITION STRATEGY
Vancouver, B.C. – (November 24, 2014) Fundamental Applications Corp. (“
Fundamental
”)
(CSE:FUN) is pleased to announce a marketing partnership with Smak Media and Promotions
Inc. (“
smak
”). Fundamental is also pleased to announce its marketing strategy to acquire
1,000,000 users to the Serum
TM
app for Q3 2015.
About smak (
www.smak.ca
)
Smak is an expert in branded experience
and execution, challenging brands to develop
authentic, mutually beneficial relationships with cons
umers. For more than 10 years, smak has
designed and delivered tailored consumer-centric engagements for brands using every touch-
point available. Smak's integrated approach
includes creative development, account
management, activation planning, production and execution, public relations and social media,
and recruitment and training. Find more about smak at
www.smak.ca
.
In 2007, smak launched the now well-known charity called Movember in Canada.
Smak
employed experiential and guerrilla marketing tactics in every province across Canada, and
concurrently conducted major media relations
outreach to establish brand awareness and
encourage registrants to grow moustaches for a good cause.
Smak’s strategy has made Movember a household name. In its inaugural year, Movember was
an unknown brand and 4,400 Canadians participated in the first November in 2007. During
Movember’s four-year campaign, smak earned alm
ost 10,000 media hits and, more importantly,
244,000 participants raised over $42 million within Canada towards prostate and testicular
cancers and men’s mental health research.
Smak’s other clients include Google, t
he Vancouver Aquarium and BC Hydro.
With this new strong marketing partnership wi
th smak, Fundamental believes they’re on target
to achieve their goal of 1,000,000 users for the Serum
TM
app for Q3 2015.
“By utilizing smak as our branding and marketing partner, we now truly have the reach to get
Serum
TM
to the masses. Smak’s abilities have been proven time and time again for local
Canadian companies as well as for multi-billion dollar technology companies. We look forward
to working with them in our marketing plan to reach our goal of 1,000,000 users for Serum
TM
for
Q3 2015”, says C.E.O. Justin Rasekh.
About Fundamental
Fundamental Applications Corp. was founded in 2014 to launch innovative mobile applications
targeted at millennials. Millennials are described as a demographic born between 1980 and
2000 into a digital world with significant discretionary income. Fundamental intends to launch
their first application, Serum
TM
, in the fall of 2014. Serum
TM
is an innovative and unique mobile
chat application which enables users to post questions and have text conversations with a
group of their friends anonymously
; nobody involved in the conversa
tion is aware of who in the
group is responding. Serum
TM
also provides control to the users over conversations they
119410.2
initiate, such as adding or removing participants. Serum
TM
goes beyond existing applications
such as Whisper and Secret, which only allow for one-way conversations, by creating an
interactive way of sharing. Serum
TM
also goes above and beyond in terms of implementing
protocols for anti-bullying. Fundamental intends to launch additional apps targeting privacy,
anonymity and chat once it has built a large Serum
TM
user base.
Further information about the Fundamental is available under its profile on the SEDAR website
www.sedar.com and on the CSE website www.thecse.com.
Vancouver, B.C. – (November 24, 2014) Fundamental Applications Corp. (“
Fundamental
”)
(CSE:FUN) is pleased to announce a marketing partnership with Smak Media and Promotions
Inc. (“
smak
”). Fundamental is also pleased to announce its marketing strategy to acquire
1,000,000 users to the Serum
TM
app for Q3 2015.
About smak (
www.smak.ca
)
Smak is an expert in branded experience
and execution, challenging brands to develop
authentic, mutually beneficial relationships with cons
umers. For more than 10 years, smak has
designed and delivered tailored consumer-centric engagements for brands using every touch-
point available. Smak's integrated approach
includes creative development, account
management, activation planning, production and execution, public relations and social media,
and recruitment and training. Find more about smak at
www.smak.ca
.
In 2007, smak launched the now well-known charity called Movember in Canada.
Smak
employed experiential and guerrilla marketing tactics in every province across Canada, and
concurrently conducted major media relations
outreach to establish brand awareness and
encourage registrants to grow moustaches for a good cause.
Smak’s strategy has made Movember a household name. In its inaugural year, Movember was
an unknown brand and 4,400 Canadians participated in the first November in 2007. During
Movember’s four-year campaign, smak earned alm
ost 10,000 media hits and, more importantly,
244,000 participants raised over $42 million within Canada towards prostate and testicular
cancers and men’s mental health research.
Smak’s other clients include Google, t
he Vancouver Aquarium and BC Hydro.
With this new strong marketing partnership wi
th smak, Fundamental believes they’re on target
to achieve their goal of 1,000,000 users for the Serum
TM
app for Q3 2015.
“By utilizing smak as our branding and marketing partner, we now truly have the reach to get
Serum
TM
to the masses. Smak’s abilities have been proven time and time again for local
Canadian companies as well as for multi-billion dollar technology companies. We look forward
to working with them in our marketing plan to reach our goal of 1,000,000 users for Serum
TM
for
Q3 2015”, says C.E.O. Justin Rasekh.
About Fundamental
Fundamental Applications Corp. was founded in 2014 to launch innovative mobile applications
targeted at millennials. Millennials are described as a demographic born between 1980 and
2000 into a digital world with significant discretionary income. Fundamental intends to launch
their first application, Serum
TM
, in the fall of 2014. Serum
TM
is an innovative and unique mobile
chat application which enables users to post questions and have text conversations with a
group of their friends anonymously
; nobody involved in the conversa
tion is aware of who in the
group is responding. Serum
TM
also provides control to the users over conversations they
119410.2
initiate, such as adding or removing participants. Serum
TM
goes beyond existing applications
such as Whisper and Secret, which only allow for one-way conversations, by creating an
interactive way of sharing. Serum
TM
also goes above and beyond in terms of implementing
protocols for anti-bullying. Fundamental intends to launch additional apps targeting privacy,
anonymity and chat once it has built a large Serum
TM
user base.
Further information about the Fundamental is available under its profile on the SEDAR website
www.sedar.com and on the CSE website www.thecse.com.
Antwort auf Beitrag Nr.: 48.398.444 von Bobblz am 24.11.14 14:31:09Mal sehen, ob da dann ein großer Fisch die Übernahme plant, wenn das Teil abgehen sollte. Sicherlich nicht wie Whatsapp, aber mit dem Location Modus wäre das sicher etwas für google, oder?!
Wenn die Infos stimmen, kommt eine Werbe-Kampagne mit bekannten Starts. Das könnte Kids und Teens zur App bewegen. Das Geo-Locaton-Feature ist ohne eher für jüngere Leute gedacht. Die älterne werden sich größtensteisl nur schwer damit anfreunden können.