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    NEUE TVS-HP IST ONLINE!!! - 500 Beiträge pro Seite

    eröffnet am 25.05.00 10:37:54 von
    neuester Beitrag 25.05.00 16:23:41 von
    Beiträge: 3
    ID: 144.038
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      Avatar
      schrieb am 25.05.00 10:37:54
      Beitrag Nr. 1 ()
      Hi TVS-Freunde,
      schaut euch mal die neue HP von Travelshop (www.travelshop.com.au) an. Sieht ziemlich gut aus. Meiner Meinung nach haben die da sehr gute Arbeit geleistet. Was meint ihr?
      Avatar
      schrieb am 25.05.00 10:39:55
      Beitrag Nr. 2 ()
      ....und gleich dazu noch ´ne frische ad-hoc......:



      25.05.2000 Travelshop:
      Travelshop Ltd. (WKN 878.123, Code TV5.BER, www.travelshop.com.au) gab heute bekannt, daß das neue Call-Center ab sofort seinen Betrieb aufnimmt. Die neue Telefonzentrale ist auf dem letzten Stand der Technik und hat etwa eine fünfmal so hohe Kapazität wie das alte Call-Center.
      Mit 140 (bisher 36) Call-Center-Mitarbeitern und einem 24-Stunden-Kundenservice, ist es mit dieser hochmodernen Anlage möglich, jährlich bis zu 100 Millionen AUD Umsatz zu erwirtschaften.
      Damit ist Travelshop auch gerüstet für die bevorstehende Zunahme des Kundenstroms, der nicht zuletzt durch die gleichzeitig mit der Eröffnung des neuen Call-Centers startenden TV-Einschaltungen im australischen Fernsehen erwartet wird.
      In der TV-Serie "Getaway" können die Zuseher diese Woche zum ersten mal eine Auswahl an Urlaubs- und Flugangeboten über Travelshop buchen. Desweiteren wird Travelshop auf der homepage der TV-Serie www.getaway.com.au eine umfangreiche Auswahl an Reise- und Flugangeboten offerieren. Getaway.com.au ist Teil der meist besuchten australischen Webseite (www.ninemsn.com.au.
      Die Ausstrahlungen auf Getaway, die mit über 2,2 Mio. TV-Zusehern eine der beliebesten Sendungen des großen australischen TV-Kanals Ninemsn TV ist, sind für Travelshop eine einzigartige Werbemöglichkeit und unterstreichen das Bestreben und die Strategie des Unternehmens nach gewinnbringenden, qualitativen Kooperationen im großen Rahmen.
      Kursziel: 3 Euro!

      Ad hoc-Mitteilung:

      The Directors of Travelshop Limited are pleased to announce that the wholly owned subsidiary Travelshop.com.au Pty Ltd (Travelshop) has launched a new state-of-the-art National Call Centre with up to five times the capacity of the previous operation. The Call Centre comes into operation from this Thursday to coincide with the return season of the top-rating Channel Nine TV Series "Getaway".

      "Getaway" attracts more than 2.2 million viewers a week, and will this week feature the first of a variety of holiday and flight deals purely for viewers organised in conjunction with Travelshop.

      As previously announced Travelshop has an agreement with Ninemsn to become the major travel provider on the getaway.com.au site, part of Australia`s most visited Internet site, ninemsn.com.au. The agreement
      enables Travelshop to offer its range of products, including the most extensive selection of special travel offers and 100,000 discontinued airfares.

      The Directors consider that the "Getaway" season launch underlines the Company strategy of forming high-profile alliances and partnerships enabling it to capture as large a pool of potential customers as possible. "Getaway" is one of the most popular travel
      programs of its kind in Australia and will give Travelshop a unique promotional opportunity with one of the biggest viewing audiences in the country.

      Travelshop`s new National Call Centre in West Perth, has increased the 24 hour-a-day, 7 day-a-week operation`s capacity from 36 to 140 operating positions. The new Call Centre can handle up to A$100
      million turnover annually through the latest communications systems, giving Travelshop the capacity to build significantly on present turnover through the Call Centre operations.

      Along with its growing retail network - which provides "clicks and mortar" fulfilment centres for Travelshop`s online operation - the National Call Centre offers support for Travelshop`s Internet site.

      Updated figures provided to the Directors confirm that the travelshop.com.au site is one of Australia`s most popular travel sites, registering an average of 1.5 million hits per week and up to 5,000 user sessions per day.

      P Stedwell
      DIRECTOR
      Avatar
      schrieb am 25.05.00 16:23:41
      Beitrag Nr. 3 ()
      ich bin schon drin ...


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